• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charline Lisa-Marie "Char" Billington
    "Ik draag een jurk!" Riep hij verontwaardigd uit. "Alhoewel, eigenlijk heet het een toga," zei hij nog, en ik schoot in de lach. ''Je kan veel hebben.'' grinnikte ik.
    "Je ziet er prachtig uit," Zei hij tegen me, en ik glimlachte. ''Dankjewel.'' zei ik, en draaide automatisch een golvende haarlok om mijn vinger. "Heb je zin om naar buiten te gaan?" Stelde hij voor, en ik knikte instemmend. ''Frisse lucht kan ik wel gebruiken.'' zei ik, aangezien het hier benauwd was door de drukte. Ik dronk het laatste beetje martini op, en stond klaar om naar buiten te lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [voelt zich genegeerd]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik ga douchen en slapen, tot morgen!]

    Beck Michael Bowen.
    “Tuurlijk, ik wil niets liever,” Ze zei het op een sarcastische toon, waarna ze het blijkbaar niet kon laten haar tong naar me uit te steken.
    Ik kijk grijnzend toe hoe ze daarna naar de kant zwemt en uit het zwembad klimt. Als ze naar me toe gaat staan, laat ik mijn ogen even over haar lichaam staan en kan niets anders dan verlekkerd ‘ja’ knikken.
    Haar kostuum plakt aan haar lichaam en ook al schijnt haar kostuum niet heel erg door, toch is het beetje dat ik zie wel veelbelovend.
    “Kom je er nog uit of blijf je er in zitten?” Automatisch schud ik mijn hoofd en kijk haar dan weer in haar ogen aan. Dit keer met een charmante grijns op mijn lippen, terwijl ik naar haar toe zwem.
    “Ik kom dan toch liever bij jouw staan,” Grijns ik en klim ook uit het zwembad. “ook al had ik natuurlijk een heel leuk uitzicht,” Grinnik ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Beck schudt zijn hoofd en zwemt met een charmante grijns naar de kant.
    'Ik kom dan toch liever bij jou staan,' grijnst hij en hij klimt uit het zwembad. 'Ook al had ik natuurlijk een heel leuk uitzicht,' grinnikt hij.
    Ik rol met mijn ogen en sla mijn armen overelkaar. 'En dan zeggen ze dat Josh erg is,' grinnik ik.
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat een paar jongens mij uitgebreid bestuderen maar ik probeer er geen aandacht aan te besteden. Dit is dus precies waarom ik liever geen wit draag.
    'Ik hoop dat ik snel droog word,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beck Michael Bowen.
    “En dan zeggen ze dat Josh erg is,” Grinnikt ze, nadat ze even met haar ogen gerold heeft en haar armen over elkaar deed.
    “Ik hoop dat ik snel droog word,”
    Ik had haar blik even gevolgd naar het stel jongens en rol dan automatisch mijn ogen even, waarna ik haar weer aankijk. “We kunnen Basje vragen of hij wat droge, schone kleding voor ons heeft,” Grijns ik groot.
    “Ik zou je namelijk graag het bovenste deel van mijn kostuum geven, maar ik denk niet dat je zin heb om naar bier te stinken.”
    Een halve, scheve grijns sierde mijn gezicht en ik kantelde mijn hoofd lichtjes schuin, waardoor het er een beetje uitdagend uitzag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'We kunnen Basje vragen of hij wat droge, schone kleding voor ons heeft,” Grijnst hij breed.
    'Ik zou je namelijk graag het bovenste deel van mijn kostuum geven, maar ik denk niet dat je zin heb om naar bier te stinken.'zegt hij met een halve scheve grijns die er uitdagend uit ziet.
    'Hoe raad je het,' grinnik ik. 'Ik leen dan alleen liever iets van zijn zussen maar die hebben niet echt dezelfde lengte,' voeg ik er nadenkend aan toe. 'en als je dan maar niet verwacht dat we in dezelfde ruimte gaan omkleden,' lach ik.
    'Maar goed, van mij hoeft het niet perse. Het droogt toch wel snel en als we andere kleren aantrekken kan ik niet meet van je sixpack genieten,' zeg ik dan met een kleine grijns.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 9:20 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    - Sam "Eros" Russel.
    'Je mag best zeggen wat je denkt hoor,' zei ze. Ik slaakte mijn ogen ter grond. 'proost.' Ik zette mijn lege glas op de tafel en keek wat naar de nieuwe gasten die nog binnen bleven stromen.
    'Dus, Haven. Wat brengt jou hier?' vroeg ik me hard op af en keek haar met een lichte glimlach aan. Ik trok wat aan mijn rode cape, het kostuum was misschien mooi, maar erg gemakkelijk zat het niet. Maar ja, 'wie mooi wil zijn moet pijn leiden.' zeggen ze wel eens.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    Hij slaat zijn ogen neer en zet vervolgens zijn glas op tafel. Daarna kijkt hij rond, ik weet niet precies waarnaar.
    "Dus, Haven. Wat brengt jou hier?" vraagt hij en kijkt me met een glimlach aan.
    "De drank, de kostuums, iedereen die alles morgen weet vergeten is. Wat anders?" vraag ik onverschillig aan hem en ik haal licht en ongeïnteresseerd mijn schouders op.


