• Topic Nr 15.


    Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier
    - Jonah, egoïstisch stuk vreten. Ook een fanger.

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Aotearoa zei:
    -Quinten-
    Odile loopt wat aarzelend de kamer uit als ik om water en pijnstillers vraag. Niet veel later komt ze terug. Het doosje aspirine ziet er wat vergeten uit, maar ze zullen vast nog werken. Odile heeft ook gezien dat het niet veel is. Ik glimlach even terwijl ik het aanneem. Met een hand weet ik twee aspirines uit het doosje te halen en samen met het water door te slikken. Het zal er wel wat mongolisch uitzien, maarja zo werkt het wel.
    'Ik weet dat je in dit stadium vooral niet moet proberen snel op te staan, omdat dat verschil in bloeddruk je in dit geval bewusteloos kan laten worden,’ waarschuwt Odile me.
    ‘Oke ik zal er rekening mee houden,’ zeg ik zacht. Ik drink nog wat water en zie dat Odile en Yue wat afstand nemen. Er wordt gevraagd hoe ik me nu voel, iedereen wil nog steeds het beste voor me.
    ‘Nog steeds best veel last van mijn rug en ik voel me nog wat zwak, maar mijn nek gaat wel, geloof ik,’ zeg ik.
    ‘Weet iemand hoe laat het is?’ vraagt Yue ineens. Tijd is me hier helemaal ontgaan, maar iets wat nu wel belangrijk is. Waarschijnlijk is het de dag van de bruiloft, of het is nog net nacht. Dat laatste denk ik niet, als het de dag van de bruiloft is, komt er iets van een ontsnapping. Dan wordt ik waarschijnlijk door veel meer vampiers omringt, die niet zo vriendelijk zijn. Nog zo’n Savoy-actie kan ik echt niet gebruiken en veel beweging ook niet. Al met al ben ik nog veel te zwak en instabiel om te verplaatsen. In de normale wereld zou ik nu in het ziekenhuis liggen en de hele tijd gecontroleerd worden om te kijken hoe het gaat. Waarschijnlijk zelfs een tijdje dicht bij de intensive care, mensen zijn zo’n verwondingen met zoveel bloedverlies helemaal niet gewent en toch zit ik hier gewoon op een bed met wat aspirines, alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat ik nog maar net leef en elk moment weer kan flauwvallen. Paniekerig kijk ik even naar Yue en Odile. Lewis lijkt me te chagrijnig om iets te vragen en Savoy is er gelukkig niet.
    ‘Hoe moet dat straks?’ vraag ik 'en met mij?'


    Gaan we nog verder is wat gebeurt er hiermee??

    Oh shiit, ik had helemaal niet door dat hier al een nieuw topic van was ;x
    Nouja, even deze nutteloze reactie zodat hij bij mijn topic komt te staan c:
    Wordt het niet zo'n beetje tijd voor de reddingsactie? Ik vroeg me trouwens af wat er nu precies met Odile gaat gebeuren :o Zou zij nou wel of niet mee gaan met Jonah?

    Ik vind het goed, maar ik ben wel vanaf donderdag op vakantie (6 weekjes) dus reageer veel langzamer, als we nog doorgaan.

    Waarom had niemand mij dit gezegd :')
    En ik wil best schrijven, maar ik kan momenteel helaas niks ;a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.