• De stelling van deze week luidt:
    De jeugd van tegenwoordig heeft geen idealen meer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Unbroken schreef:
    Oneens.
    Ik vind trouwens niet dat je van 'de jeugd (van tegenwoordig)' kan spreken, iedere jongere is anders.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oneens, iedereen is anders en uniek dus kan je sowiso niet van "de jeugd van tegenwoordig" spreken. En hoezo zou "de jeugd van tegenwoordig" geen idealen hebben en die van vroeger wel? Dat is pas een oppervlakige gedachte


    To live is to fight ~ Shinku

    Barnabas schreef:
    Oneens. Iedereen heeft idealen, de een wat grotere dan de ander.

    Oneens. Maar je hoeft niet op elk moment van je leven idealen te hebben, je komt ooit wel op het moment dat je echt iets vindt dat je wilt behalen en nastreven.


    Mirrors only reflect colors, you're the one to reflect yourself

    Oneens. Iedereen wilt wel iets heel graag. Als is het maar een voldoende halen voor gym, het is een ideaal wat je na kan streven. Ik denk wel dat er mensen zijn die denken dat ze geen idealen hebben (ken er wel een paar), maar ik weet zeker dat zij ze ook wel ergens hebben.


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Oneens.
    Sommige bereiken iets met de idealen en sommige niet...


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Unbroken schreef:
    Oneens.
    Ik vind trouwens niet dat je van 'de jeugd (van tegenwoordig)' kan spreken, iedere jongere is anders.

    Jep. This exactly.

    Vandersteen schreef:
    Oneens.
    Waarom zou deze 'jeugd van tegenwoordig' geen idealen hebben en de 'jeugd van vroeger' wel? En de 'jeugd van tegenwoordig is een erg groot begrip, aangezien ieder mens uniek is, en dus ook elke jongere.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Unbroken schreef:
    Oneens.
    Ik vind trouwens niet dat je van 'de jeugd (van tegenwoordig)' kan spreken, iedere jongere is anders.

    .


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Ík ben de jeugd van tegenwoordig en ik heb idealen. Op deze manier scheer je alle jongeren over een kam. Daar ben ik niet zo'n fan van. (;


    Interdum lacrimae pondera vocis habent