• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Het lijkt gewoon te mooi om waar te zijn. Jij, ik en eventueel dan... Misschien ben ik gewoon paranoïde. Gaat het? Je ziet er moe uit."
    Hoewel ik het niet wil, barst ik om die laatste zin in lachen uit. Ik kijk haar lachend aan en schud mijn hoofd.
    "Natuurlijk ben ik moe. We doen al twee dagen bijna niks anders dan met elkaar naar bed gaan, juffrouw onverzadigbaar."
    Ik druk snel een kusje op haar voorhoofd om dan terug te lachen. Het feit dat ik daarnet mijn ontbijt uitgekotst heb en dus ook nergens energie kan uit halen besluit ik maar niet te vermelden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Wat is het volgende dat erop moet?"
    Ik grinnik.
    "Geen idee. Volgens mij hebben we alles."
    Ik ga achter haar staan en leg mijn armen om haar middel.
    "Want ik denk niet dat je ermee akkoord gaat gaan als ik jou op die pizza wil leggen."
    Plagend bijt ik zacht in haar hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Natuurlijk ben ik moe. We doen al twee dagen bijna niks anders dan met elkaar naar bed gaan, juffrouw onverzadigbaar."
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem lichtjes verontschuldigend aan.
    "Nou, sorry hoor, meneer ik-sta-altijd-stijf."
    Ik grinnik.
    "Ik heb je wel een hele tijd gemist, als ik eerlijk mag zijn, en ik heb je nog niet horen klagen."
    Ik druk mijn lippen op de zijne en kijk hem aan.
    "Als je wil slapen, doe maar gerust. We hebben nog wel even tijd. Wat wil je straks eten voor we weggaan? Als je wil, doe ik een poging om te koken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Want ik denk niet dat je ermee akkoord gaat gaan als ik jou op die pizza wil leggen." Ik ril van genot wanneer hij zachtjes in mijn hals bijt. Ik gooi nog wat hamblokjes over de pizza heen en draai me dan glimlachend om.
    "We doen hier niet aan kannibalisme, meneer." zeg ik en leun iets tegen hem aan.
    "En trouwens, dan heb je weer geen wachter." merk ik op en druk mijn lippen teder op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Lol guys, is Trey zwanger, sorry, echt moet even lachen.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "We doen hier niet aan kannibalisme, meneer. En trouwens, dan heb je weer geen wachter."
    Ik grinnik en verander de tedere kus in eentje met wat meer passie.
    "Nou, als jij die pizza de oven al in flikkert, open ik een flesje wijn voor bij het voorgerecht."
    Plagerig kus ik haar even in haar hals en kijk haar grijnzend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Meade schreef:
    [Lol guys, is Trey zwanger, sorry, echt moet even lachen.]


    [Haha, nee :W Hij moest kotsen toen hij erachter kwam dat Fe ooit bijna verkracht is geweest :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [God, vergeet ik Cam en Irial helemaal. Sorreh.]

    Camargue

    "Dat vind ik wel een goed idee. Hopelijk herkennen we alles nog."
    Ik knik zachtjes en verberg mijn hals in zijn nek. Ik kan het niet laten hem één kusje te geven, maar daar laat ik het dan ook bij.
    "Zou die appelboomgaard er nog zijn?" vraag ik zacht.
    Ik leg mijn hand op zijn borstkas en teken er hartjes op. Ik zou haast even vergeten dat iedereen ons kan zien. Maar ik doe niks verkeerds, niet echt.

    Irial

    "Nouja ikzelf zie niet echt iets dat me aanspreekt.. Jij wel?"
    Helaas moet ik mijn hoofd schudden. Niet echt.
    "Zullen we alvast dat bed bestellen dan? Of kijken we eerst even of we ergens anders iets mooiers vinden?" vraag ik rustig.
    Ik besluit haar nog snel even mee te trekken naar de lampen om te kijken of ik daar iets tussen vind dat past bij het idee dat ik een beetje in mijn hoofd heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Nou, als jij die pizza de oven al in flikkert, open ik een flesje wijn voor bij het voorgerecht." Vragend kijk ik hem aan en laat hem los, ik zet de oven aan en leg de pizza er voorzichtig in. Even kijk ik naar de tijd.
    "Voorgerecht?" vraag ik nieuwsgierig en leun even tegen het aanrecht. Geamuseerd kijk ik hem aan, afwachtend op een antwoord.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Voorgerecht?"
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Tenzij jij er een betere benaming voor hebt?"
    Ik druk een kusje in haar hals.
    "Hoelang voor de pizza uit de oven moet?" fluister ik hees.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Geeft niet <3]