    Your make-up is terrible

    - Sam "Eros" Russel.
    Voor dat ik het doorhad verdween de 'echte' Haven.
    'Ik zou het niet weten, Haven,' zei ik zo rustig mogelijk, ze irriteerde me. 'Er zouden heel veel verschillende redenen kunnen zijn.' Ik schonk toch maar wat in. Ik keek niet eens op het etiket. Het spul was bitter en niet erg lekker. Ik vertrok mijn gezicht en haalde mijn neus op. Ik onderdrukte een slaap en keek weer naar Haven.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Ik zou het niet weten, Haven." zegt hij, zijn toon is te rustig om nog echt te zijn. "Erzouden heel veel verschillende redenen kunnen zijn."
    Uiteindelijk schenkt hij zich iets in en ik neem nog een slok van mijn drankje. Ik voel de alcohol al lichtelijk in mijn hoofd. Mijn ogen vernauwen zich tot spleetjes en ik kijk hem aan.
    "Doel je ergens specifiek op?" vraag ik met een poeslieve stem.
    Mijn gezichtuitdrukking is ondertussen alweer vezacht, mijn ogen staan iets wijder open en ik glimlach onschuldig, op een manier waarmee ik al velen gemanipuleerd en om de tuin geleid heb.


    Your make-up is terrible

    - Sam "Eros" Russel.
    'Doel je ergens specifiek op?' zei ze met een poeslief glimlachje. Een zachte zucht ontsnapte mijn lippen.
    'Nee, Haven. Ik doelde nergens op. Ik bedoelde het précies zoals ik het zei,' bromde ik en nam nog een flinke slonk van de bittere drank. 'Maar het zou natuurlijk kunnen dat jij het gevoel hebt dat ik ergens op doelde,' zei ik met diezelfde gladde glimlach. Ik goot het laatste beetje drank in mijn keel en schoof het weer op het aanrecht.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    "Nee, Haven. Ik doelde nergens op. Ik bedoeld het précies zoals ik het zei." bromt hij en neemt nog een slok van zijn drinken. "Maar het zou naturlijk kunnen dat jij het ge voel hebt dat ik ergen sop doelde."
    Ik blijf glimlachen, hoewel die glimlach iets zwakker word en ik zijn gladde lach wel van zijn arrogante kop kan vegen. Hoe gehaaid.
    "Het zou zomaar gekund hebben." zeg ik en ik hoop dat ik nog altijd lief en zelfverzekerd klink. Ik was hier totaal niet op voorbereid.


    Your make-up is terrible

    - Sam "Eros" Russel.
    'Het zou zomaar gekund hebben,' zei ze met een strak gezicht. Ik lachte schijnheilig en schudde zachtjes mijn hoofd. Ik beet zachtjes op mijn lip en kon de verleiding toch niet weer staan. Ik zocht dit keer zorgvuldig een fles jenever uit en schonk een klein laagje in.
    'Jij ook, Haven?' zei ik beleefd, maar toch met die lichte valse ondertoon. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en glimlachte.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haven Lockwood

    Hij lacht erom en schud zijn hoofd. Ik ben blijkbaar toch goed genoeg in mijn facade op te houden. Ik zie hem op zijn lip bijten en opzoek gaan naar een drankfles, die hij uiteindelijk blijkbaar vind. Hij schenkt zichzelf een klein laagje in.
    "Jij ook, Haven?" Ik hoor de valse onderton in zijn stem en beantwoord zijn glimlach niet. Twijfelend drink ik het laatste slokje uit mijn glas en steek ik hem naar voren zodat hij in kan schenken.
    "Eh, ja. Doe maar." Ik ben wel slim genoeg om zo te wachten tot hij de eerste slok genomen heeft aangezien ik niet kan zien wát hij precies inschenkt.


    Your make-up is terrible