• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Twee weken nog maar? Wat erg. Niet voor Fedea hoor, maar voor Cam en haar wachter, dat ze weten dat het over twee weken klaar is."
    Ik knik.
    "En dan te beseffen dat ze nog maar twee weken geleden erachter zijn gekomen dat ze al eeuwen verliefd zijn op elkaar, en Liam haar enkele dagen geleden ten huwelijk heeft gevraagd."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je kan het ook altijd vriendelijk vragen, meneer Guarin. Ruige seks behoeft geen manieren, maar ik apprecieer het wel."
    Zodra ze van mijn schoot af gaat, heb ik mijn handen alweer om haar middel. Als ze uitgesproken is, trek ik haar zonder enige moeite weer op mijn schoot. Ik strijk haar haren naar achter zodat ik makkelijker met mijn lippen bij haar oor kan.
    "Fé, prinses, liefje. Neuk me...alsjeblieft," grinnik ik.
    In de hoop haar te overtuigen dat ik dit keer beleefder was, knabbel ik zachtjes op haar oorlel. Zij mag dan wel mijn zwakke punten kennen, ik heb die van haar ook al ontdekt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "En dan te beseffen dat ze nog maar twee weken geleden erachter zijn gekomen dat ze al eeuwen verliefd zijn op elkaar, en Liam haar enkele dagen geleden ten huwelijk heeft gevraagd." Nu begint de medelijden pas echt op te borrelen en schud ik vol verontwaardiging mijn hoofd.
    "Nee," zeg ik eerst nog, denkend dat hij een grapje maakt. "Meen je dit?" vraag ik dan, wetend dat we het zelf ook niet al te goed hebben met ons eigen probleem.
    "Dan zou ik toch wel flink jaloers zijn op Fé en Trey." geef ik toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Fé, prinses, liefje. Neuk me...alsjeblieft."
    Verliefd kijk ik hem aan en neem zijn gezicht in mijn handen. Ik schuur even met mijn kruis langs het zijne terwijl ik enkele seconden in zijn ogen kijk. Ik druk passioneel mijn lippen op de zijne wanneer ik me over zijn erectie heen laat zakken. Zacht kreun ik zijn naam en sluit mijn ogen. Langzaam begin ik mijn heupen te bewegen. Ik ben nog helemaal opgewonden van daarnet, waardoor ik vrij nat ben. Ik druk mijn lichaam tegen het zijne en blijf kleine kusjes op zijn lippen drukken.
    "Ik hou van je," zucht ik hijgend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Nee. Meen je dit? Dan zou ik toch wel flink jaloers zijn op Fé en Trey."
    Ik knik.
    "Ja, en dat zijn ze ook. Cam en Liam zijn echt een mooi koppel, net als Fe en Trey."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Ik zou me zo elk moment opgeven als Fauniel, als het kon, zodat zij samen konden blijven, en ik geen reden meer had om ook maar 1 argument tegen ons te verzinnen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik zou me zo elk moment opgeven als Fauniel, als het kon, zodat zij samen konden blijven, en ik geen reden meer had om ook maar één argument tegen ons te verzinnen." Vertederd druk ik mijn lippen op de zijne en druk hem iets dichter tegen me aan.
    "Wat zou je dan doen?" vraag ik nieuwsgierig, "als je nu ineens gewoon mens was of zo, zoals ik." Niet dat ik bepaald normaal ben als floraat zijnde, maar het gaat om het idee.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik kreun tegen haar lippen aan als ze me kust en zich over mijn stijve laat zakken. Het kreunen van mijn naam zorgt er voor dat ik nog harder word, in haar. Als ze zich tegen me aandrukt, leg ik mijn armen om haar middel zodat ik haar precies daar kan houden.
    "Ik hou van je," zucht ze tussen het kussen door.
    Ik vind het heerlijk om het heft in handen te hebben, maar ik kan er net zo van genieten haar een keer de leiding te geven.
