• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Zijn gegrom doet me even rillen, op een positieve manier, wanneer ik hem voel klaarkomen. Hij draait ons om en ik glimlach wanneer ik zijn lippen op mijn voorhoofd voel.
    "Je bent... ongelofelijk, Fé."
    Ik giechel even.
    "Je moet niet alle eer aan mij toeschrijven, Trey," fluister ik zacht en druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Je bent geweldig. Op elk vlak."
    Lipbijtend kijk ik hem aan en streel met mijn neus langs de zijne. Mijn hand gaat op zoek naar de zijne.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je moet niet alle eer aan mij toeschrijven, Trey. Je bent geweldig. Op elk vlak. Ik hou van je."
    Ik hou mijn hand wat omhoog als ik merk dat ze ernaar op zoek is. Ondertussen blijf ik haar in de ogen kijken.
    "Ik hou van je," antwoord ik zonder enige twijfel.
    Mijn hart klopt zo hard, alsof ik net een marathon gelopen heb. Ik breng mijn gezicht langzaam nog dichter bij het hare tot onze lippen elkaar vanzelf raken. Ik kus haar zachtjes terwijl ik dan maar door mijn neus op adem probeer te komen.
    "En ik heb het nog nooit zo lekker gevonden," geef ik met licht gekleurde wangen en een verliefde glimlach op mijn gezicht toe.
    Toegegeven, ik hou er ook wel van om het een keertje wat ruwer te doen en heb ik meestal ook een vrij heftig orgasme, maar meestal is er dan geen tijd om te voelen wat ik net voelde, om haar zó lief te hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik hou van je. En ik heb het nog nooit zo lekker gevonden."
    Ik verstrengel onze vingers en kijk hem dolverliefd aan.
    "Ik vind jou altijd lekker, als ik eerlijk mag zijn."
    Giechelend druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Maar je hebt gelijk, het was zo intens en perfect," fluister ik.
    Met mijn vrije hand streel ik even over zijn wang en druk mijn lippen liefdevol op die van hem. Mijn hand kriebelt even in zijn hals, en streelt dan over zijn borstkas, waar ik onzichtbare tekeningetjes teken. Ik zucht verliefd en kijk hem nog steeds glimlachend aan. Hier kan ik geen genoeg van krijgen.
    "Dank je, trouwens, om me te helpen met het uittrekken van de boxer," fluister ik grijnzend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik vind jou altijd lekker, als ik eerlijk mag zijn. Maar je hebt gelijk, het was zo intens en perfect."
    Hoewel ik het niet wil, moet ik lachen als ze mijn hals en borstkas kriebelt. Volgens mij is mijn hele lichaam nog een beetje gevoelig na net.
    Dank je, trouwens, om me te helpen met het uittrekken van de boxer," fluistert ze dan.
    Ik grinnik even en druk een kusje op haar lippen.
    "Ik stuur de factuur wel," lach ik.
    Ik geef haar een speels klapje op de billen en kijk haar grijnzend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik stuur de factuur wel."
    Even schrik ik wanneer hij een klapje op mijn billen geeft, maar kijk hem dan giechelend aan.
    "Ik moet je ervoor betalen?"
    Grijnzend ga ik met mijn hand door zijn haren.
    "Had je dat niet op voorhand kunnen zeggen?"
    Ik druk zacht mijn lippen op de zijne.
    "En je weet toch, dat als ik je echt moet betalen, en wetend wat er gebeurd is nadat je me geholpen hebt..."
    Ik grinnik zacht.
    "Kinky."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik moet je ervoor betalen? Had je dat niet op voorhand kunnen zeggen? En je weet toch, dat als ik je echt moet betalen, en wetend wat er gebeurd is nadat je me geholpen hebt... Kinky."
    Ik barst in lachen uit en kijk haar met fonkelende ogen aan.
    "Oké best, ik ben je hoer," lach ik.
    Ik druk nog een kusje op haar voorhoofd en druk haar steviger tegen me aan. Ik breng mijn lippen opnieuw naar de hare en kus haar langzaam en teder. Hoeveel later ik mijn lippen weer van de hare afhaal, ik heb er geen idee van maar het leek nog te kort.
    "Daar, je schuld is afbetaald," fluister ik liefdevol.
    De pretlichtjes in mijn ogen verhelderen als ik in die van haar kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oké best, ik ben je hoer."
    Ik giechel zachtjes en kus hem gewillig terug.
    "Daar, je schuld is afbetaald."
    Ik moet even lachen wanneer ik de pretlichtjes in zijn ogen zie.
    "Nu al? Wauw, jij bent een blijvertje. Zo goedkoop."
    Ik lik even over zijn lippen.
    "En omdat ik best tevreden was, krijg je er een fooi bovenop."
    Ik knipoog even en druk mijn lippen liefdevol op de zijne. Zacht bijt ik op zijn lip en streel mijn neus langs de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nu al? Wauw, jij bent een blijvertje. Zo goedkoop. En omdat ik best tevreden was, krijg je er een fooi bovenop."
    Ik lach luidop tussen het kussen door, gewoon omdat ik me zo gelukkig voel. Als ze op mijn onderlip bijt, bijt ik speels terug.
    "Fooi? Dan geef ik je graag wat extra," grinnik ik.
