• TOPIC 1

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:08 ]


    how dare you speak of grace

    Emily
    Ik ging even aan de kant zitten en bungelde met mijn benen in het water "Ik snap niet dat je dit niet koud vind" zeg ik en lach snel. Toch was ik blij dat deze bikini niet doorscheen door het speciale stofje dat het had. "Ik kom echt niet naar je toe hoor" zeg ik lacherig naar hem die aan de andere kant zat. Ik keek even snel naar Mason en toen weer naar Liv "Als je me echt in het water wilt hebben moet je me maar komen halen" ik lach en wacht zijn reactie af.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Ik haalde mijn schouders op. "Soory te lui." Zei ik en ging maar drijven. Ik ademde langzaam in en uit. Ik vond het altijd leuk om hier te zwemmen en ging ook bijna elke twee dagen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    "nou zeg" zeg ik en glijd dan toch maar het water in, ik ril eventjes als het water zich om me heen huld en ik even kopje onder ga zodat mijn haar ook helemaal nat is. Ik zwem een stukje naar Liv toe en kijk een beetje om me heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "Je bent toch maar het water in gekomen lach ik. Ik stopte met drijven en liet mezel onder water glijden. Ik had soms zo een goede timing. "Dus, hier zwemmen we dan." Zei ik vrolijk en ging tegen de rand zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    "Ja het zag er toch wel goed uit" zeg ik met een glimlach,
    "Dus, hier zwemmen we dan." zegt hij, ik lach een beetje nerveus "Inderdaad" zeg ik en ga naast hem zitten/zwemmen (..??) en kijk hem vluchtig aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "Ik kom hier echt heel graag" Zeg ik vrolijk. "Is er iets mis?" Vraag ik bezorgt en probber haar aan te kijken. "Ik ben te vertrouwen." Zeg ik zacht en blijf naar haar kijken. ""


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    "Nee hoor niks mis" zeg ik snel en probeer mijn blik van hem aftescheuren alleen dat ik je best wel leuk vind, denk ik in mezelf. Ik klem mijn vuisten om de rand heen van het meertje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "Oke, maar als er wel iets is moet je het zeggen." Ik ga wat relaxder zitten en prik haar in der zij. "Weet je, ik voel me nogal raar." Zeg ik langzaam. en kijk even naar mijn handen. "Het is alsof... alsof... ik weet het niet."

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 2:01 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik knik en voel dat hij me een prik geeft in mijn zij ik verstijf een beetje,
    "Weet je, ik voel me nogal raar." zegt hij langzaam ik kijk hem aan maar ik zie dat hij zijn focus op zijn handen heeft gelegt. "Het is alsof... alsof... ik weet het niet." zegt hij ik ga voor hem zwemmen en leg mijn handen op die van hem maar trek ze snel weer terug als ik weet dat ik aan het blosen ben "Wat is er" vraag ik "Je kan mij ook vertrouwen" zeg ik.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 2:04 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "Ik voel me gewoon een beeje raar." Zeg ik nadenend. "Ik heb het nog nooit eerder gehad." Ik kijk haar weer even aan. "Ik vertel het jou als jij het mij verteld." Zeg ik en steek mijn hand uit. "Deal?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    "Ik vertel het jou als jij het mij verteld." zegt hij en steekt zijn hand uit
    "Deal?" ik kijk even weg zou ik het zeggen "Wat nou als hij he eerst zegt" vraag ik en kijk hem onschuldig aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Ik kijk har even onderzoekend aan. "Is goed." Zeg ik een en ga rechtop zitten. "Ik kan niet slapen, eten, drinken of normaal doen." Zeg ik rustig. "Ik kan het gewoon niet meer sinds een dag of 2." Ik spreek de woorden uit also ik geen idee had wat het was, wat ook zo was. "En nu jij."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    "Is goed." zegt hij ik glimlach snel "Ik kan niet slapen, eten, drinken of normaal doen." ik luisterde "Ik kan het gewoon niet meer sinds een dag of 2." ik kijk hem aan, "En nu jij." zegt hij, ik haal even diep adem en kijk even snel weg "Ik heb precies hetzelfde" zeg ik zacht en ik had heel erg de neiging om me armen om hem heen te slaan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "Aan je gezicht te zien weet jij wat dit is." Ik stak mijn vinger op. "Jij weet wat mij tot waanzin aan het drijven is." Ik trok haar tege nme aan aan haar schouders. "Zeg het me, wat is het? Wat is deze gekte?" Riep ik dramatisch.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik kijk blosend naar het water terwijl hij me tegen zich aan duwt ik lach snel eventjes "Zeg het me, wat is het? Wat is deze gekte?" zegt hij, ik vouw mijn armen om zijn nek heen en kijk hem heel even aan, rustig aan dacht ik tegen mezelf "misschien vind je mij net zo leuk als ik jou" zeg ik fluisterend en laat mijn blik weer op het water focussen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.