• Hey hey,
    ik heb in de voorjaarsvakantie (long time ago :P) m'n duim tussen scharnieren van de deur gehad. Er komt, zoals altijd dan, een bloedblaar. Alleen mijn nagel is heel raar aan het doen. Hij maakt ''dubbele'' nagels, die los zitten van de andere nagel. Hier plaatjes even om het duidelijk te maken:


    (het gene wat ik omhoog hou is mijn nagel)

    Alleen ik moet er hele tijd verband om heen doen omdat hij anders overal achterhaakt en dat is heel pijnlijk (en het is geen gezicht dus verberg ik het met verband omdat mensen anders gaan gillen xD). Maar moet ik er mee naar de dokter? zelf ga ik niet snel naar de dokter maar ik loop er al een paar weken mee rond. Of zal ik gewoon afwachten? Hij zit aan één kant namelijk nog vast aan mijn huid en nagel en doet heel zeer als je het los wilt maken.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 21:41 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Doitsu schreef:
    Nee, dan hoef je echt niet naar de dokter. Dat heb ik zo vaak. Ik zit op hockey, dus ik krijg regelmatig een bal tegen mijn tenen. Mijn middelteen is nu al jaren dat aan het doen, hij groeit dubbel. Is helemaal niks ernstigs.

    Hier hoef je echt niet mee naar de dokter.


    Oee ik ben niet de enige :P
    blijft mij jou ook alles er achter haken? Daarom wil ik er mee naar de dokter, om het er ''professioneel'' af te laten trekken xD ben k er van af, van dat alles er achter blijft steken....


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik zou voor de zekerheid naar de dokter gaan, ja. Ik heb het ook gehad, alleen dan met m'n teennagel, en toen ging mijn hele teen ontsteken. Nu groeit mijn nagel niet meer plat op mijn teen, maar als een soort boogje er overheen. Heel pijnlijk. D:

    Fantasia schreef:
    Ik zou voor de zekerheid naar de dokter gaan, ja. Ik heb het ook gehad, alleen dan met m'n teennagel, en toen ging mijn hele teen ontsteken. Nu groeit mijn nagel niet meer plat op mijn teen, maar als een soort boogje er overheen. Heel pijnlijk. D:


    0_____o

    Meer kan ik er niet echt over zeggen 0_o

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 21:56 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)

    Oee ik ben niet de enige :P
    blijft mij jou ook alles er achter haken? Daarom wil ik er mee naar de dokter, om het er ''professioneel'' af te laten trekken xD ben k er van af, van dat alles er achter blijft steken....

    Je hoeft hiervoor echt niet naar de dokter. Hij groeit er vanzelf af, en desnoods doe je er een pleister omheen. Dan blijft het niet overal haken. Je kunt het ook nog zo kort mogelijk knippen, tot waar het pijn doen. Die nagel ben je toch al kwijt. Of je doet net zoals ik, je trekt dat ding eraf :Y) Heel even pijnlijk, en het bloedt ook wel eventjes, maar je bent er dan wel vanaf.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    De eerste en de beste mogelijkheid om naar de dokter te gaan met jouw dubbelenagelduim zou ik aangrijpen, het is idd een beetje creep. Wel fucked up dat het pijn doet. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    dat heb ik ookal eens gehad, je kunt de nagel er gwn afscheuren, hoe pijn dat iook doet. Als ie er dan af is moet je een pleister om de duim doen en wachten tot ie weer volledig aangegroeid is. xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Afknippen en uit laten groeien.


    Food.

    Leannan schreef:
    Dat wordt dus je duim laten afzetten*O*

    Ik zou inderdaad naar de dokter gaan:W


    Save me from myself.

    Jezus, jij mag je nagels wel wat beter onderhouden, bah.
    Echt ranzige nagels, met die rouwranden.
    En zoals iedereen hier zegt, ga naar de dokter.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Jezus, jij mag je nagels wel wat beter onderhouden, bah.
    Echt ranzige nagels, met die rouwranden.
    En zoals iedereen hier zegt, ga naar de dokter.


    uhh dankje maar dat komt dus door die scharnieren....


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Je kunt er ook, voorzichtig dan wel, een vijl over heen halen. Als je begint bij het punt waar hij vast kun je hem zo dunner vijlen. Als je hem dan dun genoeg heb gevijld kun er stukjes afknippen, of je vijlt net zo lang door tot hij er af komt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Pronks schreef:
    (...)

    uhh dankje maar dat komt dus door die scharnieren....

    Ik bedoel AL je nagels. Niet alleen de duim. (cat)
    Sorry, ik kan slecht over vieze nagels.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou naar de dokter gaan, zodat ze het er kunnen af knippen. mijn vriend heeft eens iets raars met zijn teennagel gehad en dat was ook geen pretje en hij is blij dat hij naar de dokter was gegaan. Hij is niet bepaald een trunte dus die dingen kunnen echt wel zeer gaan doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee, je hoeft hiermee niet naar de dokter. Het belangrijkste is dat je het de tijd geeft om te genezen. Ik heb dit zelf ook al twee keer meegemaakt en allebei de keren is het weer goed gegroeid. Dus geef het gewoon de tijd.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zou even langs de dokter gaan als ik jou was, vooral omdat je er zo'n last van ondervindt.


    Bad decisions make good stories.