• Binnenkort moeten we op school voor computerles een presentatie houden over 'de computer'. Wiarda en ik gaan het samen doen over Quizlet.nl, maar helaas kan ik niet veel informatie vinden over Q. Weet iemand misschien nog wat leuke YouTube filmpjes of een site met informatie? Of weet er iemand nog grappige weetjes? Alsvast heel erg bedankt! ^^
    Ps. Ik vind het niet erg als mijn klas het bestaan van Q weet. Het zou alleen maar meer leden opleveren. ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:48 ]

    GingerAngel schreef:
    (...)

    Zal ik doen, met een beetje geluk is mijn leraar Computerles ook fan van 1D!^^


    Vergeet Tokio Hotel, Twilight, Harry Potter, Jonas Brothers, Killerpilze, Justin Bieber en 16+ niet haha.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:03 ]


    Your make-up is terrible

    Vertel miss. ook iets over wedstrijden en dat iedereen hier gerespecteerd word en zijn of haar mening mag geven.... vooraal dat laatste.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    En het Tokio Hotel filter, dat later is weggehaald omdat Q er traag van werd en de hype voorbij was. En de awards, iedere zondag werden de awards uitgereikt, maar daardoor was Q de hele zondag sloom en was er teveel vriendjespolitiek waardoor ook dat afgeschaft werd.


    Your make-up is terrible

    Colfer schreef:
    I wouldn't want anyone to know about Q ._.
    It's like bragging to mugglefriends you're on Hogwarts,
    or you've visited Narnia.
    Bonkers.


    Indeed.
    I agree.
    ik zou niet willen dat mijn klasgenoten hier een beetje mijn verhalen gaan zitten lezen hoor. echt niet


    Miep

    Clint schreef:
    (...)
    Jij past ook echt in het Hale-Jill-rijtje thuis, dus jij kan er best bij ja(cat)


    Stiekem hou ik ook van rap muziek en heb ik een stuk of duizend accounts. Just wait and see... :Y)


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Stiekem hou ik ook van rap muziek en heb ik een stuk of duizend accounts. Just wait and see... :Y)

    Ik ben van plan om ooit een falend dubbelaccount aan te maken en dan te laten zien dat Q paranoïde is geworden.
    PARANOÏDE IS OOK EEN WOORD DAT ZEKER GENOEMD MOET WORDEN 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Colfer schreef:
    I wouldn't want anyone to know about Q ._.
    It's like bragging to mugglefriends you're on Hogwarts,
    or you've visited Narnia.
    Bonkers.


    The universal language of art.

    Ik wil niet dat mensen over Q te weten komen. This is my safe place.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Clint schreef:
    (...)
    Ik ben van plan om ooit een falend dubbelaccount aan te maken en dan te laten zien dat Q paranoïde is geworden.
    PARANOÏDE IS OOK EEN WOORD DAT ZEKER GENOEMD MOET WORDEN 8D


    Ahaha, zou 't bijna doen 8D. Of een haat account, haat allez, jwz.
    Misschien niet heel verstandig om onze snode plannetjes via een topic te bespreken alleen, ze zien alles :/.


    i put the fun in funeral

    We hadden ook nog een quizlet radio geloof ik [weet niet of dat de precieze naam was]. Dat deed Rickjuh toen hij mod was :P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    JatuhCinta schreef:
    We hadden ook nog een quizlet radio geloof ik [weet niet of dat de precieze naam was]. Dat deed Rickjuh toen hij mod was :P

    En Assassin en PUKKELxDING

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JatuhCinta schreef:
    We hadden ook nog een quizlet radio geloof ik [weet niet of dat de precieze naam was]. Dat deed Rickjuh toen hij mod was :P

    Serieus? Cool.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Guys, die mensen uit haar klas kénnen ons NIET, waar maken jullie je druk om. Het zit hier vol met vreemde mensen, wat maakt het uit dat zij er wat over vertelt? Oké, ik ben ook blij dat hier niemand zit van mijn klas, en ik zou het ook niet aanhalen in de klas, maar wij kénnen haar klas niet en haar klas kent ons niet, doe toch eens normaal.
    Als er iets speciaals is wat je wilt weten, mag je het altijd vragen, maar dan liefst in pb, dat is wat overzichtelijker. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Guys, die mensen uit haar klas kénnen ons NIET, waar maken jullie je druk om. Het zit hier vol met vreemde mensen, wat maakt het uit dat zij er wat over vertelt? Oké, ik ben ook blij dat hier niemand zit van mijn klas, en ik zou het ook niet aanhalen in de klas, maar wij kénnen haar klas niet en haar klas kent ons niet, doe toch eens normaal.
    Als er iets speciaals is wat je wilt weten, mag je het altijd vragen, maar dan liefst in pb, dat is wat overzichtelijker. (:

    Nou als haar klasgenoten op Q komen zul je krijgen dat die mensen onderling met elkaar gaan praten via topics en dat vind ik zwaar irritant.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou als haar klasgenoten op Q komen zul je krijgen dat die mensen onderling met elkaar gaan praten via topics en dat vind ik zwaar irritant.


    Die topics komen dan in het offtopic te staan, en daar heb je dan geen last van. Komop, meer dan de helft van die klas gaat niet eens een account aanmaken. Voor sommige mensen klinkt een site vol fanfiction niet echt aanlokkelijk, ook al zegt ze daar niets over, als je de site opent staat het er al vol van en kan je er niet naast kijken.
    en dat onderling praten gebeurt nu ook, maar omdat dit in het offtopic staat valt het niet op. Maak toch geen drama van iets dat het niet is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson