• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Slecht? Tuurlijk niet. Misschien is het wel beter, anders lagen we niet hier nu."
    Ik grinnik.
    "Nee, dan zaten we nog steeds genant tv te kijken naast elkaar."
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Het wordt geapprecieerd. Heel erg geapprecieerd zelfs. Ik hou van je, Guarin."
    Ik lach even en laat mijn neus langs de hare gaan.
    "Zei ze heel liefdevol," grinnik ik. Ik bijt even op haar onderlip en kijk haar verliefd in de ogen. "Je hebt geluk dat ik zo'n sexy achternaam heb, anders had het boers geklonken."
    Lachend druk ik mijn lippen op de hare en trek haar vervolgens recht.
    "Kom op, Ambessa," zeg ik plat. "Kleren aan en we gaan een mobiel voor je halen."
    Ik trek haar achter me aan en pauzeer even bij de deur van de slaapkamer.
    "En ik hou ook van jou," zeg ik liefjes waarop ik haar een zacht kusje geef. In de slaapkamer zoek ik mijn kleren bij elkaar om ze vervolgens aan te doen.

    Irial

    "Goed ik denk dat ik deze neem."
    Ik draai mijn hoofd een beetje en druk mijn lippen op haar handpalm als ik haar vingers op mijn wang voel.
    "Lijkt me een prima idee," bevestig ik lachend. Ik neem haar hand vast en blijf haar even in de ogen staren.
    Als ik besef dat we in het midden van de winkel staan, haal ik met heel wat moeite mijn ogen van haar af. Ik kijk even om me heen.
    "Had je nog dingen gezien die je leuk vond?" vraag ik zacht.

    Camargue

    "Ligt eraan wat je wilt doen," fluistert Liam terwijl hij zijn handen op mijn heupen leg.
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    "Ik vroeg het aan jou," zeg ik stil. "Al dan misschien iets subtieler."
    Ik druk mijn lippen zachtjes op de zijne en kijk hem vervolgens liefdevol aan. Ik leg mijn armen om zijn nek en druk mezelf tegen hem aan terwijl ik geduldig op antwoord wacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Zei ze heel liefdevol. Je hebt geluk dat ik zo'n sexy achternaam heb, anders had het boers geklonken. Kom op, Ambessa. Kleren aan en we gaan een mobiel voor je halen."
    Lachend volg ik hem naar de slaapkamer, en bots bijna tegen hem aan wanneer hij stopt.
    "En ik hou ook van jou."
    Ik leg nog even mijn armen om zijn hals en druk een liefdevolle kus op zijn lippen, voor ik hem loslaat zodat hij zich kan aankleden.
    Met een verliefde blik laat ik hem los, en doe toch maar fatsoenlijk ondergoed aan, dat van mezelf is. Ik haal mijn hand door mijn haren en kijk hem glimlachend aan.
    "Klaar," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    'Ja maar dat kan wel een andere keer.' Glimlach ik en kus hem voor ik het pashokje weer in ga om me aan te kleden.'

    Liam

    Ik glimlach tegen haar lippen aan. 'Ik heb wel wat ideeën maar ik weet nog steeds niet wat jij wilt.' Grijns ik.

    Faye
    "Nee, dan zaten we nog steeds genant tv te kijken naast elkaar." Ik haal mijn schouders even op, net wanneer ik iets wil zeggen dringt de geur van pizza bij me binnen. Vlug wurm ik me uit Rey zijn greep.
    "Verdomme," mompel ik zachtjes als ik dan ook nog eens bijna struikel over mijn eigen voeten.
    "Jezus Faye," mompel ik tegen mezelf en de keuken verder inloop. Bij de oven tref ik de pizza gelukkig nog in hele staat aan, maar zie wel dat ik in plaats van de oven op een lagere stand, op een hogere gezet heb. Ik moet even lachen om mijn eigen stommiteiten en zet de oven snel uit. Haal de pizza er met een theedoek uit om mijn vingers niet te branden.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:52 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Verdomme. Jezus Faye."
    Ik loop snel op haar gevloek af en lach wanneer ik haar zie klungelen met de pizza.
    "Hmm, keukenprinses? Dat ga ik nog even moeten herzien, vrees ik."
    Ik snuif even.
    "Ruikt wel lekker, moet ik zeggen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Klaar," zegt Fedea glimlachend.
    Ik trek haar tegen me aan en laat mijn hand even onder haar jurkje glijden, om te voelen welk ondergoed ze aan heeft. Ik grinnik als ik kant voel. Nee, dat is zeker weten niet het mijne.
    "Perfect," lach ik. Ik druk een kusje op haar lippen en neem haar hand vast. Ik verstrengel mijn vingers met de hare en trek haar mee.
    Als we de woonkamer komen en ik de deur van de vestiaire nog zie open staan, besef ik weer dat ik net op zoek was naar mijn sleutels.
    "Motor, auto of te voet?" vraag ik aan Fedea.

