• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Je hebt een heerlijk lijf," fluistert ze.
    Ik grinnik en schud mijn hoofd. Onvoorstelbaar.
    Haar gegiechel ontgaat me niet. Ik bijt even in haar nek om haar te straffen. Dan neem ik haar beide polsen in één hand vast terwijl ik de andere over haar lichaam laat glijden.
    "Je weet wat ik wil horen," fluister ik, opnieuw hees.
    Ik sabbel even op haar oorlel en kijk haar dan aan.
    Ik breng mijn lippen dichter naar de hare en trek steeds net voor ze me kan kussen weer weg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Nee, in een Cabrio, met open dak. Zalig. Wie weet, ooit." Lachend kijk ik hem aan en beantwoord teder zijn kus van zonet.
    "Klinkt al beter." geef ik grinnikend toe. Vooral omdat ik het niet zo op bussen en dergelijke heb.
    "Hoe gaan we dat vanavond doen trouwens?" vraag ik dan, een geheel nieuw onderwerp. Vooral omdat ik echt niet weet hoe ik me moet gedragen dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik kreun zachtjes wanneer hij in mijn hals bijt. Zijn hand die over mijn lichaam glijdt, doet me rillen.
    "Je weet wat ik wil horen."
    Grijnzend kijk ik hem aan.
    "Ik heb een heerlijk lijf, waar jij precies niet kan afblijven."
    Lachend druk ik een kusje op zijn neus.
    "Maar mij hoor je niet klagen, hoor."
    Onschuldig kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Klinkt al beter. Hoe gaan we dat vanavond doen trouwens?"
    Ik denk even na.
    "Gewoon doen. Alsof we goede vriendjes geworden zijn. Maar niet te opvallend, snap je het een beetje?"
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik heb een heerlijk lijf, waar jij precies niet kan afblijven. Maar mij hoor je niet klagen, hoor."
    Ik negeer de onschuldige blik op haar gezicht en haal lachend mijn schouders op.
    "Goed genoeg," antwoord ik.
    Ik ga van haar af en ga naast haar, heel dicht bij haar, liggen. Mijn hand glijdt over haar lichaam, op zoek naar de hare en als ik die gevonden heb, laat ik mijn vingers tussen die van haar glijden. Ik breng ons handen naar mijn mond en druk een kusje op de rug van haar hand.
    Met mijn vrije hand aai ik over haar haren.
    "Heb je een voorkeur van restaurant?" vraag ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Goed genoeg."
    Ik giechel zachtjes. Wanneer hij dicht naast me komt liggen, draai ik me een beetje naar hem toe, en kruip nog dichter tegen hem aan. Glimlachend kijk ik toe hoe hij een kusje op mijn hand drukt en ik voel me op de een of andere manier veilig wanneer hij over mijn haren aait.
    "Heb je een voorkeur van restaurant?"
    Ik haal mijn schouders op en denk even na terwijl ik de dekens om ons heen leg. Zo, en door zijn lichaamswarmte, heb ik het lekker warm.
    "Ik heb wel eens gehoord van Chez Atreyu Guarin. Daar hebben ze de heerlijkste macaroni die je ooit hebt gegeten."
    Grinnikend druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Voor mij maakt het niet uit, eerlijk gezegd. Alsof ik hard op het eten zou letten wanneer jij over me zit, en mijn lichaam alleen maar bij jou wil zijn."
    Ik zucht verliefd en kijk hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Gewoon doen. Alsof we goede vriendjes geworden zijn. Maar niet te opvallend, snap je het een beetje?" Ik neem de woorden even in me op en knik dan.
    "En dan doen we net alsof ik uit wou gaan om me helemaal klem te zuipen en de dramatische familieomstandigheden te vergeten." zeg ik lachend en kijk hem onschuldig aan, waarna ik me bedenk dat dat idee niet al te verstandig is.
    "Laten we dat klem zuipen vergeten." Wetend dat ik niet al te goed tegen drank kan en geen onzin en dergelijke uit wil kramen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En dan doen we net alsof ik uit wou gaan om me helemaal klem te zuipen en de dramatische familieomstandigheden te vergeten. Laten we dat klem zuipen vergeten."
    Ik grinnik.
    "Of ik zeg gewoon dat je best wel meevalt, dat Fedea gelijk had, en dat ik je meenam om je bij de groep te laten horen?"
