• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Austin

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en zette mijn zonnebril op het puntje van mijn neus. Streng keek ik haar aan, "Wil je zeggen dat je een nep-bruiloft hebt met je beste vriend ? Ja, zo logisch" zei ik. Ik rolde héél vrouwelijk, kuch, met mijn ogen. "Maak dat mijn kat wijs", "Oh nee wacht ik heb geen kat, mijn goudvis, Cocovin".


    Jane
    'Ja tuurlijk, het is gezellig en je leert elkaar gelijk kennen.' Ik praat alsof het de normaalste zaak van de wereld is. 'Ik wil ook een goudvis,' jammer ik. Nu is het mijn beurt om kinderachtig te zijn. 'Die noem ik dan Blub of Nemo, wat is leuker?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik snap er niks meer van, iemand die het op een rijtje wil zetten?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [eerlijk gezegd begrijp ik het ook niet meer.]


    The universal language of art.

    [Wat begrijp je niet meer ?]

    Austin

    Ik gaf haar een stomp tegen haar arm, "Dat is zo duidelijk, Nemo Blub de 1e, duh". Ik zette mijn zonnebril terug op aangezien de zon écht in mijn ogen zat en ik daar totaal niet tegen kon. Ik haalde een hand door mijn bruine haren zodat ze weer wat op orde lagen.

    Finn
    Een onbekende jongen komt naar me toe en vraagt of hij naast me mag zitten.
    'Natuurlijk. Hoe heet je?', vraag ik met een brede glimlach. Ik klop uitnodigend op de zetel naast me en haal de oortjes van mijn iPod uit mijn oren.


    The truth may be orange!

    [Ik snap het wel. :D Finn en Justin zitten samen. En Felicia, Mike en Jacky zijn nog samen. Jane en Austin zijn samen. Jasperos zit alleen, en de rest weet ik niet. K dacht dat Megan en Lars ook samen zaten.]

    Laatste post:
    Jacky
    'Volgens mij zit er nog een beetje slaap in je ogen.' zeg ik tegen Mike. 'Want ik zie er hier maar een en dat is Felicia. En nee, dit bedoel ik niet lesbisch


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, volgens mij praat Jacky nog steeds met Mike en Felicia en is Justin nu naar Finn. Klopt dat?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Hij zette zijn zonnebril weer op. Ik pak hem van zijn gezicht en zet hem zelf op. 'Mijn zonnebril zit nog in mijn koffer dus leen ik die van jou,'
    De zonnebril glijd van mijn hoofd af. 'Jij hebt een groot hoofd zeg.' Ik zet de bril weer goed. 'Die naam is by the way geweldig, als ik terugkom, koop ik er gelijk een goudvis.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Justin

    ''Natuurlijk, hoe heet je?'' Vraagt hij, terwijl hij een stukje opschuift zodat ik naast het kan komen zitten. Ik plof neer naast de jongen en glimlach. ''Ik ben Justin, jij?''


    The universal language of art.

    Austin

    Ik begon te lachen doordat mijn zonnebril tegroot was voor haar, maar trok een boos gezicht. "Mijn groot is niet groot, er zit gewoon heel veel hersens in, het jouwe daarentegen" zei ik waarna ik een 'Tja' geluidje maakte. "Ik weet dat die naam geweldig is want ik ben geniaal, daar moet wel iets geweldigs van komen".

    -> Mijn Topic's.

    [Ik moet eten, ik kom dadelijk wel weer als ik tijd heb :D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Hij ploft naast me neer en glimlacht. 'Ik ben Justin, jij?'
    'Ik ben Finn, aangenaam.', zeg ik lachend, 'Wat brengt jou hier?'


    The truth may be orange!

    Jane
    'Jij vind jezelf heel wat he?' Ik lach vrolijk als ik de bril weer op zijn hoofd zet. 'Ik ben pas geweldig. Het zou verboden moeten worden om zo perfect te zijn als ik ben.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Justin

    ''Finn, aangenaam,'' zegt de jongen die dus Finn heet. ''Wat brengt jou hier?'' Ik haal mijn schouders op. ''Het ging niet erg goed thuis, en ik wilde er even tussenuit, dus ik besloot deze vakantie te boeken. Het leek me gezellig en dan kon ik tenminste even weg van huis, snap je? En wat brengt jou hier dan?''


    The universal language of art.