    Irial

    "Ja maar dat kan wel een andere keer."
    Ik schud mijn hoofd als ze weer in het pashokje verdwijnt. Vrouwen. Dan wil ik haar eens op wat kleren trakteren, zijn we in de winkel en dan "kan het wel een andere keer."
    Ze heeft geluk dat ik haar zo leuk en schattig en heel de reutemeteut vind, anders was ik boos geweest. Maar dat kan ik dus niet.
    "Lukt het of moet ik helpen?" vraag ik lachend.

    Camargue

    "Ik heb wel wat ideeën maar ik weet nog steeds niet wat jij wilt."
    Ik grinnik even en druk plagerig nog een paar kusjes op zijn lippen. Met pretlichtjes in mijn ogen kijk ik hem aan.
    "Oh, maar weet je nog dat aanbod dat ik je deze ochtend gedaan heb? Het was niet zo heel belangrijk hoor, iets van alles doen wat jij wilt," zeg ik met een air van desinteresse.
    Ik laat mijn blik omslaan en kijk hem ondeugend aan. Ik breng opnieuw mijn lippen naar de zijne, maar kus hem niet.
    "Dat aanbod geldt nog steeds," fluister ik glimlachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Perfect."
    Ik grinnik.
    "Je had het ook gewoon kunnen vragen, hoor."
    "Motor, auto of te voet?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Te voet? Ben ik te lui voor. Motor? Mijn haren," jammer ik.
    "Auto?"
    Onschuldig kijk ik hem aan en lach lief. Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Je bent een schat," slijm ik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hmm, keukenprinses? Dat ga ik nog even moeten herzien, vrees ik. Ruikt wel lekker, moet ik zeggen." Glimlachend kijk ik hem aan wanneer ik de pizza in stukken snij en elke keer mijn vingers terug moet trekken door de enorme hitte die er vanaf komt.
    "Ik zei het toch," zeg ik lachend op zijn eerste woorden. Zo'n goede koek ben ik namelijk echt niet. Er zijn vaker dingen aangebrand in de keuken waar ik bij ben, dan dat ik het serveren kon als een echte maaltijd.
    "Het had niet langer moeten duren of we hadden er één moeten halen." geef ik toe en pluk een stukje ananas van de pizza die ik snel in mijn mond steek. Moeizaam slik ik het door en trek een pijnlijk gezicht.
    "Het is warm, dus uitkijken meneer." voorzichtig breng ik de pizza naar de tafel toe en gooi de theedoek daarna sierlijk terug op zijn plek. Enkel nog borden en wat drinken nodig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik zei het toch. Het had niet langer moeten duren of we hadden er één moeten halen. Het is warm, dus uitkijken meneer."
    Ik grinnik.
    "Dan had het ook zo geweest. En laat hem anders nog maar even afkoelen."
    Ik neem twee glazen uit de kast.
    "Wil je wijn drinken?" vraag ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    'Wil je mijn rits open maken ik kan er niet bij.' Antwoord ik en open het gordijn zodat hij erbij kan.

    Liam

    "Dat aanbod geldt nog steeds," Ik grijns. 'Ik stel voor dat we dan nu terug naar mijn appartement terug gaan.' Fluister ik.

    Faye
    "Dan had het ook zo geweest. En laat hem anders nog maar even afkoelen. Wil je wijn drinken?" Ik kijk hem even bedenkelijk aan en bijt op mijn onderlip. Natuurlijk heb ik wel vaker wijn gedronken, sterker zelfs, ik nam wel eens erger spul dan dat. Toch weet ik niet of het het meest beste idee is, aangezien ik maar al te goed weet wat voor effect het op me heeft. Ik ga onzin uitkramen en dan zal het plan van Rey en mij nooit veel verder komen om ons momenteel een geheim te houden. Maar ondanks dat, één glaasje kan geen kwaad.
    "Oké vooruit," geef ik dan toch toe en zak even neer op de stoel. Glimlachend kijk ik Rey aan en tik met mijn vingers op de tafel.
    "Een klein beetje maar, hoor." zeg ik er nog vlug achteraan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Oké vooruit. Een klein beetje maar, hoor."
    Ik grinnik.
    "Ik laat je heus niet dronken worden, hoor."
    Ik druk een kusje op haar neus en kijk in de kast.
    "Rode of witte?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik laat je heus niet dronken worden, hoor. Rode of witte?" Grinnikend kijk ik hem aan en haal mijn schouders op.
    "Weet ik ook wel." zeg ik eigenwijs en laat mijn voeten in de lucht zweven.
    "Witte," zeg ik na even nadenken en knik dan uiteindelijk om mijn woorden wat meer kracht mee te brengen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Weet ik ook wel. Witte."
    "Witte wijn voor mevrouw."
    Ik zet de twee wijnglazen op tafel en ontkurk een fles witte wijn.
    "Wilt u eens proeven mevrouw?" vraag ik bekakt.
    "Het is een Chateau de Bloevepoef uit het jaar geen idee."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.