• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MrsCarrot schreef:
    (...)

    Volgens mij is de hele bedoeling van dit topic en dit forum dat je hierop kunt reageren. En of het nou zielige of normale reacties zijn maakt dan niet uit toch? Als jij geïrriteerd raakt van de reacties van Directioners, dan hoor jij hier niet thuis. Want tja, wie aan me boys komt, komt aan mij!


    NOMNOMNOM.
    Mag ik hier om lachen? x'D.
    Ik weet niet hoor, maar ze zijn niet van iemand. Je kunt niet iemand in bezit hebben en ze zijn van zichzelf.(cat)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:34 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    NOMNOMNOM.
    Mag ik hier om lachen? x'D.
    Ik weet niet hoor, maar ze zijn niet van iemand. Je kunt niet iemand in bezit hebben en ze zijn van zichzelf.(cat)

    duhh was ook niet letterlijk bedoeld xd


    What by Zeus' beard is going on????

    MrsCarrot schreef:
    (...)
    ahummmm je zit in ht 1D forum en je wist niet dat je daar dingen over 1D kon lezen? Duhh logisch -_-
    maar je snapt toch ook wel dat als jij reageert in een topic, dat mensen daar op reageren? Lijkt me nogal logisch :p




    Het stond bij actieve topics -__-
    En in plaats van te reageren, kan je ook gewoon inhouden in plaats van uit te lokken. Maargoed, we zijn niet allemaal even slim.

    Maargoed, ik ga niet met jou in discussie.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:36 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    MrsCarrot schreef:
    (...)
    ahummmm je zit in ht 1D forum en je wist niet dat je daar dingen over 1D kon lezen? Duhh logisch -_-
    maar je snapt toch ook wel dat als jij reageert in een topic, dat mensen daar op reageren? Lijkt me nogal logisch :p


    't staat bij actieve topics. ><


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    xDesire schreef:
    (...)




    Maargoed, ik ga niet met jou in discussie.

    dan doe je dat niet eh


    What by Zeus' beard is going on????

    xDesire schreef:
    (...)



    Het stond bij actieve topics -__-

    Maargoed, ik ga niet met jou in discussie.


    En toen heb je boven aan niet home > forum > one direction > true true zien staan? Blijkbaar ben ik dan de enige die daar ooit op let


    Physics is awesome

    PAPAROACH schreef:
    (...)

    't staat bij actieve topics. ><

    oh grapjeh xD
    Nja, echte Directioners checken iedere dag drie keer het 1D forum dus zo heb ik het gevonden


    What by Zeus' beard is going on????

    Eyes schreef:
    (...)

    En toen heb je boven aan niet home > forum > one direction > true true zien staan? Blijkbaar ben ik dan de enige die daar ooit op let

    Nee, daar kijk alleen jij zo te zien xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eyes schreef:
    (...)

    En toen heb je boven aan niet home > forum > one direction > true true zien staan? Blijkbaar ben ik dan de enige die daar ooit op let



    Blijkbaar ja


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    MrsCarrot schreef:
    (...)
    oh grapjeh xD
    Nja, echte Directioners checken iedere dag drie keer het 1D forum dus zo heb ik het gevonden


    Oh wauw jij bent irritant

    Mensen mogen toch hun mening geven over 1D zonder dat jij hen direct 'aanvalt'? Ik snap wel dat je ze leuk vindt, maar als mensen hun mening willen geven dan mag dat.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee, daar kijk alleen jij zo te zien xd


    Jammer want zo kunnen er dus woordenwisselingen ontstaan


    Physics is awesome

    MrsCarrot schreef:
    (...)

    Volgens mij is de hele bedoeling van dit topic en dit forum dat je hierop kunt reageren. En of het nou zielige of normale reacties zijn maakt dan niet uit toch? Als jij geïrriteerd raakt van de reacties van Directioners, dan hoor jij hier niet thuis. Want tja, wie aan me boys komt, komt aan mij!

    Hopelijk was dat sarcastisch :'D
    Ben niet altijd even snugger in sarcasme herkennen, lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    MrsCarrot schreef:
    (...)
    oh grapjeh xD
    Nja, echte Directioners checken iedere dag drie keer het 1D forum dus zo heb ik het gevonden


    Zo zo, dan zijn er wel weinig échte Directioners, als het aan jou ligt. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Frodo schreef:
    (...)

    Oh wauw jij bent irritant

    Mensen mogen toch hun mening geven over 1D zonder dat jij hen direct 'aanvalt'? Ik snap wel dat je ze leuk vindt, maar als mensen hun mening willen geven dan mag dat.

    ik dus ook eh als ik hun leuk vind mag ik dat gerust zeggen en voor het geval je het niet wist, ik mag hier gewoon reageren hoor, dat jij je nou aangevallen voelt.. Ik voel me ook aangevallen omdat ze hier gewoon keihard Directioners gaan zitten beledigen, tuurlijk ga ik daar op in jah


    What by Zeus' beard is going on????

    MrsCarrot schreef:
    (...)
    ik dus ook eh als ik hun leuk vind mag ik dat gerust zeggen en voor het geval je het niet wist, ik mag hier gewoon reageren hoor, dat jij je nou aangevallen voelt.. Ik voel me ook aangevallen omdat ze hier gewoon keihard Directioners gaan zitten beledigen, tuurlijk ga ik daar op in jah




    Oh wauw, jij kan veel hebben. Sluit je internet af, overal op internet zijn er mensen die 1D niet leuk vinden.

    En keihard beledigen? :') je doet net alsof ik heb gezegd dat ze dood moeten ofzo -__-''


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."