• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh my God, hahahaha!


    The odds are néver in our favor.

    xDesire schreef:
    Oh alle directioners gaan weer huilen. Please zeg, over mijn idolen wordt ook zoveel gelult, ga ik toch ook niet over mauwen? T_T een grap is een grap, en als je dat niet aankunt kun je net zo goed van het internet af gaan :')


    Niet alle directioners gaan huilen, ik bedoel ik denk dat geen van de directioners hierom gaat huilen. Misschien huilen van het lachen maar ik vind wel dat degene die het plaatje heeft gemaakt behalve blijkbaar grammatica (mijn kennis over grammatica van Engels is slecht) fouten ook een fout in de rest van de zin want het is One en niet 1 dan zou de grap beter zijn geweest.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 15:59 ]


    Physics is awesome

    Hahaha, dit is geweldig. Ik vind hem echt goed gevonden, alleen jammer van die spelfout. Maar alsnog! _O_

    Wel een beetje jammer dat er toch altijd hopeloze mensen blijven die hun fandom veel te serieus nemen en zich meteen persoonlijk aangevallen voelen wanneer hun idool beledigd wordt. Erg humorloos..

    Stinson schreef:
    Hahaha, dit is geweldig. Ik vind hem echt goed gevonden, alleen jammer van die spelfout. Maar alsnog! _O_

    Wel een beetje jammer dat er toch altijd hopeloze mensen blijven die hun fandom veel te serieus nemen en zich meteen persoonlijk aangevallen voelen wanneer hun idool beledigd wordt. Erg humorloos..


    De directioners die hebben gereageerd voelen zich nu niet meer aangevallen en dat sommige mensen niet om kunnen lachen betekent niet dat ze humorloos zijn maar dat ze andere humor hebben dan jij!


    Physics is awesome

    Trouwens is het niet How DO? of ben ik gewoon erg dom.. ;4


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Frodo schreef:
    GENIAAL !


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    xDesire schreef:
    Oh alle directioners gaan weer huilen. Please zeg, over mijn idolen wordt ook zoveel gelult, ga ik toch ook niet over mauwen? T_T een grap is een grap, en als je dat niet aankunt kun je net zo goed van het internet af gaan :')


    Volgens mij is de hele bedoeling van dit topic en dit forum dat je hierop kunt reageren. En of het nou zielige of normale reacties zijn maakt dan niet uit toch? Als jij geïrriteerd raakt van de reacties van Directioners, dan hoor jij hier niet thuis. Want tja, wie aan me boys komt, komt aan mij!


    What by Zeus' beard is going on????

    Zucht, gaan we nou serieus een discussie aan of ze homo zijn? Ze zijn NIET homo, al twijfel ik over Louis af en toe wel heel erg maar goed, dat er buiten :') We zeggen voor de 'grap' dat ze homo zijn, omdat ze gewoon heel close zijn, soms een beetje te. Maar goed, de reden dat ik dit plaatje niet zo grappig vind is omdat ik hem te vaak al ben tegen gekomen (':
    Anyways, dit dus.


    To infinity and beyond •

    Starships schreef:
    Zucht, gaan we nou serieus een discussie aan of ze homo zijn? Ze zijn NIET homo, al twijfel ik over Louis af en toe wel heel erg maar goed, dat er buiten :') We zeggen voor de 'grap' dat ze homo zijn, omdat ze gewoon heel close zijn, soms een beetje te. Maar goed, de reden dat ik dit plaatje niet zo grappig vind is omdat ik hem te vaak al ben tegen gekomen (':
    Anyways, dit dus.


    THIS


    What by Zeus' beard is going on????

    Eyes schreef:
    (...)

    Uhm, misschien omdat vier van de vijf een vriendin hebben? We zeggen altijd dat 1D homo is vanwege Harry & Louis en Liam & Zayn die heel goed bevriend zijn. Maar dat wist je vast allang en veel meisjes lopen niet achter hun kont aan.


    Jij bent toch een Directioner? Mag ik vragen waarom je Niall vergeet/ buitensluit? Of wordt hij niet 'geshipt'? :Y)
    OT; Geniaal!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:22 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Echt mensen, kom op zeg. Ik ben ook een Directioner, en ik weet dat dit een grapje is, net zoals er over andere idolen grappen worden gemaakt.
    En de helft van het fandom shipt One Direction met elkaar, voor de lol. Dus waarom zou je beledigd zijn. Ze zullen er zelf waarschijnlijk ook gewoon om kunnen lachen.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Volgens mij is de hele bedoeling van dit topic en dit forum dat je hierop kunt reageren. En of het nou zielige of normale reacties zijn

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:32 ]


    -

    Clouded schreef:
    Echt mensen, kom op zeg. Ik ben ook een Directioner, en ik weet dat dit een grapje is, net zoals er over andere idolen grappen worden gemaakt.
    En de helft van het fandom shipt One Direction met elkaar, voor de lol. Dus waarom zou je beledigd zijn. Ze zullen er zelf waarschijnlijk ook gewoon om kunnen lachen.

    yeah probably ^^
    and I ship Larry xD maar tog, bij ons op school worden dit soort grappen tégen Directioners gebruikt, dus ik vind het niet zo raar dat we beledigd zijn weetjeh..


    What by Zeus' beard is going on????

    xFreedom schreef:
    Ja, klopt.
    Ze zijn gay.
    And we're proud of it.
    :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    MrsCarrot schreef:
    (...)
    yeah probably ^^
    and I ship Larry xD maar tog, bij ons op school worden dit soort grappen tégen Directioners gebruikt, dus ik vind het niet zo raar dat we beledigd zijn weetjeh..

    Nee, okay. Maar het is gewoon een grapje. Bij mij op school worden er ook grappen/opmerkingen over hun gemaakt en soms gaat dat ook wel ver.
    Maar iedereen schiet ook wel verdedigend tegenover je idool als iemand daar iets over zegt, ik ook hoor. Alleen in dit geval niet.. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen