• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    Megan

    "Ik heb water nodig" zuchtte ik. Ik liep weg naar mijn tas en haalde er een flesje water uit. Er kwam een jongen naar me toelopen. "Hi" zei hij verlegen maar ook vrolijk. Ik glimlachte een geruststellende lach. "Hee, ik ben Megan" zei ik vrolijk terug.

    Jane heeft het over poep onder mensen hun schoenen en dat het afgezien van dat feit lekker ligt. En dan zegt Jasper:
    'Nog 10 minuten mensen. En dan vertrekken we pas.' hij ging op de grond zitten en legde zijn hoofd op zijn tas. Ik ging half rechtop zitten en zei tegen hem:
    'Kom jij ook op het feestje dat ik volgende week voor mijn 18e verjaardag ga geven?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Justin

    Het meisje glimlacht en zegt vrolijk: ''Hee, ik ben Megan.'' Ik glimlach terug. ''Alles goed?'' Vraag ik. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, dus vraag ik dit maar gewoon.

    [sorry voor de korte post,]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:32 ]


    The universal language of art.

    Jasper:


    Ik kijk haar een beetje vaag aan en haal mijn oordopjes uit mijn oren. "Sorry zei je iets?" Zei ik moeilijk. Ik zette mijn muziek op pauze en leunde op mijn ellebogen. "Ja, ik denk het wel. Wat wil je voor je verjaardag." Misschien een beetje laar, maar mijn vader kon het wel opsturen, het was nou niet alsof we arm waren.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Jacky loopt iedereen uit te nodigen voor haar verjaardag, nu ook de jongen die als ik het me goed herinnerde, Jasper heet. 'hee jij daar. Je heet toch Jasper? Ik noem je Jappie, klinkt leuker,' Mijn haar heb ik ondertussen in een knot gebonden zodat mijn haren niet al te vies worden. 'Zal daar een Albert Heijn zijn? Anders ga ik met jou boodschappen doen, met Jappie naar de Appie.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ayame
    De anderen leken druk in gesprek, dus ik besloot een gesprek met haar te beginnen. Niet omdat ze zielig leek en vrienden kon gebruiken, maar gewoon omdat ze me eigenlijk wel aardig leek.
    'Ik ben Ayame. En jij?'

    Megan

    Een grinnik verliet mijn mond, maar ik begreep het wel, hij wist niet wat te zeggen. Ik haalde mijn schouders op, "Het feit weglatend dat ik totaal niet tegen bussen kan en Jane heeft besloten champagne rond te delen dus ik waarschijnlijk wagenziek ga worden, gaat alles goed," glimlachte ik. Ik dronk nog een slok van mijn water. "Met jou ?".

    Jacky

    'Ja ik denk het wel. Wat wil je voor je verjaardag?' vraagt Jasper. Ik was een beetje overrompeld door die vraag, maar ik vond het wel aardig.
    'Hee jij daar. Je heet toch Jasper?' mengde Jane zich in het gesprek. 'Ik noem je Jappie, klinkt leuker. Zal daar een Albert Heijn zijn? Anders ga ik met jou boodschappen doen, met Jappie naar de Appie.'
    Ik moet er om glimlachen. En ik zeg:
    'Het enige wat ik wil is gezelligheid voor mijn verjaardag. En Jane, ik denk niet dat daar een Appie is. Zou wel handig zijn, want ik moet wel inkopen doen dan voor het feestje. Of zou alles er zijn op de camping?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Justin

    Megan grinnikte even en haalde vervolgens haar schouders op. "Het feit weglatend dat ik totaal niet tegen bussen kan en Jane heeft besloten champagne rond te delen dus ik waarschijnlijk wagenziek ga worden, gaat alles goed," glimlachte ik. Ik dronk nog een slok van mijn water. "Met jou ?" Op mijn gezicht verscheen een klein lachje vanwege het antwoord wat ze net gegeven had. ''Met mij gaat het best goed eigenlijk,'' zei ik. ''Hoewel ik ook niet zo van bussen hou.'' Wat ik zei klonk het iets vreemder dan de bedoeling was, maar ja.


    The universal language of art.

    Jasper:


    "Leuk hoor. maar ik heb liever gewoon Jasper." Zei ik lachend. "En jij bent Jane." Zei ik langzaam, Ik wist het namelijk ook niet zeker. Ik liet me weer op mijn rug vallen en staarde naar de lucht, ik verveelde me. "Er zalvast wel een supermarkt zijn daar en anders laat ik mijn vader spullen bezorgen." Zei ik rustig.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:45 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emma Hydering
    'Ik ben Ayame. En jij?' Ik keek het meisje aan. Snel bekeek ik haar. Ze leek me best wel aardig en vriendelijk. Mijn haar hing als een gordijn voor mijn gezicht. ´Ik ben Emma.´ glimlachte ik. Mijn sproeten gingen iets omhoog door de lichte kuiltjes die in mijn wangen kwamen toen ik glimlachte.
    'Heb je er een beetje zin in?' vroeg ik zacht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jacky

    'Er zal vast wel een supermarkt zijn daar en anders laat ik mijn vader spullen bezorgen.' zei Jasper rustig.
    'Bedankt voor het aanbod, Jasper, maar ik ga gewoon op supermarktenjacht.' zei ik glimlachend.
    'Ga je dan mee op supermarktjacht?' vraag ik aan Jasper.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik moet gaan over 5 minuten ofzo.. tot morgen! x]


    The universal language of art.

    Ayame
    'Beetje maar.' Ik zag dat ze een gitaar bij had. 'Speel jij gitaar?' Ik had mijn gitaar ook bij in zijn tas. Vraag me niet hoe, maar ik heb het voor elkaar gekregen dat mijn versterker ook meekwam.

    [Tot morgen :3]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:51 ]

    [ Wat heb ik gemist??? Waar kan ik inspringen?]


    Now life has killed the dream I dreamed