• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "We zien wel. Als ze het doorhebben, is er toch niet veel dat ze eraan kunnen veranderen." Ik druk mijn lippen in zijn hals wanneer hij dit zegt en kijk hem glimlachend aan, haal mijn schouders op. Ergens heeft hij ook wel gelijk, hoe graag ik zou willen dat het niet zo was. Eens moeten we het toch gaan zeggen en dat zou zeker niet lang gaan duren.
    "Klopt," geef ik dan ook toe en kijk hem glimlachend aan.
    "Het zou wel een kick geven, als niemand er na vanavond is achtergekomen." zeg ik grinnikend en cirkel met mijn vingers over zijn borstkas heen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Klopt. Zou wel een kick geven, als niemand er na vanavond is achtergekomen."
    Ik grinnik.
    "Dan zijn we echt wel super."
    Ik druk mijn lippen liefdevol op de hare.
    "En kunnen we goed acteren."
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dan zijn we echt wel super. En kunnen we goed acteren." Ik grinnik zachtjes en haal mijn hand door mijn haren.
    "Dan kan ik toch beter liegen dan ik zelf denk." geef ik toe en kijk hem glimlachend aan, mijn ogen richten zich daarna voor me.
    "En gaan we naar Broadway," overdrijf ik ietwat, maar probeer zo serieus mogelijk te blijven. Helaas iets dat mislukt, omdat ik daarna toch begin te lachen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Irial

    Ze doet wat ik vraag en trekt me dan omhoog. Ik leg mijn handen op haar heupen en ga dicht tegen haar aan staan.
    "En nog steeds ben ik kleiner dan jij bent. Die dingen doen hun werk niet."
    Ik laat mijn voorhoofd tegen het hare rusten en kijk haar glimlachend in de ogen.
    "Ben je gek? Ik vind het geweldig dat mijn meisje kleiner is dan mij, dat maakt dit zoveel makkelijker."
    Ik buig mijn gezicht nog wat verder naar haar toe en druk een kusje op haar lippen.
    "En dat groene jasje staat je echt geweldig."

    Camargue

    "Mooizo. Wil je nog hier blijven of verkassen naar een wat minder open plek?" zegt Liam terwijl hij me overeind trekt.
    Er verschijnt een ondeugende glimlach op mijn gezicht terwijl ik dichter bij hem ga staan.
    "Hoeveel minder openbaar had je in gedachten?" vraag ik liefjes. Als ik mijn mobiel opnieuw voel trillen, leg ik een vinger op zijn lippen. "Hou die gedachte vast."
    Ik haal snel mijn mobiel boven en bekijk het smsje.
    Ok, super! Dat kleffe zit wel goed. Rond half 8 bij jou, of liam? Xx El.
    Ik open haastig een nieuw bericht.
    Half acht is perfect! Bij Liam. Liefs.
    Ik stop mijn mobiel in mijn tas zodat ik er niet door afgeleid raak en richt me weer op Liam.
    "Oké, je hebt mijn onverdeelde aandacht," fluister ik.

    Atreyu

    "Je gaat tegen me in blijven gaan, niet? Mag ik even mijn ouders dankbaar zijn dat ze jou als gitaarleraar hebben uitgekozen?"
    Ik grinnk even en voel haar zachte lippen op de mijne. Als haar vingers tussen de mijne glijden, leg ik mijn andere arm om haar middel en trek haar stevig tegen me aan.
    "Hebben ze dat echt of heb jij hen heel charmant weten te overtuigen daarvan?" vraag ik geamuseerd.
    Ik zou niet weten hoe haar ouders in godsnaam van mijn bestaan afwisten. Zo'n gekend gitaarleraar ben ik helemaal niet. Integendeel. Ik duw haar zachtjes omver en ga voorzichtig op haar liggen.
    "Zie je, gewoon liefde," zeg ik zacht als ik mijn kruis even tegen het hare druk om te laten merken dat ik ook gewoon van haar kan houden zonder telkens seks te moeten hebben.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Dan kan ik toch beter liegen dan ik zelf denk. En gaan we naar Broadway."
    Ik grinnik even, maar kijk haar dan niet-begrijpend aan.
    "Heh?"
    Ik schud lachend mijn hoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Hebben ze dat echt of heb jij hen heel charmant weten te overtuigen daarvan?"
    "Zij kozen. Ik wilde eerst geeneens gitaar leren. Totdat ik jou voor de eerste keer zag. Meteen wilde ik supergoed zijn om een goede indruk op je te maken."
    "Zie je, gewoon liefde."
    Glimlachend kijk ik hem aan en leg mijn armen om zijn hals.
    "Het wordt geapprecieerd," zeg ik zacht en druk mijn lippen op de zijne.
    "Heel erg geapprecieerd zelfs."
    Ik ga een beetje fatsoenlijk liggen en kijk hem verliefd aan.
    "Ik hou van je, Guarin," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Heh?" Ik grinnik en tik hem op zijn neus.
    "Omdat we zulke goede acteurs zijn, plus, aangezien we een zang-duo zijn, kunnen we in de nieuwste Les Miserables spelen." verzin ik lachend en schud dan mijn hoofd.
    "Of niet," vervolg ik mezelf en wrijf even over mijn bovenarm, waarna ik mijn lippen teder op die van Rey druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    Nadat ik Cam’s berichtje had gelezen legde ik mijn mobieltje weer weg en maakte een snelle maaltijd voor mezelf klaar. Ondertussen bedacht ik me wat ik aan zou doen, een leuke skinny, rokje, of toch een jurkje? Zo meteen toch maar eens mijn kast in duiken, ik had zoveel kleren en schoenen, een geslaagd outfit vond ik vast wel. Nadat ik mijn eten op had, de afwas weg was gewerkt, liep ik richting mijn slaapkamer. Daar opende ik mijn kastdeuren wagenwijd en liet me toen vervolgens bedenkelijk op de rand van mijn bed zakken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rey

