• Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen...


    Want vallen doe ik nog wel veel. Of eigenlijk meer laten vallen. Gisterennacht leg ik mijn gsm op de boeken van mijn vensterbank, zodat die al-le-maal omvallen, recht tegen mijn mok en boem, klets, daar gaat het hele ding. Jup. Verbaasd? Nee. Geërgerd? Ja.
    Zeker nu, want ik heb examens en dit weekend kon mijn stresslevel een kijkje nemen in de hemel, wat er in resulteerde dat ik niet zo... vrolijk was. Oeps. Inderdaad.
    Vandaar dus even mijn sarcasme-aanval en naamsverandering, die ik stiekem best wel grappig vind.

    Hebben jullie zo'n dingen waarbij je niet meer kan zeggen dan 'oeps'?


    Mhm?

    Awhh haha, Ik heb wel een met mijn oude ipad een muziekje geluisterd en ik was samen met een vriend aan het lopen buiten, ik wou hem toen iets hoger houden zodat we het beter konden horen toen viel die uit mijn hand hahaha oeps...


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Held.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    DeanoTheEmoCat schreef:
    Awhh haha, Ik heb wel een met mijn oude ipad een muziekje geluisterd en ik was samen met een vriend aan het lopen buiten, ik wou hem toen iets hoger houden zodat we het beter konden horen toen viel die uit mijn hand hahaha oeps...



    Ah, dit klinkt zo bekend, haha. Ik hoop dat het niet kapot is?


    Mhm?

    Ik had laatst een behoorlijk dom oeps moment ;x. Ik wilde thee zetten, maar een kwartier later was het water nog niet gekookt. Toen ik ging kijken kwam ik er achter dat ik de dop van de fluitketel er niet op had gedaan. Dop er op gedaan, weggelopen. Tien minuten later, nog steeds niet gekookt. Dus ik loop weer terug, zet het vuur uit en til de fluitketel op, en guess what? Ik had er helemaal geen water in gedaan :')

    Succes nog met je examens!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oeps schreef:
    (...)

    Ah, dit klinkt zo bekend, haha. Ik hoop dat het niet kapot is?


    er zaten toen barsten in het scherm rip hij heeft het daarna nog een aardige tijd gedaan maar ondertussen is hij overleden r.i.p :c


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    wait is ur phone still alive


    ik heb veel oeps momenten. idk had ik al gezegd hoeveel dingen ik heb laten vallen in denemarken bij mijn gastgezin omg? ik heb twee keramieken kaarsenhouders omgeduwd toen ik aan het vechten was met mijn broertjes (heb ik overigens ook weer in elkaar gelijmd lol) ik heb een onderzetter uit aardewerk (dat mijn broertje had gemaakt) laten vallen (en weer gelijmd yas) en dan de voorlaatste avond, want ja, mooi afscheid, een tafel met onze wijnglazen omgeduwd idk how en nee ik had niet te diep in het glas gekeken maar eww die mensen noemen me 24/7 clumsy hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hahahahhaha I can’t.

    Ik hou zoveel van New Girl tho. Nick Miller is mmn spiritanimal


    look at the stars, look how they shine for you;

    @Qing: mijn gsm is wel mooi blijven liggen op het ene boek dat niet is omgevallen. Maar eigenlijk is dat ding al dood van de vorige honderd keer, haha. Ik zou mijn scherm eens moeten laten maken.
    @Anna: what, haha. Volgens mij moet je in ljh zijn?


    Mhm?

    Oeps schreef:
    @Qing: mijn gsm is wel mooi blijven liggen op het ene boek dat niet is omgevallen. Maar eigenlijk is dat ding al dood van de vorige honderd keer, haha. Ik zou mijn scherm eens moeten laten maken.
    @Anna: what, haha. Volgens mij moet je in ljh zijn?


    Hahaha nee. Ik doelde op de gif. Dat is het personage Nick Miller uit New Girl haha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    je bent echt geen goed iphone persoon aangezien iphones altijd meteen barsten uhg huawei is daarentegen echt wel een kanjer hahaha hoevaak ik die wel niet heb laten vallen xp en in het water... en still hij werkte nog, tot ja well een gegeven moment whoops

    wel das geluk hebben hahhaha wel grappig tho


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn tweede naam is basically 'Kluns', dus ja, ik ken het maar al te goed hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    haha, je naam is enkel grappiger geworden met het verhaal erachter. Echt oeps momenten kan ik niet direct bedenken maar ik heb wel eens een uur achter mijn lenzen gezocht. Tot ik besefte dat ik kon zien...


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell