• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik durf niet. asdfghjkl. Ik wil morgen niet. Iemand maak me ziek ofso, echt. Ik kan het niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil dat je me vasthoudt en van me houdt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Miwhhhh! ik had net een praatje met jou en je wilt bij mij in de klas. That's so sweet ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn moeder moet echt af leren dat wij steeds wilt proberen om dingen te sturen in mijn leven.. zo EIST ze dat ik vandaag ga solliciteren voor een vakantiebaan, dat eist ze gewoon !!! Aangezien mijn stage deze zomervakantie niet doorgaat...
    Ik ben op zoek naar een baan, maar zij moet alles natuurlijk weer doen zoals het haar zint...
    soms vind ik haar echt een.... %*&#@
    IK BEN TOCH VERDOMME GEEN KLEIN KIND MEER !!!!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 1:04 ]


    Credendo Vides

    Ik durf niet te gaan. Als ik besef dat ik er over een uur ben.. Iemand haal me weg..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Youre not sorry..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean


    FUCK YOU!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je vroeg iets aan me vandaag, het is een wonder! Je keek me weer recht in de ogen aan, en ik besefte pas echt hoe hard ik je wel niet mis..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tuurlijk kan je niets verkeerd doen je bent perfect...


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik word bang voor dingen die niet eens kunnen, mijn hoofd zit er vol mee en het maakt me zo fucking misselijk..


    26 - 02 - '16

    Zo pff eindelijk af van mijn ergst toets: scheikunde.
    Nou de rest nog en dan ben ik klaar met mijn gestress.
    Nou niet meer denken aan al die andere shit die er gebeurd is en ik kan zorgeloos met de vakantie beginnen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik heb echt géén zin om te leren voor M&O


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Momentum schreef:
    Ik word bang voor dingen die niet eens kunnen, mijn hoofd zit er vol mee en het maakt me zo fucking misselijk..


    MEH!

    Limerry schreef:
    Ik durf niet te gaan. Als ik besef dat ik er over een uur ben.. Iemand haal me weg..

    Ik kidnap je, waar ga je heen dan?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik moet me overal op focussen, overal moet ik verdorie energie in steken. Ik ben het een keer zat. Bah!


    26 - 02 - '16