    Liam

    "Zou die appelboomgaard er nog zijn?" Ik grinnik. 'Ik hoop het. Dan klim ik nog een keer die boom in maar dan val ik dit keer niet. Zo'n gebroken arm staat niet zo sexy denk ik.' Ik vingers glijden door haar rode haren en dit keer kan ik wel van de kus in mijn nek genieten.

    Madeline

    "Zullen we alvast dat bed bestellen dan? Of kijken we eerst even of we ergens anders iets mooiers vinden?" Ik haal mijn schouders op. 'Ik vind het een geweldig bed dus ik stel voor dat we het bestellen.' Antwoord ik. Ik ga op mijn tenen staan en druk een kusje op zijn wang. Gewoon omdat ik van hem hou.

    Faye
    "Tenzij jij er een betere benaming voor hebt? Hoelang voor de pizza uit de oven moet?" De hese ondertoon in zijn stem brengt me volledig van het pad af en druk mijn lippen op de zijne.
    "Vijftien minuutjes of zo, maar ik kan hem op zich wel lager zetten?" stel ik voor, nog steeds niet helemaal wetend wat hij van plan is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Vijftien minuutjes of zo, maar ik kan hem op zich wel lager zetten?"
    Ik druk mijn lippen op de hare en laat mijn handen over haar lichaam glijden.
    "Alleen als jij ook wil," fluister ik.
    Ik kriebel even over haar buik onder haar shirt en kijk haar aan. Zacht bijt ik op haar lip en druk haar voorzichtig tegen het aanrecht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Alleen als jij ook wil," Ik voel zijn vingers over mijn buik glijden en mijn rug tegen het aanrecht knallen. Ik druk mijn lippen op de zijne en geef hiermee antwoord. Met mijn vingers glijd ik naar de oven toe en zet hem wat lager, aangezien ik nu al weet dat vijftien minuten iets is dat ik vergeten ga.
    "Is dit het voorgerecht?" vraag ik schor aan hem en kijk hem lipbijtend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Nou, sorry hoor, meneer ik-sta-altijd-stijf. Ik heb je wel een hele tijd gemist, als ik eerlijk mag zijn, en ik heb je nog niet horen klagen. Als je wil slapen, doe maar gerust. We hebben nog wel even tijd. Wat wil je straks eten voor we weggaan? Als je wil, doe ik een poging om te koken."
    Ik schud mijn hoofd, als ik nu slaap, ben ik voor de rest van de avond geen schop onder mijn kont meer waard.
    "Nee, volgens mij gaan we beter zo snel mogelijk een mobiel voor je halen, en als je wilt maak ik daarna macaroni. Het kost geen moeite en je hebt het wel verdiende," zeg ik zacht.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en kijk haar rustig aan aan.

    Camargue

    "Ik hoop het. Dan klim ik nog een keer die boom in maar dan val ik dit keer niet. Zo'n gebroken arm staat niet zo sexy denk ik."
    Ik grinnik even en geniet ervan hoe hij met zijn vingers mijn haren kamt.
    "Ben je gek?" lach ik. "Ik zou de hele vakantie stikjaloers zijn omdat je vast een hele bende blondjes achter je aan zou hebben met de vraag of ze je gips mogen tekenen," grinnik ik.
    Ik kijk op en druk een kusje op zijn lippen. Ik weet gewoon dat ik er niet ver naast zit.

    Irial

    "Ik vind het een geweldig bed dus ik stel voor dat we het bestellen."
    Ik glimlach breed nadat ze me een kusje op de wang gegeven heeft. Ik geef haar een eskimokusje en trek haar dan achter me aan, want hier bij de lampen vind ik ook mijn zin niet.
    Ik ga aan één van de bureautjes zitten met haar naast me zodat we de formulieren voor het bed kunnen invullen en ik het voorschot kan betalen.
    Als we naar buiten lopen lach ik even.
    "Is het niet erg dat we als eerste een bed gekocht hebben?" lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.