• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Jane
    'Vraag het lief,' lachte hij. Hij deed zijn haar ding weer.
    'Je deed het weer!' zeg ik blij. 'Oh wacht, ik moet boos zijn, dat vorige zei ik niet.' Ik kijk serieus. 'Austin geef die zak terug, de snoepjes zijn van mij!' Ik probeerde een boos gezicht te trekken, wat niet goed werkte aangezien ik verschrikkelijk was in acteren. Langzaam begon er een glimlach op mijn lippen te vormen. 'Jij bent echt flauw weet je dat! Oke, lieve, lieve, lieve Austin, mag ik alsjeblieft een snoepje uit mijn eigen snoepzak?' Ik legde de nadruk op eigen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    'Meen je dit serieus?' vraagt hij en hij grijnst. Ik knik snel en trek mijn wenkbrauwen op als hij fronst. 'Het was niet mijn idee!' zeg ik. 'Zou me ook verbazen als het door gaat.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    MyMisery schreef:
    Jasper:

    Ik schudde even mijn hoofd. Mijn haar zat plat op mijn hoofd, ijn de gel was eruit. "Jullie mogen beidde. De koks waren volgens mij bang dat ik zou verhongeren." Lachte ik. En liet de inhoud van mijn tas zien.


    [Megan is al weggelopen. Maar ik schrijf er wel op verder.]

    Jacky
    Ineens kwam ik weer bij zinnen. Ik had der net voor de gap gedaan alsof ik doodging. En ik werd gelijk stil. Dan zeg ik tegen Jasper, in de hoop at hij niets door heeft an mijn afwezigheid ineens:
    'Bril nodig, Jasperos. Megan is al weg, alleen ik zit er nog. Heb je me een beetje gemist toen ik weg was?' grapte ik zwak. Hij zou het zien, dat ik ineens stiller was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik lachte mijn tanden bloot en gaf haar een snoepje. "Tuurlijk Jane, jij mag alles" zei ik glimlachend. Ik keek even rond en had door dat ik echt gek werd op deze bus. Ohja, daar ging mijn haar weer. Achja, zo lag het wel altijd goed, terwijl ik het de helft van de keren niet eens doorhad.

    Jasper:

    "Tuurlijk heb ik je gemist. Ik ben alleen nog niet helemaal wakker." Zeg ik tegen haar en pak een broodje. "Ze weten toch dat ik geen komkommer lust." Mompel ik en begin met de komkomeer van mijn broodje te halen. "O, ja. was het gezellig met, met wie eigenlijk?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Ik heb even gepraat met Felicia, en toen heb ik een jongen wakker laten schrikken, Mike. Alleen hij is vaag, en volgens mij oversext. Toen nog heel even langs Justin, maar die ging bijna vrijwel meteen door naar Finn. Dus kwam ik naar jou toe. En, wat is de beste manier om je wel goed wakker te maken?' zeg ik grijzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Ik stopte het snoepje in mijn mond. Hij deed, alweer, zijn hair-flip.
    Ik stond op uit de stoel en ging voor hem staan. Mijn handen hield ik tegen zijn wangen zodat hij zijn gezicht niet meer kon bewegen.
    'Je krijgt nog spierpijn in je nek als je zo doorgaat,' grinnik ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    "Ik kan er niet aan doen" zei ik droogjes, "Het is een tik, omdat deze busreis véél te lang duurt". Ik zuchtte en keek naar haar armen. "Je handen mogen nu wel van mijn wangen af hoor" lachte ik. Ik keek naar boven aangezien ik ondertussen neerzat, in haar ogen.

    Jasper:

    "Ik heb geen idee." Zeg ik gapend. En ga wat onderuitgezakt zitten. Ik was nog steeds aardig moe. "Wie is Mike?" Vraag i nieuwsgierig en keek haar even aan. Tot dat ik hem gezien had was er niks aan de hand.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik besloot een geintje uit te halen met Jasper.
    'Ja, hij zit daar, en hij is erg knap. Echt zo'n grappige jongen. Ik heb een zwak voor flauwe woordgrappen. ' ik keek afwachtend naar wat Jasper zou zeggen.

    [Ik moet gaan, voor nu, ik probeer nog terug te komen. Me moeder wilt dat ik leer. Over half uur weer terug, Probeer ik tenminste]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Ik blijf zijn wangen vasthouden. 'Vind je het niet gezellig met mij dan?' plaag ik hem. 'Ik zou het anders heel gezellig met mij vinden, dankzij mij heb je wel een zak snoep.'
    Hij blijft naar boven kijken. 'Is het interessant daar?' vraag ik en kijk ook naar boven, waar niets meer dan een dak te zien is. 'Hmm, ik zie het, de vormen zijn prachtig, daar zou ik uren naar kunnen kijken.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mike Roberto Harrison.
    "Het was niet mijn idee!" Zegt ze. "Zou me ook verbazen als je het door gaat,"
    Ik schud lachend mijn hoofd. "Kenden ze elkaar al voor deze reis?" Vraag ik aan haar en maak een gebaar naar de stoel naast me. "Ga zitten," Zeg ik met een grijns.

    (Oke.)

    Jasper:

    Ik trok mijn wenkbrauwen op. Ze ging het dus zo spelen. "Ja, je heb gelijk. Ik ben nu spontaan gay. Net als Larsje." Glimlach ik. En ga weer zitten. Als hij ook maar iets probeerde ging hij eraan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Ik sta op van mijn stoel en gris mijn tas mee naar de stoel voor me. Ik plof neer langs Mike. 'Nee, ze kenden elkaar niet voor deze reis. Net als die twee klefferds daar.' zei ik en ik knikte in de richting van Jacky en Jasper. 'Die geloven in liefde op het eerste gezicht denk ik.' grijnsde ik naar Mike.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Oké, dat eerste is waar" lachte ik, "En dat 2e is niet waar, want ik kijk niet naar het plafond, geloof me daar heb ik geen enkele reden voor". Mijn ogen werden een beetje groter bij het zeggen van 'Geen enkele reden'. Haar handen waren warm. Mijn kaken ook. Deze bus was echt om te stikken !