• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Dat weet ik wel, Rey. En ik meen het. En ook al zou ik jouw wachter niet zijn en bij je blijven? Er zouden geen kinderen komen, dat weet je net zo goed als ik. Ik heb mijn keuze gemaakt, echt."
    Ik leg mijn vingers onder haar kin en druk zacht mijn lippen op de hare.
    "Ik beloof je dat ik ervoor zal zorgen dat je hiervan geen spijt krijgt."
    Mijn armen rusten zacht om haar middel, en streel zacht over haar onderrug.
    "Te starten vanaf nu, als je wil."
    Ik lach even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik beloof je dat ik ervoor zal zorgen dat je hiervan geen spijt krijgt. Te starten vanaf nu, als je wil." Ik druk mijn lippen voorzichtig op de zijne, voel zijn handen op mijn onderrug rusten.
    "Nu?" herhaal ik zijn woord nog even en kijk hem glimlachend aan.
    "Natuurlijk, begin maar." zeg ik lachend en druk mijn lippen in zijn hals.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nu? Natuurlijk, begin maar."
    Ik grinnik even en streel over haar onderrug.
    "Weet je dat ik me bijna begin te schamen? Ik denk altijd dat ik zo oversekst bij je overkom."
    Ik druk een kusje op haar lippen en laat mijn handen op haar kont rusten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Weet je dat ik me bijna begin te schamen? Ik denk altijd dat ik zo oversekst bij je overkom." Ik haal mijn schouders op en druk kusjes op zijn lippen.
    "Valt mee hoor. Heb ergere exemplaren meegemaakt en gezien." Ik denk even aan het kleine vriendengroepje van mijn broer en grinnik dan.
    "Nee, jij bent anders." zeg ik tot mijn besluit en geef hem een eskimokusje, waarna ik mijn lippen passioneel op de zijne druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Valt mee hoor. Heb ergere exemplaren meegemaakt en gezien. Nee, jij bent anders."
    Liefdevol kus ik haar terug.
    "Hoezo ben ik anders?" vraag ik geinteresseerd.
    Glimlachend kijk ik haar aan en streel over haar rug.
    "Verklaar je nader."
    Ik grinnik even.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 12:15 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Abo Oeff, heb echt veel gemist >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Samenvatting? Fedea bleek niet zwanger te zijn, Atreyu heeft haar samen met Rey, Cam en Liam weg gehaald. Cam is neergeschoten en moest naar het hospitaal. Faye, de Floraat die bevriend werd met Fedea is meegekomen met de Faunielen en verblijft nu bij Rey. Die twee hebben een relatie met elkaar, maar dat mogen de anderen nog niet weten. Cam en Liam hebben hun trouw voor "overmorgen" kunnen plannen en gaan vanavond in de karaokebar waar ze met z'n allen hebben afgesproken dat nieuws aankondigen. Moeder Natuur heeft een bezoekje gebracht aan Rey en Faye, en heeft van Faye zijn nieuwe wachter gemaakt omdat Benjamin, zijn oorspronkelijke wachter, al een hele tijd terug gestorven is. Dat is wel het belangrijkste denk ik. Fijn dat je terug bent.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Ik hou ook van jou, Trey. Ik wil je niet kwijt. Zoals Rey Benjamin kwijt is, of wat dan ook. En telkens besef ik weer dat je de rest van je eeuwige bestaan met mij moet doorbrengen, en ik zou niets liever willen, maar dan heb ik schrik dat ik je te dicht bij me houd, dat het een eens zo'n grote klap zal zijn wanneer je weg valt."
    Ik trek haar sussend tegen me aan als ik merk dat ze huilt, nee, heel erg haar best doet niet te huilen. Troostend streel ik haar haren terwijl ik naar haar angsten luister.
    "Mag met je doorbrengen," verbeter ik haar eerst zacht. "En ik ben niet roekeloos Fé," zeg ik kalm. "Ik weet heel goed dat ik moet denken voor ik ergens aan begin. Ik ben niet van plan iets te doen als dat betekent dat jij alleen achterblijft, niet als ik het kan helpen," fluister ik.
    Ik druk liefdevol een kusje op haar kruin.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ Dankjewel! Had van Colfer ook al een samenvatting gekregen (: Heb wat prive problemen gehad, vandaar mijn lange afwezigheid.
    En heb een stukje in elkaar gezet, moet weer even inkomen dus zal niet heel veel zijn :'D ]

    Eleanor

    Vermoeid, en ietwat versuft, duwde ik mezelf overeind van de bank en met een lichte frons op mijn gezicht wierp ik even een vlugge blik door de kamer heen. Het boek wat ik lag te lezen lag half open langs me, binnen handbereik lag op de grond een open zakje M&M’s en een paar kussen lagen overhoop op de bank. Zodra ik rechtop zat haalde ik een hand door mijn lange haren terwijl ik met de ander naar mijn gsm grabbelde. Altijd fijn om midden op de dag in slaap te vallen op de bank, mopperde ik in gedachten en zette ondertussen een smsje in elkaar om naar Cam te sturen. Hey jij, hoe is het daar? Gingen we vanavond nou met z’n alle uit, of was dat morgen? Xx El.
    Ik wist niet eens meer of we dat nou voor vandaag, of morgen hadden afgesproken. Gapend zakte ik ietsje onderuit, ik moest echt actie ondernemen want anders zou ik zo nog verder kunnen slapen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Er verschijnt een stralende glimlach op mijn gezicht als ik zie hoe ze het rode en het groene jasje voor houdt.
    "Welke?"
    Ik twijfel nog even maar wijs dan naar het linkerjasje.
    "Groen," antwoord ik, overtuigd.
    Ik kijk haar met een trotse blik aan en glimlach. Ze is prachtig.

