• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Eerst de saus."
    "Eerst de saus," herhaal ik en open de pot.
    Ik houd hem open voor haar, zodat zij het deeg kan besmeuren met de saus.
    "Ik hoop dat hij lekker wordt," zeg ik lachend.
    Ik steek mijn vinger even in de saus en veeg hem af aan haar neus.
    "Je hebt iets op je neus," zeg ik onschuldig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik ril als Fedea kreunend klaar komt. Het is zo'n heerlijk geluid. Ik leg mijn armen rond haar middel om haar voorzichtig vast te houden. Tegen mijn verwachting in, gaat ze nog even verder.
    Ik wil haar net iets vragen als ze haar lippen op de mijne drukt.
    Ondertussen voel ik mijn hoogtepunt steeds dichter en dichter komen. Hijgend maak ik mijn lippen los van de hare om haar vervolgens smekend aan te kijken.
    "Nog één keertje?" vraag ik hees.
    Als ze nu dat trucje nog een keer boven haalt, dan zal ik niet veel anders kunnen dan in haar klaar komen. Niet dat ik me daar anders al voor ingehouden heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nog één keertje?"
    Grijnzend kijk ik hem aan.
    "Jij eerst nog," fluister ik zwoel.
    Ik span mijn spieren weer op en plaats mijn lippen in zijn hals. Langzaam beweeg ik mijn heupen tegen hem aan. Ik druk zachte kusjes op zijn huid, en bijt er even in. Ik zuig er even op, zodat er een klein plekje verschijnt. Tevreden druk ik er een kusje op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Jij eerst nog."
    Ietwat verward staar ik haar aan. Ik vroeg het net om die reden. Veel meer tijd om er over na te denken krijg ik niet, want ze spant opnieuw haar spieren aan. De combinatie ervan met haar lippen in hals is de spreekwoordelijke druppel.
    Zonder erbij na te denken, grijp ik haar heupen vast, trek haar helemaal naar beneden en kom vervolgens luid kreunend klaar. Buiten adem laat ik mijn hoofd achterover vallen terwijl ik Fé tegen me aantrek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun wanneer hij mijn heupen vastneemt en zich helemaal in me duwt. Ik bijt op mijn lip wanneer ik hem voel klaarkomen en streel liefdevol over zijn wang. Hij trekt me tegen zich aan en ik druk zachte kusjes op zijn gezicht.
    "Ik hou van je," fluister ik, terwijl hij nog steeds buite adem is.
    Mijn vingers tekenen onzichtbare figuurtjes op zijn borst, en ik plant kleine kusjes op zijn wang, neus, voorhoofd, lippen, hals, overal. Verliefd kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Haar zachte lippen plagen mijn gezicht.
    "Ik hou van je," fluistert ze.
    Aangename rillingen lopen over mijn rug en ik laat mijn vingers door haar haren glijden. Ik glimlach als ik haar gezicht boven het mijne zie verschijnen en grinnik als ze mijn hele gezicht kust. Ondertussen ben ik weer op adem gekomen.
    "Ik hou van je, mijn Fé," zeg ik zacht.
    Ik kijk haar verliefd aan en druk een zacht kusje op haar lippen. Mijn handen glijden zachtjes over haar rug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik hou van je, mijn Fé."
    Ik giechel zachtjes. Hoe hij me noemt, en de woorden die hij zegt, doen rillingen over mijn rug lopen.
    "Zeg dat nog eens?" vraag ik fluisterend.
    Verliefd kijk ik hem aan en ik druk zacht mijn lippen op de zijne.
    "Alsjeblief," fluister ik er liefjes achter.
    Ik verstrengel mijn vingers met de zijne.


