• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    [oke.. Zijn ze al uit de bus?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    LuvMustache schreef:
    [oke.. Zijn ze al uit de bus?]


    [Voor zover ik weet, nog niet.]

    jaimyhoi schreef:
    [Aha, ik zie dat Mike niet online is, ik zit nu bij Lars en Jasper, en ze is ook niet online, maar ik ben er net, dus het is raar als ik gelijk weer wegga :3 HE, ze is wel online ;D pomtiedom, nu ga ik zeker neit meer weg ;D]


    [Ik ben er ook weer! ;D]

    Lars:

    Ik lach even. "Het is dat je niet mijn type bent." Zeg ik droog. En kijk even om me heen. "Maar goed, we komen steeds dichter bij hé. Dus dat is logisch." Ik had dus echt geen last van de warmte.

    Jasper:

    "Ja, dat is het gewoon. Wij zijn het. We zijn te hot voor deze bus." Ik knik heel overtuigend en ga wat relaxder zitten. "En speciaal omdat jij Jackyniet hot vindt, Austin is ook..... hot." Ik trok een heel raar gezicht onder dat ik het zei.


    We've lived in the shadows for far too long.

    xMockingjayy schreef:
    [Iemand die met Jane wilt praten?]


    [Mike staat nog bij Jane. (:]

    Jane
    Ik keek Jacky na, dat was een lang gesprek. 'Nou wat vind je van mijn voeten?' vraag ik aan Mike. Ik hou ze nog een keer in de lucht. 'Welke kleur nagellak zou leuk zijn?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    'Tenten zijn levensgevaarlijk. Een keer is er een zo op me neergestort 's nachts. Ik schrok me dood.' zei ik blozend. Ja, ik was best klunzig, ik viel altijd en ik maakte veel dingen kapot. Sorry, that's me.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mike Roberto Harrison.
    "Ik heb ook een hekel aan bus reizen, althans. Niet zozeer, maar wel aan te lange busreizen. Ik wil daar gewoon lekker aankomen en zwemmen. Zee of zwembad, het maakt me niet uit,"
    Ik knik kort. "Het lijkt me echt heerlijk om een verfrissende duik te nemen," Mijn gedachten nemen de loop met me. Sorry, ik kan er niks aan doen.
    "Hoe ben jij hier eigenlijk terecht gekomen?" Vraagt ze en veranderd daarmee het onderwerp. "Door vrienden, familie, door jezelf? Ik denk door jezelf. Zo zie je er wel uit tenminste,"
    Ik haal mijn schouders op. "Een vriend van me zag de advertentie en omdat ik het al een aantal weken druk met school had, vond hij dit wel een goed idee voor me. Gewoon lekker erop uit," Zeg ik tegen haar.
    "Ik ga weer eventjes terug, praten jullie nog maar gezellig bij elkaar," Zegt ze, staat op en loopt naar twee jongens achterin de bus.
    Ik laat me naast Jane op de stoel zakken.
    "Nou wat vind je van mijn voeten?"
    Ik grinnik zachtjes. "Ik vind ze beeldig," Lach ik.
    "Welke kleur nagellak zou leuk zijn?"
    Ik haal mijn schouders op. "Weet ik veel.." Mompel ik. "Maar beeld je eens in. Een heerlijk zwembad, met een ongelofelijk lekker drankje en mij in m'n zwembroek. Wat denk je ervan?" Zeg ik tegen haar met een grijns.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:43 ]

    [Topic bijna vol s: lol, lukte het met facebook aanmaken? xd]

    Jacky
    Ik lachte toen Jasper zei, en Austin is ook hot. Dat deed hij voor Lars, wat ik wel lief vond. Ik zag hem wat relaxder zitten, en wipte van mijn ene voet op mijn andere voet.
    'Ik wil er gewoon zijn, weg uit deze bus. Gewoon lekker daar zijn, álles is beter dan deze bus. Zelfs jij bent beter dan deze bus, Jasperos.' zeg ik plagend. Ik meende er niets van natuurlijk, Jasper was beter dan veel dingen, maar ik vond het wel leuk om hem te plagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brad Josh Bloogerad

    Ik zag de camping naderen en sprong op. 'We zijn er!' schreeuwde ik blij door de bus en ik tikt hem meisje naast mij aan. Ik was slecht in namen. Zodra de bus stopte sprintte ik naar de kofferbak aan de zijkant van de bus. Ik opende hem en pakte mijn skateboard en grote weekend tas eruit. Ik sprong op mijn skateboard en reed naar de houten boog die over de weg was. Ik las de naam van de camping en keek teleurgesteld de camping af. Ik wipte mijn skateboard omhoog en bleef nog even kijken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin

    Ik begon te lachen, "Klink sprekend als mij" lachte ik vrolijk. Ik keek naar buiten en zag dat we dichterbij kwamen. Ik zuchtte en trok mijn soort van hemdje uit zodat ik nu alleen nog mijn Marcelleke aanhad en een broek. Duh. "Ik wil zwemmen, surfen, beachvolleybal spelen op de hoop dat ik de bal tegen iemand zijn hoofd sla en een tent rechtkrijgen, als die tent lukt word ik echt euforisch".

    Jane
    'Maar beeld je eens in. Een heerlijk zwembad, met een ongelofelijk lekker drankje en mij in m'n zwembroek. Wat denk je ervan?' grijnst hij.
    'Ugh, aan dat laatste denk ik liever niet, dat zouden slapeloze nachten worden.' Ik grits de schoenen van de grond en stop ze in de tas. 'Iedereen moet natuurlijk wel mijn beeldige voeten kunnen zien.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    'Austin geef die hoop op, die tent word 10 keer niks.' lachtte ik tegen hem. Ik pakte mijn slippers uit mijn tas en ruilde mijn hakken om voor de slippers. 'Gelukkig zijn we er bijna, ik ben wel toe aan een beetje zon.' zei ik starend naar mijn melkwitte benen. Ik legde mijn hoofd op Austin's schouder. 'Ik ben kapot..' zuchtte ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik lachte zachtjes. "Oké, 10 keer niks zeg je, dan proberen we hem om hem 9 keer wel iets te krijgen" zei ik trots. Wacht die zin was echt heel verwarrend. "Snapte jij die zin nou ? Want ik niet hoor". Haar hoofd lag op mijn schouder waardoor ik haar shampoo kon ruiken. Hmmn appeltjes. Of peren ? Nee nee, overduidelijk appels. Of toch appelsienen ? Ach whatever, het was fruit.

    Felicia

    'Eerlijk gezegd snapte ik er ook niks van.' zei ik. 'Je moet niet allemaal van die moeilijke zinnen gaan bedenken, snap ik toch niks van.' Ik was nou eenmaal niet zo slim, oke ik was slim als ik het moest leren, maar zo in het algemeen kon ik best domme opmerkingen hebben.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.