• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haven Lockwood


    "In die leugens trap ik niet." zegt hij serieus. "Haven, je bent ziek. Nu staan we quitte. Ik zou je bek houden over mijn vader anders heb ik nog een leuk verhaal over lange, mooi benen." sist hij naar me. Ik kijk hem kwaad aan.
    "Ik ben niet ziek, jou vader is degene die ziek is." kaatst ik beledigd terug. Ik ben niet nuchter genoeg om zulke gesprekken te voeren en moet even zoeken naar de woorden die ik wil zeggen. "Vertel het maar rond en geloof me niet maar het is echt zo." Ik sla eigenwijs mijn armen over elkaar.


    Your make-up is terrible

    -Sam 'Eros' Russel.
    'Dat van mijn vader is niet eens waar. Heb je jezelf wel gehoord? Je sprak bijna met passie over die benen en die korte rok.' zei ik en keek haar bits aan. Ze moest uitkijken met wat ze zei. 'Oké, zullen we die vrouw eens opzoeken? Even een praatje maken, wedden dat je je blik niet van haar kan afwenden. Je bent vies.' zei ik met een vertrokken gezicht.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Björn Liam Sanford.
    "Aan de ene kant wel, het zijn tenslotte mijn ouders en ik mis ze ontzettend. Maar aan de andere kant.." Ze zucht kort.
    Ik ben niet echt een gevoelsmens, maar als het erop aankomt, kan ik echt wel zien hoe iemand zicht voelt.
    "Ik- Ik ben zo ongelooflijk boos dat ze me vier jaar lang me aan mijn lot hebben overgelaten,"
    Ze wendt haar ogen af. Ook ik kijk weg.
    "Ik weet het niet," Eindigt ze zachtjes.
    Uit automatisme sla ik een arm om haar schouders en trek haar tegen me aan. "Ik ben er altijd voor je," Zeg ik tegen haar.

    Haven Lockwood

    "Dat van mijn vader is niet eens waar. Heb je jezelf wel gehoord? Je sprak bijna met passie over die benen en die korte rok." zegt hij bits. "Oké, zullen we die vrouw eens opzoeken? Even een praatje maken, wedden dat je je blik niet van haar kan afwenden. Je bent vies."
    Ik bal mijn vuisten, hij maakt me woedend. Waarom zou ik er nou weer vies door worden? Dat is alles behalve waar.
    "Dan mag haar hoofd wel een stuk betoverender zijn dan haar kont en benen." Mijn mond trekt zich tot een smalle streep. "Ik snap niet waarom je het vies noemt."


    Your make-up is terrible

    Charline 'Char'
    Hij sloeg zijn armen om me heen, en ik nestelde me tegen hem aan. "Ik ben er altijd voor je," zei hij, en ik glimlachte dankbaar. ''Dankje.'' zei ik zacht, en moest een snik onderdrukken. ''Je weet vast wel dat het wederzijds is, hè.'' zei ik, en grinnikte zachtjes, en voelde een traan over mijn wang rollen. Ik had nou eenmaal een naar verleden, mijn baan is niet ideaal, maar het heeft er voor gezorgt wie ik nu ben.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -Sam 'Eros' Russel.
    Ik schudde mijn hoofd nog eens. 'Dan mag haar hoofd wel een stuk betoverender zijn dan haar kont en benen,' zei ze. Ik lachte schamper.
    'Ja, want als dat zo zou zijn...' zei ik en floot op mijn vingers.
    'Ik snap niet waarom je het vies noemt,' zei ze duidelijk beledigt en met gebalde vuisten. Ik keek haar ongelovig aan.
    'Vrouwen horen niet op vrouwen te vallen, en al helemaal niet meisjes zoals jij,' zei ik en keek haar uitdagend aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Björn Liam Sanford.
    Ze nestelt zich tegen me aan. En als ik eerlijk moet zijn. Het voelt goed. Op vakantie heb ik me namelijk weer behoorlijk verkeerd gedragen. Ik was letterlijk een mannelijke slet. Vier weken vakantie, ácht vakantieliefdes. Vaak vallen ze op mijn centen of op mijn uiterlijk. Ik weet niet wat het is. En ja, nu moet ik eerlijk toegeven. Met twee van hen heb ik het bed gedeeld.
    "Dankje," Zegt ze zacht. Dat woord, die zes letters.. Die brengen me weer terug in de realiteit.
    "Je weet vast wel dat het wederzijds is, hè," Zegt ze en grinnikt er zachtjes bij. Ondanks dat, rolt er toch een traan over haar wang.
    Met mijn hand veeg ik 'm zachtjes van haar wang. "Ik weet het," Voeg ik eraan toe.

    Haven Lockwood

    "Vrouwen horen niet op vrouwen te vallen, en l helemaal niet meisjes zoals jij."
    Ik negeer de uitdagende blik in zijn ogen en haal diep adem, ik moet rustig worden. Als ik kwaad blijf ga ik er pas foute dingen uitgooien en dán is het helemaal mis tussen Sam en mij.
    "Gelukkig maar dat ik niet op vrouwen val want daar heb je helemaal gelijk in." zeg ik met een lievere stem dan net. "Als je wilt kunnen we haar best opzoeken, misschien is zo'n ordinair meisje nog wat voor jou."


    Your make-up is terrible

    Charline 'Char'
    Ik voelde hoe hij de traan wegveegde. ''Ik weet het.'' zei hij, en ik glimlachte. Ik sloot even mijn ogen. Ik heb nooit echt iemand gehad die me troostte, of überhaupt wist in wat voor situatie ik zat. Hij wist 'm ook maar deels, maar dat maakte niet uit. Ik voelde me eindelijk een keer gewenst, geliefd.
    Het geluid van het gedempte muziek op het achtergrond was er nog steeds, maar ging compleet langs me heen. Een zacht windbriesje liet mijn haren opsteigen en weer langs mijn gezicht vallen. Ik veegde een plukje weg, en keek Björn even aan. Zijn gezicht verried dat hij in gedachten was verzonken, en ik liet mijn hoofd weer op zijn borstkas rusten terwijl ik mezelf langzaam voelde kalmeren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -Sam 'Eros' Russel.
    'Pas op je woorden, Haven,' zei ik en keek haar woedend aan. 'Ik verlaag mij niet tot jouw niveau.' Ik pak haar hand alsof we het net over iets leuks hadden en zocht met mijn ogen naar een vrouw met een korte toga. 'Waar is ze?' vroeg ik haar dwingend en gaf een zacht kneepje in haar arm. Ik moest het weten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Hm.' zegt Beck. Hij komt wat dichterbij er drukt een kusje op mijn wang. 'Moet ik nu mijn kostuum weer voor je uit doen?' grijnst hij plagend terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelt.
    Ik haal lichtjes mijn schouders op. 'Dat moet je zelf weten, zo is het uitzicht ook wel leuk,' grijns ik.
    'Heb je eigenlijk nog iets leuks gedaan op vakantie?' vraag ik daarna. 'Afgezien meisjes versiert,' voeg ik er grinnikend aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Björn Liam Sanford.
    Char laat haar hoofd op mijn borstkas rusten. Rustig laat ik me een klein stukje onderuitzakken. Terwijl ik in gedachten verzonken ben, streel ik haar haren. Net zoals dat ik haar tegen me aandrukte, is dit ook automatisme. Ik denk na over mijn eigen familie, Charline en mijn vakantieliefdes.
    "Björn, doe het niet. Ik wil niet verder," Het is Jessica's stem.
    "Jess, je bent niet helemaal helder meer door het biertje, je gaat het lekker vinden," Ik drukte haar tegen de muur aan.
    "De enigste die niet helemaal helder is, ben jij!" En toen. Die klap in mijn gezicht. Dat had ze niet moeten doen.

    Die avond was het alles door elkaar. Drugs in combinatie met drank. Ik was echt te ver gegaan. Ach, ik ben gestraft door Jessica's broer. Hij heeft me in elkaar geslagen en hard ook. Één gebroken arm en over mijn hele lichaam blauwe plekken. Mijn excuus tegenover mijn ouders? Ik ben gaan slaapwandelen en van de trap gevallen. Gelukkig hebben ze me geloofd.
    "Jess.." Mompel ik zacht en schud mijn hoofd.

    Haven Lockwood

    "Pas op je woorden, Haven." Hij kijkt me woedend aan. "Ik verlaag mij niet tot jouw niveau." Hij pakt mijn hand vast, ik had het eerlijk gezegd wat ruiger verwacht. "Waar is ze?" vraagt hij dwingend nadat hij rond heeft gekeken. Daarna geeft hi een kneepje in mijn arm. Mijn ogen zoeken de mensenmassa rond, die benen zijn niet te missen.
    "Daar." zeg ik met een licht trillende stem maar trek hem dan vastbesloten mee naar het lange meisje, waarvan ik het gezicht nog altijd niet gezien heb. Ik ga alleen maar op de benen en de korte toga af.


    Your make-up is terrible

    [Ik ga leren voor een Duits so morgen.]

    Charline 'Char'
    ''Jess..'' mompelde Björn zacht, en hij schudde zijn hoofd. Vragend keek ik op. ''Wie is Jess?'' vroeg ik hem, en keek hem onderzoekend aan.
    Ik streek met mijn vingers door mijn lange, donkere haren, en trok mijn rokje recht. Het was rustig buiten, bijna iedereen zat binnen. De krekels waren duidelijk te horen hier, verder was het redelijk stil.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''