• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Vat het niet zo serieus op zeg, het is een geintje meer niet.

    Hoe zou jij het vinden als er zoiets over jou stond?
    Zou je het dan ook een leuk geintje vinden?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat maakt het uit joh? Wat maakt het uit of ze homo zijn of niet, uiteindelijk gaat het toch om de muziek?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Savant schreef:
    Goh, wat grappig
    Doe alsjeblieft niet zo kinderachtig
    Gister werd die ook tegen mij verteld, maar dan met de bedoeling om mij te pesten
    Het zijn ook gewoon jogens, mensen, wat zou jij er van vinden als iemand zoiets over jou zou doen?


    Je moet juist zeggen dat ze gay zijn. De meeste houden er dan over op. Denk je nou echt dat ik vind dat ze gay zijn? x'D. It's just a joke.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oh alle directioners gaan weer huilen. Please zeg, over mijn idolen wordt ook zoveel gelult, ga ik toch ook niet over mauwen? T_T een grap is een grap, en als je dat niet aankunt kun je net zo goed van het internet af gaan :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xIbiMalik schreef:
    Wat maakt het uit joh? Wat maakt het uit of ze homo zijn of niet, uiteindelijk gaat het toch om de muziek?


    Inderdaad.
    Homo's of niet ze maken, naar mijn mening, goede muziek en hebben nog een knap koppie ook. Mooi meegenomen toch? :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xDesire schreef:
    Oh alle directioners gaan weer huilen. Please zeg, over mijn idolen wordt ook zoveel gelult, ga ik toch ook niet over mauwen? T_T een grap is een grap, en als je dat niet aankunt kun je net zo goed van het internet af gaan :')


    (N)
    Niet alle :P
    Hier is er eentje die lacht (:
    Maar doorweekt is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    Je moet juist zeggen dat ze gay zijn. De meeste houden er dan over op. Denk je nou echt dat ik vind dat ze gay zijn? x'D. It's just a joke.

    Het is iets minder leuk als je het een paar keer per dag hoort van je 'geweldige' klasgenoten
    Ik ben die dingen zo zat
    Het is net als met Justin Bieber
    Sorry voor mijn heftige reactie, maar ik ben het even beu.
    Ook omdat er op school dagelijks opmerkingen over worden gemaakt tegen mij(over Justin Bieber en One Direction)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    xFreedom schreef:
    (...)

    (N)
    Niet alle :P
    Hier is er eentje die lacht (:
    Maar doorweekt is.



    Doorweekt? X D *gooit handdoek*
    en ja sorry, maar ik kon niet goed tegen dat gezeur X"D ik bedoelde ermee: de zeurende directioners :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xFreedom schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Homo's of niet ze maken, naar mijn mening, goede muziek en hebben nog een knap koppie ook. Mooi meegenomen toch? :Y)


    Jij snapt m!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xDesire schreef:
    (...)


    Doorweekt? X D *gooit handdoek*
    en ja sorry, maar ik kon niet goed tegen dat gezeur X"D ik bedoelde ermee: de zeurende directioners :3


    Ach, je bent niet de enige die zich eraan irriteerd x'D.
    Ow dankje!
    Heb net al gedoucht. Ik was t/m mijn ondergoed nat O.o
    Maargoed. Ik was wel lekker aan het zingen in de regen dusja x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Savant schreef:
    (...)
    Het is iets minder leuk als je het een paar keer per dag hoort van je 'geweldige' klasgenoten
    Ik ben die dingen zo zat
    Het is net als met Justin Bieber
    Sorry voor mijn heftige reactie, maar ik ben het even beu.
    Ook omdat er op school dagelijks opmerkingen over worden gemaakt tegen mij(over Justin Bieber en One Direction)


    Tegen mij ook hoor!
    Vanochtend hadden we Aadrijkskunde en toen kwam er heel groot Ierland in beeld, dus ik en een vriendin meteen hardop IERLAND roepen. Bijna de hele klas; "Aah nee, hé" Iemand; "One Direction woont toch in London?"
    Maar die reactie's ben ik gewend. Ik ben een directioner en daar kunnen ze niets aan veranderen (;


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xIbiMalik schreef:
    (...)

    Jij snapt m!


    Hihii. (:
    Ofcourse.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Saw it on twitter, loooool. x'D


    Full of envy behind that anonymous mask

    xDesire schreef:
    Oh alle directioners gaan weer huilen. Please zeg, over mijn idolen wordt ook zoveel gelult, ga ik toch ook niet over mauwen? T_T een grap is een grap, en als je dat niet aankunt kun je net zo goed van het internet af gaan :')

    Dat dus. Kom op mensen, ik wil jullie niet beledigen. Als jullie naar 1D willen luisteren, fine why not?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 15:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xFreedom schreef:
    (...)

    Tegen mij ook hoor!
    Vanochtend hadden we Aadrijkskunde en toen kwam er heel groot Ierland in beeld, dus ik en een vriendin meteen hardop IERLAND roepen. Bijna de hele klas; "Aah nee, hé" Iemand; "One Direction woont toch in London?"
    Maar die reactie's ben ik gewend. Ik ben een directioner en daar kunnen ze niets aan veranderen (;

    Wij moesten halverwege dit jaar een blad doorgeven en daar moest iedereen dan een liedje opschrijven, voor muziek, en toen hebben wij dat blad niet gekregen omdat ze vinden dat wij een vreselijke smaak hebben.
    Maar ja, ik kon het even niet hebben omdat gewoon een kut dag had op school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one