• Elke woensdag mag ik mij tot een van de gelukkige van dit genot rekenen, want mijn heerlijke rooster zorgt voor de eerste drie uur vrij plus pauze waardoor ik 10 voor 11 uur op school moet zijn. [:

    Nog meer mensen met zulke fijne roosters? Of juist klote roosters?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 23:33 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zit vandaag van 8:20 t/m 15:00 . Net zoals morgen en overmorgen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Normaal heb ik op woensdag 10:45 tot 12:45.
    Maar nu heb ik een toets het eerste uur dus 8:25 tot 12:45.
    Maarja nu heb ik dus een tussenuur erbij. :/

    Ghehehe, mijn rooster is wel lekker. Ik heb vandaag van 8.45-14.15 les, morgen van 8.45-17.30 (maar een tussenuren van 9.00-15.15) en vrijdag vrij. Aankomende maandag ben ik ook nog eens vrij en die vrijdag ook *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, stom rooster
    Ik zit vandaag van kwart over 8 tot 4 uur op school
    Maar ik heb nog maar 2 lesweken+teotsweek+week met sportdag en zo
    En dan heb ik vakantie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik begin morgen om half 12
    de week erna ook op donderdag en de week daarna en de week daarna :')

    Normaal had ik op woensdag van 12:15 tot 13:45 les. Maar ik heb nu zomervakantie :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Alle dagen beginnen bij mij om 08:30 en duren tot 15:30. Buiten woensdag, dan begint de dag ook om 08:30 maar duurt tot 12:05. En ja, ik heb eigenlijk wel een goed rooster. Vooral op woensdag. Ik begin met Frans, daarna Aardrijkskunde en dan twee uurtjes PO. *O*

    Symphonia schreef:
    Waarom heeft iedereen nu al zomervakantie? Ik moet nog 5 weken of zo. o.o


    Ik ben pas 22/6 klaar...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    -Jealous-
    Pff.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Morgen heb ik school van 9:25 tot 12:45.
    Tenzij ik weer uitval heb. ><

    Ik heb een vast rooster: elke dag van 8.30 tot 15.55 (: enkel op woensdag ben ik om 12.05 uit.


    The truth may be orange!

    Zelfstudie thuis


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik had vandaag 8:35 - 14:40 c:

    Yail schreef:
    Half negen tot 12 uur. Zoals elke woensdag. (denk dat dat voor alle Belgen die lager/middelbare zitten het geval is)
    Maar alle andere dagen zit ik van half negen tot 15u50. Dat is te lang. Veel te lang. En over 2 weken heb ik examens en die duren dan ook nog eens 2 weken. Daarna nog een paar dagen thuis of op school zitten niksen, en dan heb ik ook eindelijk 2 maanden vakantie
    :)



    Bijna perfecte beschrijving van mijn komende maanden. behalve dan dat ik van half negen tot 15u35 op school zit


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik heb een soort van zelfstudie, om aan mn pws (eindopdracht) en andere opdrachten te werken, en dat is meestal van 10 - 12/13 (:


    Destroy what destroys you.