    [Ik ga even eten]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Zeg dat nog eens? Alsjeblief."
    Als haar vingers tussen de mijne glijden, hou ik ze stevig vast. Ik grinnik even en veeg mijn lippen over de hare.
    Vervolgens willig ik zonder enige twijfel haar wens in.
    "Ik hou van jou... mijn Fé," herhaal ik.
    Ik druk voorzichtig haar hoofd tegen mijn borstkas en streel, genietend van haar nabijheid, haar haren en rug verder. Ik adem rustig in en uit en sluit mijn ogen even. Ik ben alweer behoorlijk moe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Eerst de saus.Ik hoop dat hij lekker wordt." Glimlachend kijk ik hem aan en begin het deeg te versieren met het rode goedje. Ik knik automatisch en schrik even op als ik het koude spul langs mijn neus voel glijden.
    "Hé," zeg ik en laat de lepel op de pizza vallen.
    "Je hebt iets op je neus," Grinnikend kijk ik hem aan en zet mijn handen in mijn zij.
    "Heb jij nooit geleerd niet met het eten te spelen?" zeg ik, net alsof ik heel serieus ben in mijn zaak en begin dan te lachen.
    "Ja, haal het er maar vanaf, nu." zeg ik giechelend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik hou van jou... mijn Fé."
    Weer moet ik rillen en wanneer hij mijn hoofd tegen zijn borstkas drukt, leun ik er met mijn kin op, zodat ik hem verliefd kan blijven aanstaren. Ik kijk toe hoe hij zijn ogen sluit en ik voel hij zijn ademhaling me kalmeert.
    Ik streel even over zijn wang en ga rechtop zitten. Ik druk een kusje op zijn lippen, sta op en neem zijn hand vast.
    "Kom," zeg ik zacht.
    Ik kruip het bed op en trek hem langzaam mee. Ik nestel me tegen hem aan en leg de dekens over ons heen.



    Rey

    "Heb jij nooit geleerd niet met het eten te spelen? Ja, haal het er maar vanaf, nu."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Weet je dat je onweerstaanbaar bent als je zo boos bent?"
    Ik neem haar gezicht in mijn handen, veeg de saus weg met mijn duim en druk liefdevol mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik glimlach als ik haar zachte hand over mijn wang voel glijden.
    "Kom."
    Ik laat haar me zonder tegenstribbelen naar het bed leiden. Als ze tegen me aan komt liggen, sla ik mijn arm om haar heen en nestel me wat dieper in de dekens die ze over ons heen slaat.
    "Kijk nou, mijn vrouwtje zorgt voor me," grinnik ik.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en staar haar verliefd in de ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Kijk nou, mijn vrouwtje zorgt voor me."
    "J-jouw vrouwtje?"
    Ik giechel even en bijt op mijn lip wanneer ik voel dat ik rood word. Voordat hij er iets van kan zeggen, of antwoorden, druk ik mijn lippen even op de zijne. Daarna kijk ik hem dolverliefd aan en is de glimlach op mijn gezicht niet meer weg te slaan. Ik vlei me nog dichter tegen hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Weet je dat je onweerstaanbaar bent als je zo boos bent?" Ik wil nog tegenspreken, maar voel zijn lippen dan op de mijne. Ietwat ruw kus ik hem terug en bijt zachtjes op zijn lip. Mijn vingers laat ik op zijn rug cirkelen, maar vind dan uiteindelijk zijn handen en haak mijn vingers in de zijne.
    "Dat was niet eens boos," zeg ik zachtjes wanneer ik de kus afbreek.
    "Gisterenmiddag, toen maakte je me boos, maar dit niet hoor." stel ik hem gerust en kijk dan even naar de pizza.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat was niet eens boos. Gisterenmiddag, toen maakte je me boos, maar dit niet hoor."
    Ik grinnik.
    "Nou, dat was ook best sexy."
    Ik zuig even op haar lip en volg haar blik naar de pizza.
    "Eerst de pizza doen? Anders wordt de pizza jaloers."
    Lachend kijk ik haar aan en druk nog een kusje op haar mond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "J-jouw vrouwtje?"
    Ik wil antwoorden, maar ze legt me het zwijgen op door me te kussen. Vervolgens kruipt ze dichter tegen me aan. Ik glimlach en leg mijn wang tegen haar zachte haren. Mijn vingertoppen kriebelen haar bovenarm.
    "Ja. Ik kwam net tot de conclusie dat ik je eigenlijk geen meisje kan noemen, niet na wat je me net laten zien hebt," grinnik ik. "Maar je blijft wel mijn meisje," voeg ik er een beetje tegenstrijdig aan toe.
    "En je bent ook mijn vrouwtje," lach ik. Ach foert, ze weet dat ik ze niet allemaal op een rijtje heb. "Want je bent de enige vrouw in mijn leven."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.