• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Te voet? Ben ik te lui voor. Motor? Mijn haren. Auto? Je bent een schat."
    Ik zucht even, omdat ik weet dat ik ondanks het feit dat ik zelf absoluut niet met de auto wil in dit heerlijke weer, ik haar toch haar zin zal geven.
    Mijn autosleutels weet ik wel liggen. Ik rits ze snel van tafel en niet veel later lopen we hand in hand de trap naar beneden af.
    "Je hebt geluk dat je zo schattig bent," mompel ik met een onderdrukte grijns.
    Buiten ontgrendel ik de wagen en open het portier voor haar.
    "Uw koets, mevrouw de koningin," grinnik ik.

    Irial

    "Wil je mijn rits open maken ik kan er niet bij," zegt Madeline terwijl ze het gordijntje van de paskamer open doet.
    Niet wat ik in gedachten had, maar dat aanbod sla ik ook niet af.
    Ik sta op en loop langzaam naar haar toe. Heel langzaam open ik de rits, zoals ze me vroeg. Ik kan het niet laten een klein kusje in haar hals te drukken. Als ik het echt niet langer meer kan rekken en de rits helemaal open is, glimlach ik nog even naar haar en trek het gordijntje weer dicht.
    Geduldig wacht ik tot ze zich terug omgekleed heeft.

    Camargue

    "Ik stel voor dat we dan nu terug naar mijn appartement terug gaan," fluistert Liam.
    Ik knik zachtjes met een lichte grijns op mijn lippen. Ik wacht verder niet tot hij begint te wandelen en trek hem achter me aan.
    "Misschien kan El de ringen dragen, als ze dat zou willen?" vraag ik terwijl we onderweg naar huis zijn. Ik zou het geweldig vinden mocht ze ook bij het huwelijk betrokken zijn.

    [Kan je trouwens wat langere posts maken? Het is vrij moeilijk om op één zinnetje verder te bouwen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Wilt u eens proeven mevrouw? Het is een Chateau de Bloevepoef uit het jaar geen idee." Glimlachend kijk ik hem aan en houd de glazen even vast zodat hij ze in kan schenken.
    "Maar natuurlijk," antwoord ik beleefd terug en kijk hem geamuseerd aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Madeline

    Ik glimlach als ik voel dat hij zijn lippen in mijn nek voel.
    'Dankje Iri.' Ik pak mijn eigen kleren en kleed me snel weer om.
    'Klaar.' Deel ik hem mee en stap het hokje uit. Met Irial achter me aan loop ik naar de kassa.

    Liam

    "Misschien kan El de ringen dragen, als ze dat zou willen?" Ik kijk op. 'Dat is echt een goed idee.' Deel ik haar mee. Op dat moment gaat mijn telefoon. 'Met Liam.' Mijn standaard manier van opnemen. 'Hey met Claire van het gemeentehuis, ik wilde U even vertellen dat uw buiten gewoon door gaan, de weervoorspellingen zijn erg goed.' Ik glimlach. 'Heel erg bedankt!'

    Fedea

    "Je hebt geluk dat je zo schattig bent."
    Ik grinnik en druk een kusje op zijn wang.
    "Ik hou van je," zeg ik lachend.
    "Uw koets, mevrouw de koningin."
    "Dank je, James."
    Ik woel even door zijn haren en stap de auto in. Lachend wacht ik tot hij naast me zit en druk een kusje op zijn wang.
    "Sorry, ik weet niet wat ik heb, met al die moodswings. Ik lijk wel een schizofreen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Maar natuurlijk."
    Ik schenk een bodempje in het glas.
    "Is hij lekker?" vraag ik.
    "Ik heb hem al een tijdje staan, ik weet niet precies hoe hij smaakt, eigenlijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Is hij lekker? Ik heb hem al een tijdje staan, ik weet niet precies hoe hij smaakt, eigenlijk." Ik kijk even op, nog geen slok genomen en steek dan mijn glas uit om te proosten.
    Nadat onze glazen tegen elkaar aan klinken, neem ik een klein slokje en knik dan.
    "Hij gaat er mee door," zeg ik grinnikend en schuif mijn stoel dan wat aan, zodat ik beter kan zitten. In de hoop dat de pizza wat is afgekoeld bied ik Rey één van de gesneden stukken aan.
    "En nu nog maar hopen dat het echt de lekkerste pizza ooit is geworden. Hoewel we nu natuurlijk wel meer dan tijd hebben om het recept te verbeteren." zeg ik glimlachend en leg hierna een stuk pizza op mijn eigen bord neer.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:49 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Irial

