• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    -Sam 'Eros' Russel.
    Haven moest lachen om mijn pruillipje, mooi. 'Ik heb nog geen hapjes gezien. En trouwens, volgens mij heb jij wel genoeg drankjes op ondertussen.' zei ze nadenkend. Bars kijk ik haar aan, maar beet toen snel op mijn lip en knipperde een paar keer met mijn ogen. Ik lachte stijf.
    'Ja, de drankjes laat ik maar voor wat ze zijn en die hapjes komen nog wel,' zei ik.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    Hij bijt op zijn lip en knipperd een paar keer met zijn ogen, vast om die rare barse uitdrukking kwijt te raken. Hij lacht, maar het komt niet echt over.
    "Ja, de drankjes laat ik maar voor wat ze zijn en die hapjes komen nog wel." zegt hij.
    "Slim idee." zeg ik giebelend op het drank gedeelte. Dat is ook een goed idee voor mij, het stijgt me wel een beetje naar mijn hoofd ondertussen en dat is geen goed teken.
    "Laten we dan maar weggaan uit de keuken." stel ik voor.


    Your make-up is terrible

    -Sam 'Eros' Russel.
    'Laten we dan maar weggaan uit de keuken,' stelde ze voor. Ik knikte instemmend.
    'Ja, goed idee,' zei ik en stapte de keuken uit. In de huiskamer was een groepje mensen aan het dansen, maar de muziek trok mij niet erg aan. 'Dus, wat nu?' vroeg ik aan haven aangezien zij de gene was die het initiatief had genomen. Haven, was zo erg nog niet, maar aangezien ze me chanteerde kon ik toch mezelf niet zijn.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Ja, goed idee." zegt hij en stapt de keuken uit. Ik volg hem gelijk omdat ik niet in mijn eentje in de keuken achter wil blijven.
    "Dus, wat nu?" vraagt hij.
    "Hé?" vraag ik afwezig, aangezien ik bezig was een meisje na te kijken die wel een érg kort rokje aanhad en waar een stel mooie lange benen onderuit kwamen. Ik kijk weer naar Sam. "Oh, ja, wat nu." herhaal ik het laatste gedeelte. "Ik neem aan dat je geen zin hebt om te dansen?"


    Your make-up is terrible

    -Sam 'Eros' Russel.
    Haven liep achter me aan. Haar blik dwaalde af, ik wist niet waarheen en eerlijk gezegd boeide het mij ook niet. 'Oh, ja, wat nu. Ik neem aan dat je geen zin hebt om te dansen?' vroeg ze.
    'Dansen kan ik niet,' bloosde ik lichtjes en wende mijn hoofd af. 'We zouden even buiten kunnen kijken?' stelde ik voor en keek haar afwachtend aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Dansen kan ik niet." zegt hij en hij wend zijn hoofd af. "We zouden even buiten kunnen kijken?" stelt hij voor en kijk me nu afwachtend af.
    "Wat een goed idee." zeg ik zacht jubelend. "Het is hier ook best benauwd en druk." Ik kijk nog even om te zien waar het meisje heen is gegaan en wie het was, maar ik zie haar niet meer. Misschien is ze ook buiten en heb ik zo een leuk uitzicht, dus grijp ik in mijn haast zijn hand vast om hem mee naar buiten te trekken.


    Your make-up is terrible

    -Sam 'Eros' Russel.
    'Wat een goed idee. Het is hier ook best benauwd en druk.' juichte ze bijna en sleurde me mee naar buiten. Ik lachte oprecht en keek haar verbaasd aan.
    'Zo, jij hebt er veel zin in.' merkte ik op en trok mijn gezicht in een kleine grijns. Buiten was het warm, niet benauwd. Er zwommen wat mensen in het zwembad, maar verder was het niet erg druk. Eigenlijk had ik ook wel zin in een af koelende duik, maar in dit peperdure kostuum zou ik dat in geen mogelijkheid doen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Zo, jij hebt er veel zin in." merkt hij op en ik zie dat hij grijnst.
    Ik knik naar hem en kijk even om me heen, niet te bekennen. "Ja, ik zocht iemand." zeg ik afwezig. "Het is hier gelukkig niet zo benauwd als binnen." zucht ik opgelucht.
    Ik kijk even tussen de zwemmende mensen en de mensen die staan te praten, ik herken er wel een paar van maar neem niet de moeite om nu op namen te komen of iemand te begroeten.


