• Binnenkort moeten we op school voor computerles een presentatie houden over 'de computer'. Wiarda en ik gaan het samen doen over Quizlet.nl, maar helaas kan ik niet veel informatie vinden over Q. Weet iemand misschien nog wat leuke YouTube filmpjes of een site met informatie? Of weet er iemand nog grappige weetjes? Alsvast heel erg bedankt! ^^
    Ps. Ik vind het niet erg als mijn klas het bestaan van Q weet. Het zou alleen maar meer leden opleveren. ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:48 ]

    Biologist schreef:
    Kijk eens onder de kopjes van overige.


    Oke, dankjewel!

    Colfer schreef:
    I wouldn't want anyone to know about Q ._.
    It's like bragging to mugglefriends you're on Hogwarts,
    or you've visited Narnia.
    Bonkers.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nou, zoals Escritura al opmerkte is het in 2004 opgericht, volgens wat er onder aan de pagina staat. Rutger is de eigenaar van de site. In het begin waren er alleen quizzen, maar omdat er zo veel mensen waren die (voornamelijk Tokio Hotel fanfiction) verhalen in hun quizzen plaatsten zonder er echt vragen bij te verzinnen, werden de series aangemaakt, zodat het gemakkelijker was om verhalen te volgen. Uiteindelijk werden het echter zó veel verhalen dat er een apart deel voor kwam op de site, en zo werden de stories geboren, die inmiddels eigenlijk meer populair zijn dan de quizzen. Ook is er (volgens mij sinds 2007, want ik heb geen topic kunnen vinden dat nog eerder was aangemaakt) een forum, waar mensen al hun frustraties kwijtkunnen. Tot slot zou je misschien nog iets kunnen vertellen over Goldmembership, de spotlight en de verschillende leden van de crew, maar ik denk dat je wel weet hoe dat allemaal zit. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hale en Jill moeten er sowieso in :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Colfer schreef:
    I wouldn't want anyone to know about Q ._.
    It's like bragging to mugglefriends you're on Hogwarts,
    or you've visited Narnia.
    Bonkers.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Square schreef:
    Nou, zoals Escritura al opmerkte is het in 2004 opgericht, volgens wat er onder aan de pagina staat. Rutger is de eigenaar van de site. In het begin waren er alleen quizzen, maar omdat er zo veel mensen waren die (voornamelijk Tokio Hotel fanfiction) verhalen in hun quizzen plaatsten zonder er echt vragen bij te verzinnen, werden de series aangemaakt, zodat het gemakkelijker was om verhalen te volgen. Uiteindelijk werden het echter zó veel verhalen dat er een apart deel voor kwam op de site, en zo werden de stories geboren, die inmiddels eigenlijk meer populair zijn dan de quizzen. Ook is er (volgens mij sinds 2007, want ik heb geen topic kunnen vinden dat nog eerder was aangemaakt) een forum, waar mensen al hun frustraties kwijtkunnen. Tot slot zou je misschien nog iets kunnen vertellen over Goldmembership, de spotlight en de verschillende leden van de crew, maar ik denk dat je wel weet hoe dat allemaal zit. ^^


    Wouw! Dankjewel! Hier kan ik heel veel mee. Thank you very much, dat word een tien! ^^

    Colfer schreef:
    I wouldn't want anyone to know about Q ._.
    It's like bragging to mugglefriends you're on Hogwarts,
    or you've visited Narnia.
    Bonkers.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    GingerAngel schreef:
    (...)

    Wouw! Dankjewel! Hier kan ik heel veel mee. Thank you very much, dat word een tien! ^^


    Graag gedaan. Succes met jullie presentatie! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Colfer schreef:
    I wouldn't want anyone to know about Q ._.
    It's like bragging to mugglefriends you're on Hogwarts,
    or you've visited Narnia.
    Bonkers.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Clint schreef:
    Hale en Jill moeten er sowieso in :3


    En ik (cat).


    i put the fun in funeral

    Vertel ook iets over de vele hypes.


    Your make-up is terrible

    Colfer schreef:
    (...)

    Je snapt het niet :')
    Voor veel mensen is Q een plek waar ze zichzelf kunnen zijn, waar ze fan kunnen zijn waar ze fan van zijn, waar ze hun mening kunnen delen waar ze niet voor in elkaar geslaagd worden. Hier kunnen velen hun verhaal kwijt dat ze in het dagelijkse leven niet kwijt kunnen, en jij gaat zo even deze site verkondigen aan mensen die je kent in je priveleven.

    99.999 % van Q is het niet met je eens :')


    Helemaal waar.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Assassin schreef:
    Vertel ook iets over de vele hypes.


    Zal ik doen, met een beetje geluk is mijn leraar Computerles ook fan van 1D!^^

    GingerAngel schreef:
    (...)

    Zal ik doen, met een beetje geluk is mijn leraar Computerles ook fan van 1D!^^


    Je kan ook zeggen dat de andere helft zich er rot aan irriteert.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Audacity schreef:
    (...)

    En ik (cat).

    Jij past ook echt in het Hale-Jill-rijtje thuis, dus jij kan er best bij ja(cat)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:01 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.