    "Omdat we zulke goede acteurs zijn, plus, aangezien we een zang-duo zijn, kunnen we in de nieuwste Les Miserables spelen. Of niet."
    Grinnikend kijk ik haar aan. Net wanneer ik iets wil antwoorden, plaatst ze haar lippen weer op de mijne. Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Weet je, hoe we voor het eerst kusten?"
    Ik grinnik even.
    "Eerst vond ik het genant, maar als ik er nu aan terugdenk, zou ik het precies weer zo doen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Ben je gek? Ik vind het geweldig dat mijn meisje kleiner is dan mij, dat maakt dit zoveel makkelijker. En dat groene jasje staat je echt geweldig." ik glimlach en kus hem terug. 'Goed ik denk dat ik deze neem.' Glimlach ik en ga zacht met mijn vingers over zijn gezicht.

    Liam

    "Oké, je hebt mijn onverdeelde aandacht," Ik grinnik. 'Ligt eraan wat je wilt doen.' Fluister ik en leg mijn handen rond haar heupen.

    Faye
    "Weet je, hoe we voor het eerst kusten? Eerst vond ik het genant, maar als ik er nu aan terugdenk, zou ik het precies weer zo doen." Lachend kijk ik hem aan. Natuurlijk herinner ik me dat, wat ook niet raar is, aangezien het nog niet al te lang geleden is.
    "Ik daagde je ook wel een beetje uit hoor, misschien." zeg ik lachend en kijk hem met een grijns aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik daagde je ook wel een beetje uit hoor, misschien."
    Ik grinnik.
    "Een beetje, misschien."
    Lachend druk ik mijn lippen op de hare.
    "Ik vond het echt schattig hoe je achter me aan liep, toen ik mijn kamer in liep."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik vond het echt schattig hoe je achter me aan liep, toen ik mijn kamer in liep." Ik kijk hem serieus aan en haal dan mijn schouders op.
    "Ik dacht dat ik je van streek gemaakt had." geef ik eerlijk toe en bekijk het broekje even dat ik draag, nog steeds niet helemaal schoon van al het bloem.
    "Of dat je daar heel de avond zou gaan zitten." zeg ik grinnikend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik dacht dat ik je van streek gemaakt had. Of dat je daar heel de avond zou gaan zitten."
    Ik grinnik even.
    "Ik dacht net dat ik te ver ging. Dat ik slecht bezig was, en ja, ik had weer schrik dat ik op den duur teveel zou gaan voelen.."
    Voorzichtig streel ik even over haar wang en kijk haar in de ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik dacht net dat ik te ver ging. Dat ik slecht bezig was, en ja, ik had weer schrik dat ik op den duur teveel zou gaan voelen.." Ik kijk hem even onbegrijpelijk aan en schud mijn hoofd, druk mijn lippen zachtjes op de zijne.
    "Slecht? Tuurlijk niet." breng ik zachtjes uit en pak zijn hand even beet, knijp er zachtjes in.
    "Misschien is het wel beter, anders lagen we niet hier nu." geef ik eerlijk toe en meen het dan ook echt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.