• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    [mijn topics]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [mijn topics.
    hoe gaan we trouwens beginnen?]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 19:47 ]


    The universal language of art.

    (zullen we beginnen bij hety vliegtuig? Dan schrijf ik wel het eerste stukje:$)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ik vind het goed! ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Mijn topics.]
    [Oh, en ze gaan met de bus, niet met het vliegtuig. :')]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 19:52 ]

    Lars:

    Als eerste kwam ik aan op het meeting point. Ik keek wat om me heen,
    maar zag niemand. Ik ging ergens op een stoeltje zitten, nu moest ik
    wachten tot er iemand anders kwam. Ik was altijd te vroeg. Maar ik vond het eng om als laatste te komen. Maar als eerste vond ik ook niet geweldig


    We've lived in the shadows for far too long.

    {Ik heb die van mij net ingevult maar sta er nog niet tussen.. Kan ik alvast reageren?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jane
    Vrolijk, bijna huppelend, liep ik naar het punt waar we hadden afgesproken om elkaar te ontmoeten. Het was wel even zoeken, ik ben nooit goed geweest in de weg vinden. Uiteindelijk vond ik de plek en zag een jongen zitten. Ik had gedacht dat ik een van de laatsten zou zijn maar dat viel blijkbaar dus mee. 'Heb jij je ook ingeschreven voor dat project? Ik ben Jane' Ik stak mijn hand naar hem uit. Als hij niet van dat project zou zijn, had ik tenminste iemand om mee te praten tot de rest zou komen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ayame
    Ik liep naar ons meetpoint. Ik kende niemand en ik had er gemengde gevoelend over; ik vond het leuk nieuwe mensen te ontmoeten en tegelijkertijd had ik er dus echt geen zin in.
    Er stonden al twee mensen. Ik hoorde nog net dat het meisje Jane heette.
    'Hoi,' zei ik.

    Lars:

    "Ja, ik heet Lars." Zei ik snel. Ik kon niet zo heel goed tegen
    alleen zijn en vond het ijn dat er nu ook iemand anders was.
    "Ik denk dat we een beetje vroeg zijn...."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan Felicity Hope Cambrue

    Verward keek ik om me heen. Waar was ik nu weer uitgekomen ? Zuchtend haalde ik mijn witte Blackberry uit de zak van mijn Skinny en zocht naar het contact met de naam 'Mama'. Ik hield de telefoon aan mijn oor en wachtte tot ze opnam. "Mam ik ben de weg kwijt, ALWEER !" "-" "Nee totaal niet," "-" "Naar links ? Er is geen links !" "-" "Zeg dat dan" "-" "Whatever, ik bel je nog wel, als ik er ben of als ik weer de weg kwijt ben". Ik stak mijn BB terug weg en liep naar rechts. Ik zag 3 mensen staan en voelde me daardoor ongelooflijk stom. Ik hield niet van zo vroeg tezijn ! Ik haalde mijn schouders op en deed mijn lange bruine haren in een vlecht. De zon scheen op mijn huid, wat als gevolg gaf dat ik snel mijn Ray-Ban uit mijn tas haalde zodat ik geen Migraine-aanval zou krijgen terwijl ik op een bus zat.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:10 ]

    TheRumIsGone schreef:
    {Ik heb die van mij net ingevult maar sta er nog niet tussen.. Kan ik alvast reageren?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jane
    'Ik ben Jane' Ik stak mijn hand uit naar het nieuwe meisje, daarna praatte ik weer verder tegen de jongen die Lars heet. 'Ik had gehoopt om laat te zijn, dat staat chiquer, maar ze kunnen ook denken dat je dan arrogant bent omdat je ze laat wachten, dus in dit geval kan je beter vroeg zijn, want je kent niemand' Ik ging ook op een stoel zitten.

    [wauw, ze is net een stuiterbal. xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky May White

    Ik liep met mijn koffer en gitaar koffer naar de meetingpoint er zaten al een paar mensen, maar het grootste gedeelte moest nog komen.
    'Hallo iedereen, jullie zijn ook van het project dus? Ik ben Jacky May White. En jullie zijn?' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:


    Het meisje begon een beetje te ratelen en ik volgde haar niet
    meer. "Oke, i vindt het gewoon niet leuk om te vroeg te zijn."
    Zei ik maar gewoon en ging weer zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.