    Your make-up is terrible

    Björn Liam Sanford.
    "Mijn vader moest een keer naar Rusland voor zijn werk, voor een paar jaar. Op mijn zestiende kwam hij terug, maar het bleek dat hij daar een andere vrouw had gevonden," Ze laat even een pauze vallen en dat geeft mijn de tijd om even na te denken.
    Het lijkt me echt vreselijk. Zeker voor haar moeder.
    "We waren een gelukkig gezinnetje, we hadden genoeg geld en woonden in een prachtig huis, op een geweldige plek. Het.. Leek zo onwerkelijk. Niet lang daarna werd mijn moeder steeds depressiever, en op een gegeven moment was het zo erg dat ze niet meer in staat was om voor mij en mijn zusje te zorgen. We woonden toen op onszelf, en tot op de dag van vandaag heb ik nog niks gehoort van mijn ouders. Vier jaar lang," Het laatste gedeelte fluistert ze zachtjes.
    Ik ben compleet sprakeloos. Ik had niet verwacht dat dit Char's thuissituatie was.
    Het blijft een lange tijd stil. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. Hoe reageer je op zoiets? Tuurlijk, heb wel ergere dingen meegemaakt, maar toch..
    "Dat is echt vreselijk kut," Mompel ik zacht. "Zou je je ouders weer willen ontmoeten?" Voeg ik er even zacht aan toe.
    Ik kan me niet voorstellen hoe zoiets zou zijn..

    -Sam 'Eros' Russel.
    'Ja, ik zocht iemand,' zei ze terwijl ze afwezig rondkeek. 'Het is hier gelukkig niet zo benauwd als binnen.' Ik slikte en wierp haar een scheve glimlach toe.
    'Kan ik je misschien helpen? De meeste mensen ken ik hier wel,' vroeg ik haar beleefd en kneep mijn ogen tot spleetjes doordat de zon vel in mijn ogen scheen. Ik trok mijn toga recht en keek weer in Havens blauwe ogen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Kan ik je misschien helpen? De meeste mensen ken ik hier wel." vraagt hij, met enig beleefdheid in zijn stem. Hij trekt zijn toga recht waardoor ik automatisch ook ver die van mij strijk en kijkt me aan. Ik giechel eventjes.
    "Dat denk ik niet." zeg ik. "Of weet jij wie ik bedoel als ik zeg dat het een meisje was met een ongepast korte toga en lange, mooie benen. Op meer heb ik niet gelet."


    Your make-up is terrible

    -Sam 'Eros' Russel.
    Haven giechelde zachtjes, als een klein meisje. 'Wat?' denk ik hardop en kijk haar dan verbaasd aan. 'Haven, is dat niet iets waar mannen op horen te letten?' vroeg ik haar argwanend. Ik kneep mijn kaken op elkaar. Dit hoorde niet, vrouwen hoorde niet op te korte toga's te letten en al helemaal niet benen mooi noemen. 'Dit meen je niet toch?' vroeg ik haar nog steeds verbaasd.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Wat?" zegt hij en kijkt me verbaasd aan. "Haven, is dit niet iets waar mannen op horen te letten?" vraagt hij. "Dit meen je toch niet?" Ik hoor dat hij verbaasd is en snap mijn eigen domme zet.
    "Natuurlijk meen ik het." zeg ik en ik probeer te fronsen. "Ik wilde haar er alleen op wijzen hoe onstijlvol zo'n korte toga is hoor." zeg ik maar het lukt me niet zo goed om nog op te houden met giechelen.


    Your make-up is terrible

    Charline 'Char'
    "Zou je je ouders weer willen ontmoeten?" vroeg hij, en ik keek hem aan. Daar had ik nooit echt over nagedacht.
    ''Aan de ene kant wel, het zijn tenslotte mijn ouders en ik mis ze ontzettend. Maar aan de andere kant..'' ik zuchtte. ''Ik- Ik ben zo ongelooflijk boos dat ze me vier jaar lang me aan mijn lot hebben overgelaten.'' ik keek naar de grond. ''Ik weet het niet.'' zei ik zachtjes, en voelde tranen achter mijn ogen prikken.
    Niet nu, Char. Kalmeer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -Sam 'Eros' Russel.
    Haven onderdrukt een giechel. Ik schud wild met mijn hoofd. 'In die leugens trap ik niet,' zei ik en keek haar serieus aan. 'Haven, je bent ziek.' mompelde ik. En toen schoot me iets te binnen. 'Nu staan we quitte,' besloot ik zakelijk. Ik wist niks zeker, maar dat deed ze evenals. 'Ik zou je bek houden over mijn vader anders heb ik nog een leuk verhaal over lange, mooie benen.' siste ik zachtjes haar kant op.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."