• Jaja, dat las je goed! Ik ben een beetje vroeg met rare nieuws van de week, but whatevs.

    Een artiest in Japan heeft zijn eigen genitaliën geprepareerd en opgediend aan een select gezelschap voor ongneveer 250 euro per portie, samen met ondner andere wat paddestoelen en peterselie.

    De man beschouwt zichzelf als asexueel en heeft zijn geslachtsorganen laten verwijderen in het ziekenhuis. Hij dacht er toen over om het zelf op te eten, maar besloot het te serveren aan andere mensen. Dat gebeurde uiteindelijk 2 maanden na zijn operatie.

    De mensen moesten hiervoor reserveren en een formulier ondertekenen om aan te geven dat ze wisten wat ze gingen eten. Er werd goed opgelet dat er geen wetten werden overtreden. Zo waren de penis en het scrotum verwijderd in het ziekenhuis en gecontroleerd op infecties.

    De politie was op de hoogte maar greep niet in, aangezien de wet niet werd overtreden. Kannibalisme is namelijk niet illegaal in Japan.

    In ieder geval, de man deed dit om de bekendheid van sexuele minderheden zoals asexuelen en X genders te vergroten.

    bron

    Hm, ik ga geen raarder nieuws dan dit vinden voorlopig. Hoop ik.


    quidquid excusatio prandium pro

    Whaha xd The fck..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    hahahaha, omg.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Uhm juist. o.0

    Daar zit een steekje bij los.


    Some angels have no wings.

    The fuck did I just read?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Louisaaa schreef:
    Uhm juist. o.0

    Daar zit een steekje bij los.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik had eigenlijk best trek. Nu niet meer.


    No growth of the heart is ever a waste


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    WATIC schreef:
    The fuck did I just read?


    The universal language of art.

    Zerefu schreef:
    Ik had eigenlijk best trek. Nu niet meer.


    Meheheheh! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat is wel een hele vreemde interpretatie van "een lekkere lul" O_o


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    omg that shit cray
    Maar serieus, waarom zou je dat willen eten/weghalen :/


    As travars

    RainbowShine schreef:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    @Elise -plat-

    Kijk, ik hoop ook dat je niets raarder vindt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind de mensen die het willen eten eigenlijk nog raarder..


    -

    RainbowShine schreef:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page