• Mijn opa heeft zaterdag een hartinfarct gehad en ligt nu in het ziekenhuis. Hij kreeg er ook nog eens een longontsteking bovenop en nu zijn mijn ouders naar het ziekenhuis om de uitslag van de CT-scan (om te kijken voor hersenactiviteit) te horen en zodoende, als die er niet is, te beslissen of hij doodgaat of een kasplantje wordt.
    Mijn opa is nooit een kasplantje geweest en heeft ooit eens gezegd dat niet te willen zijn.
    Dus vanavond gaat waarschijnlijk, misschien mijn opa dood en heb ik er geen meer. En dat terwijl ik hem vrijdag nog levend, blij en wel gezien te hebben.

    Ik heb het even niet meer. :'(

    Sorry voor het zeurtopic, maar ik moest het even kwijt.

    It's official, hij gaat dood. Maarja, ik zal 'm altijd bij me blijven dragen, is het niet?
    :W

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 22:08 ]


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Wat vreselijk :( heel veel sterkte meissie <3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wat vreselijk :( heel veel sterkte meissie <3

    Danke. :{


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Wat naar meid. :/ Veel sterkte <3
    Ik weet hoe je je voelt, maar weetje, als dit slecht afloopt, weet dan dat het beter was voor je opa. Ik hoop dat het goed uitdraait.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 18:47 ]


    comfort in c h a o s

    Wat erg.. Heel veel sterkte!


    Me so good.

    Sterkte, ik weet jammer genoeg hoe het voelt.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    :( Wat rot voor je.
    Maar blijf positief denken he meis. De dokters doen wat ze kunnen voor je opa. Je mag me altijd pb'en als het oplucht.

    Heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dankjewel allemaal, dit maakt mij een beetje blijer. :W


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Heel veel sterkte, echt waar. Krop je verdriet in ieder geval niet op; al vertel je iemand erover, dat helpt echt. Heel veel sterkte, meid. Mijn pb/gb staat altijd open als je het nodig vindt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dit vind ik echt super erg voor je, ik weet hoe het voelt.
    Sterkte gewenst meid, als je iemand nodig hebt om mee te praten: mijn gastenboek en inbox staan altijd voor je open.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Dit vind ik echt super erg voor je, ik weet hoe het voelt.
    Sterkte gewenst meid, als je iemand nodig hebt om mee te praten: mijn gastenboek en inbox staan altijd voor je open.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Heel veel sterkte!
    Wees blij dat je je opa vrijdag nog zo gelukkig hebt gezien, de laatste keer dat ik mijn opa zag lag hij in het ziekenhuis en kon hij niet eens zelf pudding eten. Nu heb jij een positief beeld van je opa dat je altijd zal bij blijven.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Echt waar, jullie zijn té lief. ^^
    Ik vertel het aan zoveel mensen, ondertussen heb ik het al zovaak gezegd. Maarja, ik zal het jullie laten weten. (:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    omg meis toch :O heel erg veel sterkte (H)


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    Dat is echt afschuwelijk! Ik wens je echt heeeel veel succes!


    The odds are néver in our favor.

    Dat is rot, bij mijn grootmoeder ging het gelijkaardig.

    Heel veel sterkte!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.