• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    Megan

    "Echt ? Leuk !" grinnikte ik, "Achja, zo ben ik, vrolijk, het zonnetje in huis," ging ik verder, "Maar dat gevoel sterft een beetje af als je 5 keer naar je moeder moet bellen met de boodschap 'Mam ik ben weer verdwaald !' !". Ik sprong van de tafel af en ging op de grond zitten. Ik begon te lachen en liet me achterover vallen. "De grond zit beter dan die tafel en die stoel te samen" lachte ik vrolijk. "Oh, uh Megan" zei ik tegen het meisje dat zich voorstelde als Jacky.

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    'Ik ben altijd in voor een goed feest! Ik ben Jane trouwens' Zeg ik tegen Jacky. Vervolgens volgde ik Megan haar voorbeeld en ging ook languit op de grond liggen. 'Je heb gelijk, dit ligt zoveel beter' Ik zag een paar mensen vanuit mijn ooghoeken ons verbaast aankijken, ik negeerde de blikken. 'Wanneer vertrekt die bus nou?' Zucht ik. 'Ik heb champagne mee om in de bus te drinken, goed begin van de vakantie.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Megan

    Mijn lach rolde over mijn lippen. "Serieus ?" vroeg ik, "Wil je iedereen morgen al met een kater zien rondlopen ofzo ?". Ik keek opzij waar ik andere mensen verbaasd zag kijken waardoor ik begon te lachen. "Die mensen lachen ons uit terwijl wij het zoveel makkelijker hebben dan zij, wij liggen zij staan recht, lastiger als je het mij vraagt".

    TheRumIsGone schreef:
    {Ik heb die van mij net ingevult maar sta er nog niet tussen.. Kan ik alvast reageren?}


    [Ja, je kan gewoon al reageren! Ik zet je er zo bij x]


    The universal language of art.

    [wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    The universal language of art.

    'Ik ben altijd in voor een goed feest! Ik ben Jane trouwens,' zegt Jane dus.
    Ze ging op de grond liggen en lachend keek ik ernaar.
    'Je hebt gelijk,' zegt ze tegen het meisje dat Megan heet, ' dit ligt zoveel beter.'
    Ik besloot om naast ze te gaan liggen, het zag er wel leuk uit.
    'Wanneer vertrek die bus nou?' zucht Jane,' Ik heb champagne mee om in de bus te drinken, goed begin van de vakantie.'
    'Champagne,' zeg ik,'lekker. Welke soort? Ik geef de voorkeur aan champagne uit 1963, in een kelder gelegen.' zeg ik serieus. En dan begin ik met lachen. 'Nee oke, ik heb geen voorkeur voor champagne.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [iemand, vertel wat ik gemist heb? hihi. En wil iemand met Justin praten?]


    The universal language of art.

    BIEBERCREW schreef:
    [wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    Uhm, gewoon iedereen ontmoet elkaar enzow, je kan naar Megan toe.

    P.S Ik probeer mijn jongen zo rap mogelijk af te werken !

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:23 ]

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)

    Uhm, gewoon iedereen ontmoet elkaar enzow, je kan naar Megan toe.

    P.S Ik probeer mijn jongen zo rap mogelijk af te werken !


    [is goed, ik ga wel even naar haar toe.(: ]


    The universal language of art.

    Jane
    'Geen idee, een of andere champagne uit mijn vaders wijnkelder' zeg ik tegen Jacky, ookal bedoelde ze het uit een grap.. 'Serieus? Wil je iedereen morgen met een kater zien rondlopen ofzo?' zegt Megan 'Een glaasje champagne kwam niet kwaad' Houd ik vol. 'Als ik me over het feit heen kan zetten dat hier mensen hebben gelopen die met hu schoenen in de poep hebben gestaan ligt dit nog best lekker'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Oproep voor Emma graag. :')]

    Jasper:


    "We moeten nog tien minuten mensen. Dan gaan we pas weg." Deelde ik mee
    Ik had een hekel aan wachten en vooral met deze hitte. Ik ging ook maar op de grond zitten en lag mijn hoofd op mijn schoudertas. Ik hoopte dat iedereen op tijd kwam.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Justin
    Ik heb eigenlijk nog niemand gesproken. Gewoonlijk maak ik best snel vrienden, maar vandaag heb ik nog met niemand gepraat. Het wordt tijd om wat mensen te leren kennen, denk ik. Ik kijk eens rond en zie dan een meisje staan. Ze ziet er aardig uit, misschien moet ik eens met haar gaan praten. Ik loop naar het meisje toe. ''Hi,'' zeg ik een beetje verlegen, maar toch ook vrolijk.


    The universal language of art.

    Emma

    'O hoi.' glimlachte ik stil. Ik keek een beetje om me heen. Het was hier al best wel druk. Ik vroeg me af wat er zou gaan gebeuren deze zomer. Er hadden natuurlijk wel allemaal dingen door mijn hoofd gespookt wat er allemaal zou gebeuren, maar allemaal dromen die nooit zouden uitkomen; men vond me namelijk aardig en leuk en ik had vrienden.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel