• De stelling van deze week luidt:
    De jeugd van tegenwoordig heeft geen idealen meer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    heel misschien toch van wel.
    Maar lang toch niet allemaal.
    Maar dat we bij onze uiteindelijke doel komen is een ander verhaal.


    -

    Op wat voor een manier, we hebben echt wel idealen die we willen nastreven en dromen die we willen najagen, maar op dit moment zit je natuurlijk in zo'n fase.


    SLOAN.

    Oneens.
    Ik vind trouwens niet dat je van 'de jeugd (van tegenwoordig)' kan spreken, iedere jongere is anders.


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Oneens.
    Ik vind trouwens niet dat je van 'de jeugd (van tegenwoordig)' kan spreken, iedere jongere is anders.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Unbroken schreef:
    Oneens.
    Ik vind trouwens niet dat je van 'de jeugd (van tegenwoordig)' kan spreken, iedere jongere is anders.

    Dit. En er zijn natuurlijk jongeren zonder idealen, maar ook absoluut met


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Unbroken schreef:
    Oneens.
    Ik vind trouwens niet dat je van 'de jeugd (van tegenwoordig)' kan spreken, iedere jongere is anders.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oneens.
    Iedereen heeft idealen, sommigen lijken er geen te hebben, maar stiekem hebben die er toch.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 9:34 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Unbroken schreef:
    Oneens.
    Ik vind trouwens niet dat je van 'de jeugd (van tegenwoordig)' kan spreken, iedere jongere is anders.


    Inderdaad. + iedereen heeft toch streefbeelden of dromen om na te jagen? Wie dat niet heeft is perfect gelukkig. En zo'n persoon bestaat -denk ik- niet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Unbroken schreef:
    Oneens.
    Ik vind trouwens niet dat je van 'de jeugd (van tegenwoordig)' kan spreken, iedere jongere is anders.


    Je haalt me de woorden uit de mond (cat)
    en Frodo doet dat ook, zie ik net :)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 9:48 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ben het hiermee oneens. Het getuigt in mijn ogen van disrespect voor de jeugd, die zeker wel idealen heeft, maar die compleet verschillen van de idealen van vroeger. Bepaalde mensen hebben het hier minder makkelijk mee dan anderen, diegene die deze uitspraak heeft gedaan, kan zich ook niet plaatsen in de positie van mijn mede-jeugdigen.


    Na regen komt zonneschijn.

    Nja, aangezien ik zelf onder 'de jeugd van tegenwoordig' val en wel idealen heb, ben ik 't niet eens nee (cat).


    i put the fun in funeral

    Unbroken schreef:
    Oneens.
    Ik vind trouwens niet dat je van 'de jeugd (van tegenwoordig)' kan spreken, iedere jongere is anders.


    Iedereen heeft idealen. Of ze het nou toegeven of niet.


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Oneens.
    Waarom zou deze 'jeugd van tegenwoordig' geen idealen hebben en de 'jeugd van vroeger' wel? En de 'jeugd van tegenwoordig is een erg groot begrip, aangezien ieder mens uniek is, en dus ook elke jongere.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oneens. Iedereen heeft idealen, de een wat grotere dan de ander.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vandersteen schreef:
    Oneens.
    Waarom zou deze 'jeugd van tegenwoordig' geen idealen hebben en de 'jeugd van vroeger' wel? En de 'jeugd van tegenwoordig is een erg groot begrip, aangezien ieder mens uniek is, en dus ook elke jongere.


    stay safe because I like being alive at the same time as you