• Binnenkort moeten we op school voor computerles een presentatie houden over 'de computer'. Wiarda en ik gaan het samen doen over Quizlet.nl, maar helaas kan ik niet veel informatie vinden over Q. Weet iemand misschien nog wat leuke YouTube filmpjes of een site met informatie? Of weet er iemand nog grappige weetjes? Alsvast heel erg bedankt! ^^
    Ps. Ik vind het niet erg als mijn klas het bestaan van Q weet. Het zou alleen maar meer leden opleveren. ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:48 ]

    Serieus? Het is niet alsof ze jullie één voor één gaat bespreken. Het is haar school, haar klas en het zijn haar vrienden en daar hebben jullie absoluut niets mee te maken dus ik zie het probleem niet. Omdat jullie dat niet willen hoeft zij toch ook niet te zwijgen, het is niet alsof je haar klas kent of zo =.=

    ont: Ik zou eens kijken bij Schwa Productions, de changelog kan ook handig zijn voor de veranderingen en de extra's die zijn bijgekomen, het nieuwsforum en als je nog vragen hebt mag je ze mij altijd stellen, met een beetje geluk heb ik wel een antwoord voor je. c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    En vertel over mij, dat schrikt ze wel af, dan komen ze niet op Q 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Je mag een interview houden met Q's meest excentrieke bèta. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Je mag een interview houden met Q's meest excentrieke bèta. (wbw)

    Voor een 10++ moet je dat doen:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hee, mischien kan je een paar mensen interviewen van q die dat leuk vinden? Dan moeten die users wel vrijwillig mee willen werken.
    Zou dat een idee zijn voor je presentatie?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Well, I volunteer as an interviewable person 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    Well, I volunteer as an interviewable person 8D


    Me too ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Psh, jullie zijn een stel saaie hamstertepels. Ik ben pas cool om te interviewen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Psh, jullie zijn een stel saaie hamstertepels. Ik ben pas cool om te interviewen :Y)


    jij bent wel awesome als ik dat even mag mededelen :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik interview jullie allrmaal! Live! Ik weet alleen nog niet wanneer ik precies de presentatie moet houden...

    Tigger schreef:
    Psh, jullie zijn een stel saaie hamstertepels. Ik ben pas cool om te interviewen :Y)

    Interview de Surinamer met de lama's!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dat zou ik nooit willen doen (: en in de tijd dat ik hier op zat is Q nooit echt van lay-out veranderd, bedenk ik me nu.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haha, ja doe dat! Ga iemand live interviewen. (Niet dat ik met mijn kop in beeld wil) maar gewoon met stem. Als dat je lukt is het wel heul gaaf (:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:51 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Als je iemand wilt interviewen, ik wil best wel wat vraagjes beantwoorden via pb ofzo. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Clint schreef:
    (...)
    Interview de Surinamer met de lama's!


    Heb jij het toevallig over Alewin? (cat). Jij was erbij, en ik, en Alewin. Gekke tijden.
    Ik zou Sarah interviewen. Ik mag Sarah.


    i put the fun in funeral