    "Ik hou ook van - Oh god, Fé, je bent zo heerlijk," kreun ik als ik merk hoe nat ze is.
    Ik buig voorover en zet mijn lippen op haar borsten om die te kussen. Plagerig lik ik even rond haar tepels heen om er dan eentje in mijn mond te nemen en zachtjes te zuigen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Wat zou je dan doen, als je nu ineens gewoon mens was of zo, zoals ik?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Het zou al een minder grote schande zijn, wanneer we samen zijn, bijvoorbeeld. En ik zou niet moeten leven met het feit dat jij ooit gaat sterven, terwijl ik blijf leven," zeg ik zacht.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.


    Fedea

    "Ik hou ook van - Oh god, Fé, je bent zo heerlijk."
    Ik grijns even en kreun wanneer hij zijn lippen op mijn borsten plaatst. Ik leg mijn hoofd in mijn hals en kijk naar het plafond. Niet lang, want genietend sluit ik al gauw mijn ogen. Ik beweeg mijn heupen niet langer op en neer, maar maak een soort van draaiende beweging met mijn heupen, zodat mijn lichaam steeds tegen het zijne blijft. Af en toe span ik mijn spieren even op om zijn penis in me te masseren, aangezien hij daarstraks zowat zei dat hij er niet tegen kan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik grom van opwinding als weer dat trucje van net boven haalt. Grijnzend laat ik een hand naar haar haren glijden om mijn vingers er in te verstrengelen. Zachtjes trek ik haar hoofd wat achteruit om vervolgens mijn lippen in haar hals te plaatsen.
    "Stout meisje," adem ik tegen haar huid aan.
    Ik schraap mijn tanden zo zacht mogelijk over haar huid. Ondertussen heb ik mijn hand uit haar haren gehaald en laat ik mijn vingertoppen plagerig langs haar nek en over haar rug naar beneden glijden.
    Opgewonden en verliefd tegelijk kijk ik hoe haar borsten zachtjes op en neer gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Het zou al een minder grote schande zijn, wanneer we samen zijn, bijvoorbeeld. En ik zou niet moeten leven met het feit dat jij ooit gaat sterven, terwijl ik blijf leven," Ik zucht even en leun met mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. Als hij zou sterven waren we alweer acht à zeven generatie's verder.
    "Trouwens," vraag ik me dan af en kijk even op. "Nu we het net over Trey en Liam gehad hebben, waar is jouw wachter? Bespied hij of zij ons momenteel om te controleren of ik niet te gevaarlijk ben?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Stout meisje."
    Ik grijns even.
    "Vind je dat leuk?" fluister ik.
    Ik moet lachen wanneer hij naar mijn borsten kijkt, en buig wat voorover.
    "Is het interessant?" vraag ik plagerig.
    Ik beweeg mijn heupen weer op en neer, terwijl ik mijn spieren opspan, zodat er meer druk op zijn erectie komt. Ikzelf vind het uiterst opwindend en druk mijn lippen voor enkele seconden weer op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Gvd, Amy :') Vraag me dat niet :')
    Er is gewoon niemand die zijn wachter speelt, ik kan dat moeilijk zeggen he :')
    Never mind, ik verzin wel iets :')]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Trouwens. Nu we het net over Trey en Liam gehad hebben, waar is jouw wachter? Bespied hij of zij ons momenteel om te controleren of ik niet te gevaarlijk ben?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Benjamin is al enkele jaren dood. Was blijkbaar niet alleen beschermend tegenover mij, maar moest zich perse ook gaan bewijzen in de oorlog."
    Ik haal mijn schouders op en leun tegen het aanrecht.
    "Ja, ik mis hem. Hij was als een beste vriend voor me, maar ik weet dat hij gestorven is hoe hij het had gewild. Terwijl hij anderen hielp."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Hahaha, I'm sooo sorry.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Geeft niet, ik heb al iets :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.