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik heb wel eens gehoord van Chez Atreyu Guarin. Daar hebben ze de heerlijkste macaroni die je ooit hebt gegeten. Voor mij maakt het niet uit, eerlijk gezegd. Alsof ik hard op het eten zou letten wanneer jij over me zit, en mijn lichaam alleen maar bij jou wil zijn."
    Haar woorden doen me rillen. Als ze die laatste zin met een paar woorden anders gezegd had, had het niet zo'n effect gehad maar nu is het genoeg om me te doen smelten. Ik glimlach en druk een kusje op haar lippen.
    "Chez Atreyu Guarin, hmm?" zeg ik dan. Ik trek een gezicht alsof ik diep aan het nadenken ben en schud mijn hoofd. "Kan niet. Hij gaat morgen uit eten met zijn meisje," grinnik ik. Ik leg mijn arm om haar middel en trek haar dichter tegen me aan. Van zwemmen zal er niet veel meer in huis komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Chez Atreyu Guarin, hmm? Kan niet. Hij gaat morgen uit eten met zijn meisje."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Met zijn meisje? Awh, dat klinkt zo schattig, hoe jij het zegt."
    Glimlachend kijk ik hem aan en leg mijn armen om zijn middel. Al knuffelend schuif ik nog dichter tegen hem aan.
    "Nou, ik ben niet zo kieskeurig. Al eten we maar pita van de pitatent, het maakt me niet uit. Als ik maar bij jou ben."
    Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Of ik zeg gewoon dat je best wel meevalt, dat Fedea gelijk had, en dat ik je meenam om je bij de groep te laten horen?" Instemmend knik ik, maar herinner me dan zijn woorden.
    "Ik val best wel mee?" zeg ik grinnikend en kijk hem geamuseerd aan.
    "Je vindt me meevallen? Je had dus erger verwacht?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik val best wel mee? Je vindt me meevallen? Je had dus erger verwacht?"
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Je valt meer dan best wel mee."
    Ik druk een kusje op haar lippen.
    "En als iemand jou twee weken geleden had verteld dat je nu stond te kussen met een Fauniel, wat had je dan gezegd?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Met zijn meisje? Awh, dat klinkt zo schattig, hoe jij het zegt. Nou, ik ben niet zo kieskeurig. Al eten we maar pita van de pitatent, het maakt me niet uit. Als ik maar bij jou ben."
    Ik ontvang met plezier het kusje dat ze me geeft. Ook de verliefde blik kan ik zonder enige moeite weerkaatsen. Geamuseerd kijk ik haar aan.
    "Ja, maar jij bent dan ook heel schattig... doorgaans," grinnik ik.
    Ik trek haar helemaal tegen me aan en denk even na waar we zouden kunnen gaan eten. Er zijn heel wat goede restaurants in de buurt en ik douw bijna alles door mijn strot, maar een pitatent is belachelijk.
    "Italiaans? Grieks? Frans?" Dat laatste zeg ik met een lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ja, maar jij bent dan ook heel schattig... doorgaans."
    "Doorgaans?"
    Fronsend kijk ik hem aan.
    "En de rest van de tijd dan?"
    Ik grinnik even.
    "Italiaans? Grieks? Frans?"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Trey, lieverd," ik kus hem zachtjes, "je weet dat ik zowat anti-Frans ben, en een hekel heb aan veel Franse dingen, behalve French kissing."
    Dat laatste zeg ik iets zwoeler, en speels druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Voor de rest mag jij kiezen. Verras me maar, zoals alleen Trey Guarin dat kan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Trey, lieverd, je weet dat ik zowat anti-Frans ben, en een hekel heb aan veel Franse dingen, behalve French kissing. Voor de rest mag jij kiezen. Verras me maar, zoals alleen Trey Guarin dat kan."
    Ik lach zachtjes. Ben ik dan zo goed in verrassingen? Ik druk een kusje op haar neus en breng mijn lippen dan naar haar mond.
    "Oké," mompel ik. Net voor ik haar kus, trek ik mijn gezicht weer weg. "Oh, je bedoelt morgenavond," grinnik ik, alsof ik dat nog niet doorhad.
    Met een kleine grijns kijk ik haar aan en uiteindelijk kan ik mezelf niet meer tegenhouden haar te kussen.
    "Wil je nog gaan kijken voor een nieuwe telefoon?" vraag ik na enige stilte.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.