• Varg Veum, een Noorse detective die redelijk vaak grose is. Nou, ik dus kijken net, hadden ze het in het begin al over opgehangen katten [Ik: o.o] en toen was er zo'n opgehangen beestje, weliswaar nep, in beeld en vertelde een vent doodleuk: 'Ja, ze hangen ze op als ze levend zijn en knuppelen ze dan dood. Het zijn vaak de katten of poesen van oude eenzame vrouwen.' Ik gillend wegrennen, ik vond het zo zielig. Ik heb zelf twee mini katten, Terorrkater Jajem en Joeke [dat is een lief doch bitchie poesje]. However, meer mensen die zoiets grose vinden en dan gillend wegrennen? EN DIE MAN ZAT AAN DAT TOUWTJE TE DOEN EN TREKKEN EN DIE OGEN BEKIJKEN EN IK VOND HET ZO ENG, IK ZAT ER LIKE: .__________________________________________________.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 22:32 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Na, ik kan veel hebben. Ik ken de verhalen van de meest fuck up moorden en ik heb vaak genoeg foto's gezien van uit ma kaar gereten lichamen. Maar als het op dieren aankomt kan ik niets hebben, dan word ik echt kwaad. Serieus, je kan bij mij zo veel mensen vermoorden als je wilt, maar je blijft met je poten van dieren af.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het aah-gevoel.


    SLOAN.

    Dan moet je Silent Witness niet gaan kijken... :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zet dan altijd een andere zender op.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vind het wel ontzettend zielig maar dat betekend niet dat ik gillend wegren? Meestal zijn zulke detectives wel goed. - Ik heb trouwens veel erger gezien in horror films, en dan ziet het er nog zo vreselijk echt uit ook..


    Believe in yourself.

    MyFairyKing schreef:
    Na, ik kan veel hebben. Ik ken de verhalen van de meest fuck up moorden en ik heb vaak genoeg foto's gezien van uit ma kaar gereten lichamen. Maar als het op dieren aankomt kan ik niets hebben, dan word ik echt kwaad. Serieus, je kan bij mij zo veel mensen vermoorden als je wilt, maar je blijft met je poten van dieren af.


    Ja, dat dus, net als bij LOTR, die mensen boeien me niks, die paarden vind ik super zielig! Ook bij Anatoment, al die paarden die werden doodgeschoten... o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Barnabas schreef:
    Dan moet je Silent Witness niet gaan kijken... :W


    Dat kijk ik nogal vaak, vind ik juist heel leuk, met mensenlichamen vind ik alles prima, maar dieren bah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Morgenstern schreef:
    Het aah-gevoel.


    Hahaha, inderdaad; lang leve Nederlands examens :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Barnabas schreef:
    Dan moet je Silent Witness niet gaan kijken... :W

    Haha, exactly my thoughts. ^^

    Cardew schreef:
    (...)
    Haha, exactly my thoughts. ^^


    En zoals ik al zei: dat kaak ik dus heel vaak, ik kan prima tegen mensenlijken. Dan is Midsommer Murders ook niet fris, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    En zoals ik al zei: dat kaak ik dus heel vaak, ik kan prima tegen mensenlijken. Dan is Midsommer Murders ook niet fris, lol.

    Haha, ja, ik las het. 8D En Midsommer Murders vind ik nog oké. Als ik er naar kijk. 's Avonds, in bed, vind ik het eigenlijk wel eng en hoop ik dat ik niet word vermoord. 8D
    Maar dat neemt niet weg dat ik dat een geweldige dedectivereeks vind. :Y)

    Cardew schreef:
    (...)
    Haha, ja, ik las het. 8D En Midsommer Murders vind ik nog oké. Als ik er naar kijk. 's Avonds, in bed, vind ik het eigenlijk wel eng en hoop ik dat ik niet word vermoord. 8D
    Maar dat neemt niet weg dat ik dat een geweldige dedectivereeks vind. :Y)


    Ik vind het soms ook wel creepy, maar mijn ouders hebben me als sinds mijn 10e of zo mee laten kijken, mits ik dat wou - we kijken nu sowieso elke week meerdere detectives. Maar ik ben het met je eens, ik vind het een geweldige serie! Ik vind de nieuwe Barnaby ook heel leuk, juist omdat hij niet vervangen is maar een nieuwe personage. Maar ik vond het met die druïden wel echt grose, buh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tsja, moet eerlijk zeggen dat het mij niet echt veel doet ofzo als het toch nep is.
    Als het for real is, is 't nog altijd ziek, maar in the end vind ik mensenleed toch erger dan dierenleed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    Dan moet je Silent Witness niet gaan kijken... :W

    Lovely Silent Witness (dance)


    OT: Zelf heb ik die ook gezien volgens mij... Ik zat ook zo 0_o OMG!
    en ik trok allebei mijn katten bij me op schoot, en durfde ze die avond niet alleen te laten in de huiskamer, maar ik mocht ze toch niet meenemen naar boven 0____*
    Hoewel ik het wel een leuke film vond eigenlijk :S

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 9:33 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)
    Lovely Silent Witness (dance)


    OT: Zelf heb ik die ook gezien volgens mij... Ik zat ook zo 0_o OMG!
    en ik trok allebei mijn katten bij me op schoot, en durfde ze die avond niet alleen te laten in de huiskamer, maar ik mocht ze toch niet meenemen naar boven 0____*
    Hoewel ik het wel een leuke film vond eigenlijk :S


    Varg Veum is een geweldige detective, jammer dat net de laatste aflevering was. Maar ik ben zo ontzettend gehecht aan mijn katten, ik hadnprecies hetzelfde als jij!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife