• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PAPAROACH schreef:
    (...)

    Zo zo, dan zijn er wel weinig échte Directioners, als het aan jou ligt. :')

    kweenie hoeveel echte Directioners er zijn, maar of het er nou veel of weinig zijn, ik heb iig buddy's :p


    What by Zeus' beard is going on????

    MrsCarrot schreef:
    (...)
    oh grapjeh xD
    Nja, echte Directioners checken iedere dag drie keer het 1D forum dus zo heb ik het gevonden


    Echte Directioners checken iedere dag drie keer het 1D forum?! Sorry maar dat is net zoiets als zeggen je bent alleen een echte Directioner als je ze volgt vanaf het begin en ik vind een echte Directioner blijft fan tot het einde en maakt zich niet druk om hoe lang zij of hij al fan is


    Physics is awesome

    HAHAHAH geniaal ^^


    Believe in yourself.

    Eyes schreef:
    (...)

    Echte Directioners checken iedere dag drie keer het 1D forum?! Sorry maar dat is net zoiets als zeggen je bent alleen een echte Directioner als je ze volgt vanaf het begin en ik vind een echte Directioner blijft fan tot het einde en maakt zich niet druk om hoe lang zij of hij al fan is

    ik zei dat alleen om te laten zien dat ik hardcore directioner ben en ik ben al té vaak ermee gepest om nu nog met me te laten sollen
    I'm proud to be Directioner!


    What by Zeus' beard is going on????

    Okay het gaat van een geniale internet troll op 9gag over naar hoe echt directioners wel niet moeten zijn om dingen te doen en dat slaat helemaal nergens op :W Look who is the fake one over here :'D


    Shoganai i ne~

    DrWhooves schreef:
    Okay het gaat van een geniale internet troll op 9gag over naar hoe echt directioners wel niet moeten zijn om dingen te doen en dat slaat helemaal nergens op :W Look who is the fake one over here :'D



    I agree. Fan zijn zit in je hart, niet in de media.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    MrsCarrot schreef:
    (...)
    ik zei dat alleen om te laten zien dat ik hardcore directioner ben en ik ben al té vaak ermee gepest om nu nog met me te laten sollen
    I'm proud to be Directioner!


    Ik ben ook een trotse Directioner maar als je zulke dingen gaat zeggen/schrijven om te bewijzen dat je een hardcore directioner bent, gaan mijn nekharen overeind staan.

    @DrWhooves

    Dat had ik liever ook niet gehad maar het is nou eenmaal gebeurd en er reageren ook mensen die het een goeie grap vinden en zich niks aan trekken wat er verder word besproken


    Physics is awesome

    MrsCarrot schreef:
    (...)
    ik dus ook eh als ik hun leuk vind mag ik dat gerust zeggen en voor het geval je het niet wist, ik mag hier gewoon reageren hoor, dat jij je nou aangevallen voelt.. Ik voel me ook aangevallen omdat ze hier gewoon keihard Directioners gaan zitten beledigen, tuurlijk ga ik daar op in jah


    Ik weet niet hoor, maar ze beledigen geen directioners, behalve jou, tenminste als jij dat zo ziet.
    Ik ben een directioner en ik vind niet dat ze mij beledigen. En je moet eens voor jezelf gaan praten in plaats van voor andere directioners. Laatst zei je ook al dat de meeste van hen een crush op ze hebben --"


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mensen blijven we wel on-topic. Als je wilt gaan discussiëren wie wel of niet echt fan is van 1D moet je maar een nieuw topic openen. Deze gaat alleen over de grap in mijn begin post en wat je daarvan vind.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DrWhooves schreef:
    Okay het gaat van een geniale internet troll op 9gag over naar hoe echt directioners wel niet moeten zijn om dingen te doen en dat slaat helemaal nergens op :W Look who is the fake one over here :'D

    Tsssss what the hell is er fake aan? Vraag maar aan Savant of ik Directioner ben of niet.. En je overdrijft die ene uitspraak wel een beetje hoor
    Ik bedoelde niet dat je alléén Directioner bent als je 3 x per dag het forum checkt maar ik wou alleen duidelijk maken dat ík dat doe omdat ik een Directioner ben.. Maar op internet komt blijkbaar alles anders over dus let er aub niet op want het kwam er lullig uit maar het was niet op die manier bedoeld dus..


    What by Zeus' beard is going on????

    Eyes schreef:
    (...)

    Echte Directioners checken iedere dag drie keer het 1D forum?! Sorry maar dat is net zoiets als zeggen je bent alleen een echte Directioner als je ze volgt vanaf het begin en ik vind een echte Directioner blijft fan tot het einde en maakt zich niet druk om hoe lang zij of hij al fan is


    THISSSS.
    This is so true.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    DarkSavior schreef:
    Mensen blijven we wel on-topic. Als je wilt gaan discussiëren wie wel of niet echt fan is van 1D moet je maar een nieuw topic openen. Deze gaat alleen over de grap in mijn begin post en wat je daarvan vind.


    Ja, sorry maar ik vind toch dat het een betere grap was geweest als de maker die kleine foutjes had gezien en had verbeterd maar eigenlijk mag ik daar niet over praten want ik had die foutjes niet gezien


    Physics is awesome

    DarkSavior schreef:
    Mensen blijven we wel on-topic. Als je wilt gaan discussiëren wie wel of niet echt fan is van 1D moet je maar een nieuw topic openen. Deze gaat alleen over de grap in mijn begin post en wat je daarvan vind.


    Owja, dat is waar ook.
    Nee, grapje.
    Nog steeds vind ik hem wel geestig, aangezien ik hem niet eerder heb gezien ^^.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    OK mensen, Directioners, whatever, people,
    ik bedoel niet alles letterlijk ok? Als ik een uitspraak doe nemen mensen dat meestal letterlijk maar ik zeg gewoon wat ik denk en het kan er lullig uitkomen, ik bedoel het echt niet zo! Dus voel je niet aangesproken, aangevallen, of iets anders in die richting en ik zou het op prijs stellen als mensen mij niet gaan beledigen..


    What by Zeus' beard is going on????

    Like what the hell? Hier een discussie? Serieus? oO


    Take me to wonderland