    Ik hou haar stevig vast en draai ons opnieuw om. Terwijl ik mijn lippen in haar hals zet begin ik haar te kietelen. Ik zorg ervoor dat mijn handen die van haar telkens weer te snel af zijn.
    "Rawwrr," grom ik speels in haar oor.
    Ik kijk haar lachend aan terwijl ik verder kietel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Fooi? Dan geef ik je graag wat extra."
    Niet-begrijpend kijk ik hem aan. Ik gil even wanneer hij ons omdraait en ik begin te giechelen wanneer hij me kietelt.
    "Rawwrr."
    Ik moet nog harder lachen, en probeer zijn handen weg te slaan.
    "Trey, niet doen!" lach ik.
    De tranen staan bijna in mijn ogen. Grinnikend kijk ik hem aan, en probeer te ontsnappen, maar doordat hij op me zit, heb ik geen kans.
    Hikkend van het lachen onderga ik mijn lot.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Trey, niet doen!"
    Haar gelach is aanstekelijk en geamuseerd kijk ik toe hoe ze huilend ligt te kronkelen om weg te komen. Ik moet effectief ook lachen als ik merk dat ze helemaal niet onder me vandaan raakt.
    "Smeek me!" roep ik lachend uit.
    Ik zet mijn lippen opnieuw in haar hals en bijt zacht op elke plekjes waar ik aan kan, alsof ik een maïskolf aan het afkluiven ben.
    "Grrrrr," grom ik lachend.
    Ja, ze maakt me compleet gek, geschift, doorgedraaid. En dan?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Smeek me! Grrrrr."
    Ik gier het uit en begin weer te hikken.
    "Stop het, Trey. Stop het alsjeblieft!"
    Ik blijf grinniken, giechelen, lachen en heb het allang opgegeven een poging te doen zijn handen weg te slaan. Het bijten in mijn hals kriebelt ook, maar minder.
    "Alsjeblieft, lieve lieve lieve lieve Trey!"
    Bij zijn naam schiet mijn stem weer even de hoogte in van het lachen. Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Gemenerd!"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Alsjeblieft, lieve lieve lieve lieve Trey! Gemenerd!"
    Ik had net mijn handen van haar heerlijke lichaam afgehaald, maar ik kan haar me niet ongestraft laten verwijten. Prompt begin ik haar weer te kietelen.
    Ik ga rechtop zitten en kijk haar geamuseerd aan.
    "Je bakt er niks van, prinses," lach ik. "Ik maak het je wat makkelijker. Zeg mij maar gewoon na."
    Ik hou mijn handen even stil en doe alsof ik diep nadenk. Dan kijk ik haar weer aan en kietel verder.
    "Lieve, geweldige Trey, toon alsjeblieft genade en haal je handen van mijn heerlijke lijf af. Ik smeek het je. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn en laat je me morgenavond trakteren op een etentje en een film."
    Ik grinnik even omdat ik een nog veel langere zin had kunnen verzinnen.
    "En nu jij," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je bakt er niks van, prinses. Ik maak het je wat makkelijker. Zeg mij maar gewoon na."
    Ik sla zijn handen lachend weg, anders kan ik me niet concentreren op wat ik moet nazeggen.
    "Lieve, geweldige Trey, toon alsjeblieft genade en haal je handen van mijn heerlijke lijf af. Ik smeek het je. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn en laat je me morgenavond trakteren op een etentje en een film. En nu jij."
    Lachend kijk ik hem aan. Pure chantage gewoon!
    "Mijn lieve, knappe, geweldige, ongelooflijke Trey, toon alsjeblieft genade en haal je handjes van mijn gewone lijf af."
    Ik grinnik even.
    "Ik zal je eeuwig dankbaar zijn en van je houden, en ja, ik ga morgenavond mee uit eten en naar de film. En nu jij."
    Lachend kijk ik hem aan en leg mijn armen om zijn hals om mijn lippen vervolgens liefdevol op de zijne te drukken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Mijn lieve, knappe, geweldige, ongelooflijke Trey, toon alsjeblieft genade en haal je handjes van mijn gewone lijf af. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn en van je houden, en ja, ik ga morgenavond mee uit eten en naar de film. En nu jij."
    Ik moet lachen als ze ook die laatste woorden herhaalt.
    "Goed dan, omdat je zo aandringt," grinnik ik.
    Ik laat haar me kussen en maak van de gelegenheid gebruik om mijn handen rond haar polsen te laten glijden. Ik neem ze stevig vast en pin haar neer tegen het bed. Ik lik even over haar lippen en breng dan mijn mond naar haar oor voor ze me opnieuw kan kussen.
    "Zeg dat je een heerlijk lijf hebt," fluister ik hees.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Goed dan, omdat je zo aandringt."
    Ik giechel wanneer hij mijn polsen vastpint en kijk hem lipbijtend aan. Voor ik hem kan kussen, is zijn mond al bij mijn oor.
    "Zeg dat je een heerlijk lijf hebt."
    Ik kreun zachtjes wanneer hij hees fluistert. Hier heb ik een zwak voor.
    "Je hebt een heerlijk lijf," fluister ik.
    Giechelend kijk ik hem aan. Hij maakt het me te gemakkelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.