• TOPIC 1

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:08 ]


    how dare you speak of grace

    Liv:

    Ik lach even en bekijk haar van top tot teen. "Je bent schattig als je bloost." Vertel ik haar en laat Blaze zijn stal uit. "Helaas is mijn paard zwart." Mompel ik erachteraan. Even kijk ik op mijn mobiel hoe laat het is. "Kom dan gaan we vragen." Zeg ik blij.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    "kan ook" zeg ik en haal me schouder op. Ik doe me best om nog meer te herineren maar stop gelijk als ik het vuur van de brand voor me zie.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Emily
    Ik lach en loop met mijn cap samen met Liv naar buiten tot ik me bedenk dat ik geen zwemkleding aan heb maar gewoon mijn bh en onderbroek. Ik sta stil en leg mijn hand tegen Liv zijn borst om hem ook te laten stoppen met lopen "Wat als jij het nou even gaat vragen dan doe ik snel mijn bikini aan"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    David

    Ik leg mijn hand op Alex' knie en geef er een kneepje in.
    "Wil je het vertellen?" Vraag ik als ik zijn ogen zie vergroten.
    Er moet wat zijn, want dat zie ik gewoon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Liv:

    Ik knik "tuurlijk." ik loop een stukje door en mompel "Nou hoeefde je van ij geen bikini aan." Vrolijk liep ik verder. Ik ging lekker zwemmen, ik ging lekker zwemmen. Zei ik in mijn hoofd en liep vrolijk door. Had er nu al zin in.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik loop snel naar mijn kamer en verwissel mijn warme lange paardrijbroek voor deze nieuwe kleren en kijk snel in de spiegel voordat ik weer naar beneden ren. "En.??" vraag ik aan Liv terwijl ik snel een rondje draai.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Ik kijk op en knik goedkeurnd. "Niet slecht, je krijgt een negen. Gewoon weg omdat ik geen tienen uitdeel." Grap ik en draai me om. "Nou kom, we moeten vragen of we kunnen gaan zwemmen." Zei ik vrolijk. Ik hoopte stiekem dat Val niet mee wou.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik trek een pruilipje "Niet eens een 10" vraag ik een beetje zielig,
    "Nou kom, we moeten vragen of we kunnen gaan zwemmen." zegt hij "Ok als jij het nou vraagt" zeg ik snel als we Valerie naderen "Doe ik alvast Mason zijn hoofdstel om" lach ik snel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Ik loop vrolijk naar het meisje. "We gaan zwemmen. Dag." Ik zwaai vrolijk naar haar n pak Blaze. "Ze zei dat het goed was." Zei ik tegen Emily en leunde tegen de stallen. "Dus we kunnen gaan." Ik maakte een sprongetje en een klein dansje. "Let's go."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik lach "Ok dan Mason is helemaal klaar" zeg ik en zet mijn voet in de beugel en hijs mezelf in het zadel.
    Ik geef Mason een klopje op zijn hals "lekker zwemmen" fluister ik hem.
    "Nou kom je ook nog" vraag ik hem en zet Mason in een stapvoet pas.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Snel volg ik haar. "Kom op. Dan kunnen we langer zwemmen." Riep ik en begon harder te rijden. Ik wou zwemmen. Ik wou zwemmen met Emily. Ja dat wou ik. "Ik heb zelf voedsel mee." Zei ik trots en reed een rondje.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    "Wou wat zal jij je trots voelen zeg" lach ik en ik denk na dat ik geen handdoek mee heb, ik kijk naar Liv
    "Heey ik mag vast wel jou handdoek lenen toch" vraag ik en geef hem een glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "Tuurlijk, drie zelfs." Zeg ik en zie het meertje al. "In mijn gedachte was het verder...." Beken ik en ga wat langzamer rijden. Ik stap af en maak Blaze vast. "Gedraag je." Zeg ik streng en trek mijn shirt uit. "En dan nu, kijken hoe koud het water is."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik zie hoe Liv van zijn paard afspringt en hem vast maakt en zegt wat tegen hem maar ik kan niet echt horen wat. Ik stijg af en zie dan dat Liv zijn shirt uit doet, ik lach en bloos snel dat zag er niet slecht uit. "En dan nu, kijken hoe koud het water is." zegt hij ik kijk hem na.
    Ik trek snel mijn eigen shirt over mijn hoofd en trek snel mijn schoenen en short uit en loop in mijn witte bikini richting Liv.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Bijna zei ik het: Wit schijnt door honey. Maar deed het niet, eerst moest ze het water in. "Het is niet zo heel koud hoor." Zei ik en zwom een eindje van de kant. "Nee, het water is heerlijk."


    We've lived in the shadows for far too long.