    "Dankje Iri. Klaar."
    Ik volg haar naar de kassa en haal ondertussen opnieuw mijn portefeuille boven. Als we er bijna zijn, rits ik de kleren uit haar handen.
    "Waag het niet me nog een keer tegen te houden, ik heb het beloofd," zeg ik lachend.
    Ik leg de kleren op de toonbank en kijk verliefd naar Madeline terwijl de verkoopster ze inscant.
    "Dat is dan 85, 67 euro alstublieft."
    Ik glimlach vriendelijk naar de verkoopster en betaal met een briefje van honderd. Als ik het wisselgeld ontvangen heb, neem ik ook het zakje aan en zodra ik mijn portefeuille weer in mijn achterzak gestopt heb, neem ik Madeline bij de hand.
    "Het staat je echt geweldig," complimenteer ik haar nog een keer.

    Camargue

    "Dat is echt een goed idee."
    Ik wil antwoorden, maar hou mijn mond als hij plots zijn telefoon opneemt. Ik blijf stilletjes naast hem lopen en probeer op te vangen waarover het gaat. Helaas kan het overal over gaan, al snap ik de formele toon niet echt.
    Ik kijk hem aan als hij ophangt en grinnik.
    "Hé, vertel je maîtresse even dat ze je alleen tussen zeven en elf 's avonds mag bellen, de rest van de tijd ben je van mij," grap ik.
    Ik weet heus wel dat hij me niet bedriegt.

    Atreyu

    "Dank je, James. Sorry, ik weet niet wat ik heb, met al die moodswings. Ik lijk wel een schizofreen."
    Ik grinnik als ze me een kusje geeft en stop de sleutels in het contact zodra ik mijn deur dicht heb. Ik concentreer me eerst even op het starten van de auto en kijk haar dan vanuit mijn ooghoeken aan.
    "Nou, blijkbaar heb je ook last van geheugenverlies, als je mijn naam al vergeet. Ik hoop maar dat je dat in bed niet overkomt," grinnik ik.
    Ik richt mijn ogen weer op de weg terwijl ik richting het centrum rijd. Ik besluit in elk geval mijn raampje wat open te zetten zodat ik op z'n minst wat frisse lucht heb gehad vandaag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Hij gaat er mee door. En nu nog maar hopen dat het echt de lekkerste pizza ooit is geworden. Hoewel we nu natuurlijk wel meer dan tijd hebben om het recept te verbeteren."
    Ik schenk nog wat wijn in haar glas, en doe het mijne ook vol. De fles gaat de koelkast in, en ik ga aan tafel zitten.
    "Inderdaad."
    Lachend leg ik ook een stuk op mijn bord.
    "Ik denk dat ik het toch nog even laat afkoelen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Nou, blijkbaar heb je ook last van geheugenverlies, als je mijn naam al vergeet. Ik hoop maar dat je dat in bed niet overkomt."
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Ik denk dat dat een soort automatisme is, zoals het kreunen, snap je?"
    Grinnikend kijk ik naar buiten en zet mijn raam ook een stukje open.
    "Aangezien ik niet anders gewend ben dan jouw naam te kreunen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Het staat je echt geweldig," Ik glimlach. 'Dankje Iri, maar je hoefte echt niet voor me te betalen. Het is heel lief van je hoor maar dan voel ik me zo'n bedelaar.' Grinnik ik voor ik hem een kus op zijn wang geef als een bedankje. Mijn vingers glijden tussen die van hem als we de winkel verlaten.

    Liam

    "Hé, vertel je maîtresse even dat ze je alleen tussen zeven en elf 's avonds mag bellen, de rest van de tijd ben je van mij," Ik grinnik. 'Ik zal het haar smsen goed?' Ik kus haar slaap en open dan de deur van mijn appartement. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt opgewonden meer ben maar gewoon met haar knuffelen, en voor de tv zitten of buiten vind ik ook geweldig.

