• Varg Veum, een Noorse detective die redelijk vaak grose is. Nou, ik dus kijken net, hadden ze het in het begin al over opgehangen katten [Ik: o.o] en toen was er zo'n opgehangen beestje, weliswaar nep, in beeld en vertelde een vent doodleuk: 'Ja, ze hangen ze op als ze levend zijn en knuppelen ze dan dood. Het zijn vaak de katten of poesen van oude eenzame vrouwen.' Ik gillend wegrennen, ik vond het zo zielig. Ik heb zelf twee mini katten, Terorrkater Jajem en Joeke [dat is een lief doch bitchie poesje]. However, meer mensen die zoiets grose vinden en dan gillend wegrennen? EN DIE MAN ZAT AAN DAT TOUWTJE TE DOEN EN TREKKEN EN DIE OGEN BEKIJKEN EN IK VOND HET ZO ENG, IK ZAT ER LIKE: .__________________________________________________.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 22:32 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Poeh, ik kan daar ook niet tegen; ik had pas bloemschikken in het bio lokaal, en toen zagen wij opgezette dieren in zo'n kast staan.. Dus ik vroeg aan mijn lerares of ze echt waren; en dat waren ze. En toen liet ze ons ook nog en dode kat op sterk water zien :S


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Zerefu schreef:
    Tsja, moet eerlijk zeggen dat het mij niet echt veel doet ofzo als het toch nep is.
    Als het for real is, is 't nog altijd ziek, maar in the end vind ik mensenleed toch erger dan dierenleed.


    comfort in c h a o s