• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ik heb het recept niet verzonnen, hoor. Daarvoor moet je in Italië zijn, of mijn moeder die me vroeger altijd hielp."
    Ik grinnik.
    "Oh ja, meteen."
    Ik druk een kusje op haar lippen.
    "Is het vreemd als ik zeg dat ik voor de eerste keer oprecht bang heb voor schoonouders? Ik bedoel..."
    Nou, ik denk niet dat ik er een tekeningetje moet bij maken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Oh ja, meteen. Is het vreemd als ik zeg dat ik voor de eerste keer oprecht bang heb voor schoonouders? Ik bedoel..." Ik ril even bij het idee en laat hem dan even los. Star kijk ik voor me uit als ik de beelden van gisteren aan me voorbij zie vliegen.
    "Ik denk niet dat je ze ooit zult zien." geef ik zacht toe en knipper dan een paar keer met mijn ogen.
    "Ze zullen wel kwaad op me zijn en als ze dit horen, dan ben ik al helemaal de schande van de familie." Ik wend me even naar het raam toe en kijk naar buiten. Glimlachend draai ik me om en haal mijn hand even door mijn haar.
    "Goed, ander onderwerp."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik denk niet dat je ze ooit zult zien. Ze zullen wel kwaad op me zijn en als ze dit horen, dan ben ik al helemaal de schande van de familie. Goed, ander onderwerp."
    "Ik denk niet dat ze dit zullen horen. Zo luid waren we daarnet nu ook weer niet, toch?" grap ik in de hoop haar even op te beuren.
    Ik leg mijn armen om haar middel en druk een kusje op haar lippen.
    "Welke landen wil je nog eens bezoeken?" vraag ik dan.
    "We gaan al naar Jamaica, en Italie. Dat zijn er al twee."
    Ik kijk haar trots aan, alsof ik net een nieuw soort auto heb uitgevonden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik denk niet dat ze dit zullen horen. Zo luid waren we daarnet nu ook weer niet, toch?" Ik moet lachen door zijn opmerking en bijt veen op mijn onderlip als ik zijn armen rond mijn middel voel.
    "Welke landen wil je nog eens bezoeken? We gaan al naar Jamaica, en Italie. Dat zijn er al twee." Ik haal mijn schouders op en streel met mijn hand langs zijn kaaklijn voordat ik een kus op zijn lippen druk.
    "Ik hoef niet heel de wereld rond te reizen, hoor." zeg ik vlug, niet willend dat hij al zijn geld uit besteed.
    "Voorlopig is Jamaica en Italië goed, maar als er iets in je opkomt, hoor ik dat graag."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik hoef niet heel de wereld rond te reizen, hoor. Voorlopig is Jamaica en Italië goed, maar als er iets in je opkomt, hoor ik dat graag."
    Ik grinnik.
    "Ik kan zo meteen niet op andere landen komen."
    Zacht druk ik een kusje op haar lippen.
    "Zijn er echt geen dingen die je gezien wil hebben?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik kan zo meteen niet op andere landen komen. Zijn er echt geen dingen die je gezien wil hebben?" Even vraag ik me af waar hij op doelt. Voor mijn dood?
    "Wat zou ik moeten zien?" vraag ik aan hem, even op niet komend.
    "En trouwens, het is niet de bedoeling dat jij al je geld op gaat maken." Grijnzend kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat zou ik moeten zien? En trouwens, het is niet de bedoeling dat jij al je geld op gaat maken."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Geen idee. Er zijn altijd mensen die bijvoorbeeld het noorderlicht gezien willen hebben."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Al mijn geld opmaken? Faye, lieverd, geloof me als ik zeg dat als ik kinderen zou kunnen krijgen geen enkele van de komende 7 generaties ooit hoeft te werken."
    Ik grinnik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Geen idee. Er zijn altijd mensen die bijvoorbeeld het noorderlicht gezien willen hebben. Al mijn geld opmaken? Faye, lieverd, geloof me als ik zeg dat als ik kinderen zou kunnen krijgen geen enkele van de komende 7 generaties ooit hoeft te werken." Verbluft staar ik hem even aan, me werkelijk afvragend hoe haar daar allemaal aankomt, maar schud dan even mijn hoofd.
    "Alsnog, ik wil ook wat terugdoen." herinner ik hem eraan en por hem zachtjes in zijn buik.
    "En het noorderlicht hoef ik nou niet perse te zien. Heb vast geen geduld om naar zo'n saaie donkere hemel te kijken en af te wachten tot er iets gebeurd en bovendien, het is koud in het noorden van Noorwegen en zo."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik moet lachen om haar blik.
    "Geloof me, in al die jaren is werken het enige dat nog een beetje interessant is, en ja, zo spaar je een fortuintje bijeen."
    "Alsnog, ik wil ook wat terugdoen. En het noorderlicht hoef ik nou niet perse te zien. Heb vast geen geduld om naar zo'n saaie donkere hemel te kijken en af te wachten tot er iets gebeurd en bovendien, het is koud in het noorden van Noorwegen en zo."
    Ik grinnik.
    "Echt? Je wil wat terugdoen?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Dit is al genoeg. Meer dan genoeg."
    Glimlachend verstrengel ik onze vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Echt? Je wil wat terugdoen? Dit is al genoeg. Meer dan genoeg." Ik schud mijn hoofd en druk mijn lippen teder op de zijne.
    "Nee, echt, ik meen het. Dat zei ik vanochtend ook al, toen jij mijn kleren betaalde, die ik overigens nog terug moet betalen aan je." herinner ik mezelf en kijk hem plagend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nee, echt, ik meen het. Dat zei ik vanochtend ook al, toen jij mijn kleren betaalde, die ik overigens nog terug moet betalen aan je."
    Ik kijk haar even aan.
    "Welke kleren? Ik weet van geen kleren. Ik heb niets betaald."
    Ik grinnik even.
    "Laat het nou gewoon zo."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Welke kleren? Ik weet van geen kleren. Ik heb niets betaald. Laat het nou gewoon zo." Ik knik lichtjes en haal dan mijn schouders op.
    "Ja ja," zeg ik vlug, wetend dat ik mezelf er nog wel aan zal herinneren.
    "Laten we het maar gewoon op Jamaica houden en heel misschien Italië, goed?" Glimlachen kijk ik hem aan en sla mijn armen rond zijn nek.
    "En de rest zien we later wel. We hebben alle tijd."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ja ja. Laten we het maar gewoon op Jamaica houden en heel misschien Italië, goed? En de rest zien we later wel. We hebben alle tijd."
    "Ja, mevrouw."
    Lachend druk ik een kusje op haar lippen en zwier haar een keer in het rond.
    "Wat jij wenst."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Alles om jou maar te kunnen evenaren."
    Haar gegiechel maakt dit werkelijk nog leuker dan het al is. Als haar armen om mijn hals glijden, hoef ik niet ver meer te buigen voor ik haar lippen op de mijne voel. Blijkbaar was net hetzelfde van plan.
    Als de kus afgelopen is, kijk ik haar lachend aan.
    Mijn meisje, mijn prinses, mijn.
    "Ik verbleek naast jou," antwoord ik met pretlichtjes in mijn ogen.
    Vroeger zou het nooit in me opgekomen zijn te praten tijdens seks, of het zo rustig aan te doen dat praten überhaupt mogelijk is. Met haar wil ik het allebei.
    Voor ik het weet ontsnapt er een kreun aan mijn lippen en hoewel ik nog steeds langzaam verder stoot, probeer ik iets dieper in haar te komen. Ik corrigeer mijn gedachten van net. Met Fedea heb ik geen seks, met haar bedrijf ik de liefde.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik verbleek naast jou."
    "Mooi zo, want ik wil je helemaal voor mij alleen."
    Lachend kijk ik hem aan en genietend sluit ik even mijn ogen. Een kreun rolt over mijn lippen en ik druk een kus op zijn mond. Zacht beweeg ik mijn heupen mee op zijn ritme, het voelt hemels aan. Ik kreun iets luider wanneer hij dieper komt, en ik open mijn ogen weer. Mijn blik haakt zich in de zijne, en ik weet zeker dat mijn lichaam een en al verliefdheid uitstraalt. Buiten opwinding voel ik op dit moment namelijk niets anders.

    [Ik ga even eten (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.