    Faye
    "Inderdaad. Ik denk dat ik het toch nog even laat afkoelen." Glimlachend kijk ik hem aan als ik zie dat de damp van het bord afkomt. Ik knik instemmend, aangezien ik absoluut niet een verbrandde tong wil oplopen.
    "Misschien is dat wel een goed idee, ja." zeg ik grinnikend en blaas even over het stuk pizza heen, te ongeduldig. Vlug neem ik nog een slokje van mijn wijn. Ik laat mijn blik even over de keuken heen glijden, waar hier en daar wat plekken van de bloem zichtbaar zijn.
    "Op dat na hebben we best netjes gekookt." geef ik toe en wijs er even na.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Misschien is dat wel een goed idee, ja. Op dat na hebben we best netjes gekookt."
    Ik grinnik.
    "Dat had niets met onze kookkunsten te maken."
    Ik neem een slok van de wijn.
    "Ik steek het op ons lak aan volwassenheid."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dat had niets met onze kookkunsten te maken. Ik steek het op ons lek aan volwassenheid." Grinnikend kijk ik hem aan, blaas nog wat over de pizza.
    "Lek aan volwassenheid?" Ik schud mijn hoofd, doe net alsof ik me zeer beledigd voel.
    "Ik ben ontzettend volwassen, hoor." zeg ik lachend en waag dan een poging om een zeer klein hapje van de pizza te nemen.
    "Dat jij me nou onder gooide met bloem." plagend kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieuw topic

    Atreyu

    "Ik denk dat dat een soort automatisme is, zoals het kreunen, snap je? Aangezien ik niet anders gewend ben dan jouw naam te kreunen."
    Ik schud lachend mijn hoofd en grinnik even.
    "Gelukkig maar, anders moet ik die James van je eens een bezoekje brengen," antwoord ik zo serieus mogelijk, het spelletje verder spelend.
    Ik heb er eerlijk gezegd niet eens twijfels aan dat ze me hondstrouw is. Ik hou genoeg van haar om haar blind te vertrouwen. Nooit, maar dan ook nooit zou ik een ander geloven mochten die me vertellen dat ze me bedriegt. Ik ken haar en ik weet dat ze zo niet in elkaar zit. Daarbij komt nog eens dat mocht ze een ander willen, ze die al lang had kunnen hebben. Ik begrijp niet dat ze niet ziet hoeveel kans ze maakt bij jongens veel knapper en zachter van aard dan ik. Stiekem ben ik er wel blij om.

    Irial

    "Dankje Iri, maar je hoefde echt niet voor me te betalen. Het is heel lief van je hoor maar dan voel ik me zo'n bedelaar."
    Ze drukt me een kusje op mijn wang en laat me even vergeten wat ik wilde zeggen.
    "Ik weet dat het niet hoefde, maar ik wilde het graag. Zomaar, omdat ik van je hou, niet omdat ik dacht dat je het zelf niet kon betalen."
    Ik kijk haar glimlachend aan terwijl we verder door de winkelstraat lopen. De zon straalt een heerlijke warmte uit.
    "Wil je nog ergens heen of gaan we iets drinken?" vraag ik zachtjes.

    Camargue

    "Ik zal het haar smsen goed?"
    Ik glimlach verliefd als hij me een kusje geeft en wacht geduldig tot hij de deur van zijn appartement open heeft. Ik huppel naar binnen en plof neer op de bank. Ik steek mijn armen naar Liam uit en glimlach liefjes.
    "Overmorgen," zucht ik, tevreden en verbaasd tegelijk. "Kun je het geloven?"
    Vanaf overmorgen mag ik mezelf zijn vrouw noemen en mag ik hem mijn man noemen. Mezelf kennende zal ik daar gretig gebruik van maken gewoon omdat ik er zo trots op zal zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik glimlach naar haar. 'Maar neem jij dat ook mijn achternaam? ' vraag ik en ga naast haar zitten. Camargue Sanz. Klinkt niet verkeerd. Ik strijk een plukje haar uit haar gezicht en kus dan zacht haar lippen. 'Overmorgen trouwen.' Verzucht ik gelukkig.

    Madeline

    Ik glimlach. 'We kunnen eerst wel wat drinken en daarna verder gaan? ' stel ik voor. 'En Iri. .. ik hou ook van jou. ' mijn lippen vormen zich in een glimlach voor ik hem opnieuw kus.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt