• De stelling van deze week luidt:
    De jeugd van tegenwoordig heeft geen idealen meer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Unbroken schreef:
    Oneens.
    Ik vind trouwens niet dat je van 'de jeugd (van tegenwoordig)' kan spreken, iedere jongere is anders.


    The universal language of art.

    Vandersteen schreef:
    Oneens.
    Waarom zou deze 'jeugd van tegenwoordig' geen idealen hebben en de 'jeugd van vroeger' wel? En de 'jeugd van tegenwoordig is een erg groot begrip, aangezien ieder mens uniek is, en dus ook elke jongere.

    Ik heb wel idealen, en ik denk een heleboel andere jongeren wel. Oneens


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Unbroken schreef:
    Oneens.
    Ik vind trouwens niet dat je van 'de jeugd (van tegenwoordig)' kan spreken, iedere jongere is anders.

    Dit.


    Define "good".

    Unbroken zei :

    Oneens.
    Ik vind trouwens niet dat je van 'de jeugd (van tegenwoordig)' kan spreken, iedere jongere is anders.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Oneens. Als je geen idealen hebt, waar zou je dan eigenlijk nog voor leven? Als je geen doel hebt..


    A closed rose will never bloom, so open up your heart. <3

    Barnabas schreef:
    Oneens. Iedereen heeft idealen, de een wat grotere dan de ander.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    De jeugd van tegenwoordig heeft hetzelfde ideaal als de rest van de mensheid: Iedereen streeft ernaar om de grootste klootzak/idioot van het universum te zijn. I hate humans :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Oneens, we kunnen niet gelijk over iedereen spreken. Iedereen is anders.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Vandersteen schreef:
    Oneens.
    Waarom zou deze 'jeugd van tegenwoordig' geen idealen hebben en de 'jeugd van vroeger' wel? En de 'jeugd van tegenwoordig is een erg groot begrip, aangezien ieder mens uniek is, en dus ook elke jongere.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Oneens waarom vroeger wel en nu niet?


    Never give up on the things that make you smile

    Oneens,
    tja, volgens mij kun je de jeugd van nu en toen niet vergelijken. Het kan gewoon niet.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Mee eens, we hebben alles toch al. En dat wat we niet hebben, kunnen we krijgen.
    Bovendien worden onze idealen gemanipuleerd door de maatschappij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Mee eens, we hebben alles toch al. En dat wat we niet hebben, kunnen we krijgen.
    Bovendien worden onze idealen gemanipuleerd door de maatschappij.

    Dat is toch altijd zo geweest? De maatschappij heeft zo'n waarden dat wij ons op die waarden onze idealen stellen. Dat is nu zo, maar toch ook vroeger?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oneens. Idealen zijn nu echter kleiner, met dat de wereld ook kleiner is geworden. :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.