    Camargue

    Ik leg mijn handen op zijn borstkas zodra hij die los laat. Mijn lippen strelen zachtjes de zijne.
    Ik barst in giechelen uit als ik mijn mobiel in mijn broekzak voel trillen. Na een laatste kusje ga ik naast Liam liggen en vlei me tegen hem aan. Ik haal mijn mobiel boven en lees het smsje.
    Hey jij, hoe is het daar? Gingen we vanavond nou met z’n alle uit, of was dat morgen? Xx El.
    Ik glimlach en druk op 'beantwoorden'.
    Gaat prima, met jou? Dat was vanavond, lieverd. We hebben afgesproken om acht uur aan de bioscoop. Liefs.
    Ik leg mijn mobiel tussen ons in en kijk Liam met een glimlach aan.
    "Ellie is ook een beetje in de war, net als jij," grinnik ik.
    Ik druk een kusje op zijn neus.

    [Hopelijk is alles opgelost. Neem je tijd om er weer in te komen hoor ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    irial wijst naar links. "Groen," Ik glimlach en laat hem het andere jasje vast houden. Ik trek het jasje aan en laat mijn haar er weer over heen vallen. 'beter?' Vraag ik en draai een rondje zodat hij het van elke kant kan zien.

    Liam

    "Ellie is ook een beetje in de war, net als jij," Ik glimlach als ik een kusje op mijn neus krijg. Ik trek haar in mijn armen om haar nog eens te kunnen kussen. 'El komt vanavond ook toch?' Vraag ik,

    [ ’t is nu gelukkig allemaal opgelost en zit weer in een aardig ritme voor mezelf, kan er weer tegen aan ;D ]

    Eleanor

    Ik schrik lichtjes op als mijn mobiel trilt en ga vervolgens weer recht zitten terwijl ik het ontvangen smsje open. Gaat prima, met jou? Dat was vanavond, lieverd. We hebben afgesproken om acht uur aan de bioscoop. Liefs.
    Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik Cam’s smsje las en me tegelijkertijd herinnerde dat we inderdaad voor vanavond hadden afgesproken. Sommige dingen waren ook zo verwarrend. Hier ook prima! Gaan we allemaal op eigen houtje naar de bios? Xx El.
    Zodra het berichtje was verzonden stond ik op van de bank, legde mijn mobiel op tafel en ruimde mijn spullen op nadat ik vlug een muziekje had opgezet.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 13:31 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "Hoezo ben ik anders? Verklaar je nader." Lipbijtend kijk ik hem aan en friemel wat aan mijn nagelriemen.
    Ik ril als hij me over mijn rug streelt.
    "Jij bent velen malen leuker," zeg ik grinnikend en meen het dan ook echt. Het is honderd procent de waarheid dat ik spreek, niets van gelogen.
    "Ik snap nog steeds niet dat je mij zomaar uitkiest, uit die honderdduizenden meisjes die je in je leven bent tegengekomen." vervolg ik mezelf en druk mijn lippen zachtjes op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Mag met je doorbrengen. En ik ben niet roekeloos Fé. Ik weet heel goed dat ik moet denken voor ik ergens aan begin. Ik ben niet van plan iets te doen als dat betekent dat jij alleen achterblijft, niet als ik het kan helpen."
    Ik bijt net iets te hard op mijn lip, wanneer ik bloed proef. De tranen springen weer in mijn ogen.
    "Ik bedoelde niet alleen dat," zeg ik zacht.
    "Hoe je het ook draait of keert, Trey, jij bent perfect. Je bent knap, goed opgevoed, zelfstandig, het soort jongen waar ieder meisje van droomt. En dan kies je net voor mij..."
    Ik zucht even en schud mijn hoofd.
    "Het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn, alsof ik elk moment kan wakker worden uit een droom, en beseffen dat je niet meer van me houdt."
    Mijn stem beeft. Nog nooit ben ik zo eerlijk geweest.


    Rey

    "Jij bent velen malen leuker. Ik snap nog steeds niet dat je mij zomaar uitkiest, uit die honderdduizenden meisjes die je in je leven bent tegengekomen."
    Teder kus ik haar terug en kijk haar lachend aan.
    "Omdat jij Faye bent. Je deed geen moeite opdat ik je leuk zou vinden, het gebeurde gewoon. En daarbij komt dan ook dat je knap en schattig bent."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Omdat jij Faye bent. Je deed geen moeite opdat ik je leuk zou vinden, het gebeurde gewoon. En daarbij komt dan ook dat je knap en schattig bent." Ik sla mijn armen lachend over elkaar.
    "Dus als ik moeite gedaan had, dan was het niets geworden?" vraag ik aan hem en laat mijn blik even over zijn borstkas glijden waarna ik hem weer aankijk.
    "Ik ben helemaal niet schattig," breng ik in. Ik vind mezelf eerder irritant dan dat. Grijnzend kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.