• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel:
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 11:17 ]


    El Diablo.

    Santana

    'Dat vrienden gedeelte alleen niet, want ik ben ook vrienden met zijn vrienden en kom zo dus achter Sebastian's geheimen' grijns ik. Ik kijk rond, en zie Sebastian. 'Zullen we dan beginnen?' grijns ik.


    El Diablo.

    Quinn

    Ik lachte een beetje opgewonden door het plannetje en knikte.
    "Deal," Ik likte over mijn lippen en keek Santana aan met fonkelende ogen. "Maar we moeten hem eerst alleen zien te krijgen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    'Regel ik wel' grijns ik.
    Ik gooi mijn tas ergens op de grond, en loop naar Sebastian.
    'Zeg Sebas, weetje. Gister op dat feestje was je wel heel sexy, merk er nu zelfs nog wat van' grijns ik.
    Ik zie dat hij ook begint te grijnzen, en naar me toe draait..


    El Diablo.

    Quinn

    Van op een afstandje hou ik alles in de gaten en glimlach naar het tweetal terwijl ik op mijn onderlip beet.
    Ik nam Sebastian in me op en moest toegeven dat hij er niet slecht uitzag, waardoor ons plannetje alleen maar sneller zou werken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    'Dus wat zeg je ervan, jij, ik en misschien Quinn. Bij mij thuis?' fluister ik grijnzend in zijn oor.
    Ik kijk hem grijnzend aan, en hij grijnst ook.
    'Sure' zegt hij.


    El Diablo.

    [Moet gaan, ben morgen pas weer terug :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Als ik klaar ben ga ik weer zitten en pak mijn mobiel. Finn ik wil aub met je praten, heb je nu tijd, laat me aub dan uitpraten ik verzende het naar finn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Als Rachel eindelijk uitgezongen is, waarbij ik demonstratief de andere kant op had gekeken, krijg ik een sms'je binnen van haar. 'Waarom laat je mij niet gewoon met rust en ga je naar die Richard van je toe?' Sms ik terug.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kreun door zijn reactie Er is geen Richard of andere jongen in het spel finn, daarover wil iik praten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Nadat ik alles had afgesproken liep ik terug.
    Eenmaal in het glee lokaal hing er een gespannen sfeertje.
    Heel fijn..


    El Diablo.

    Finn

    'Lieg verdomme niet tegen me, Rachel. Dat je vreemd gaat is één ding maar dat je dan ook nog liegt en mijn vrienden aanvalt gaat te ver.' sms ik terug. Ik snap mezelf even niet waarom ik haar überhaupt terug sms't. Ik denk dat het gewoon door de woede komt, en door het gevoel van verraad. En misschien om een kleine hoop te krijgen dat Rachel gelijk heeft, ook al weet ik heel goed dat Sebastian gelijk heeft.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Mijn ogen worden weer waterig en ik kijk naar finn. Ik lieg niet echt waar, je weet dat ik van je houd dat weet je. en waar dat ineens vandaan komt weet ik ook niet maar vind je dit dat normaal en traan verlaat mijn ooghoek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Die vraag kan je misschien beter aan jezelf stellen.' sms ik heel kortaf terug. Ik kijk even vlug naar Santana als ze het lokaal binnen komt en zucht even.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Finn, als je niet met me meer wilt dan accepteer ik dat, maar niet als hetkomt door een leugen. Ik schold hem uit en hij wou wraak en er komt schijnbaar nog meer wraak, onthou 1 ding ik zal altijd van je houden en mijn h art is de jou wetranen stroomen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wauw toen was t dood, ik ga ff nagels lakken zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan