• Oké, ik klikte net een tipic aan op het forum en toen kreeg ik dit:

    Waarschuwing: hier klopt iets niet!
    www.quizlet.nl bevat inhoud van members.lycos.nl, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
    Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
    We hebben members.lycos.nl al gemeld dat we malware op de site hebben aangetroffen. Voor meer informatie over de problemen die op members.lycos.nl zijn gevonden, gaat u naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google.

    Als u begrijpt dat het bezoeken van deze site uw computer kan beschadigen, kunt u toch doorgaan.

    Help de detectie van malware te verbeteren door aanvullende gegevens naar Google te verzenden over sites waarop u deze waarschuwing te zien krijgt. Deze gegevens worden behandeld in overeenstemming met het Privacybeleid voor Safe Browsing.[/quote/]

    En natuurlijk ben ik de enige die dit had... Maar echt een fijne melding was het niet.
    Iemand die er toch meer van weet?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    wtf. Oke raar heb ik zelf nog nooit gehad. Hopen dat het een fout was?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ehm, ik heb dat ook al zo vaak gehad.. Echt vaag..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Is al vaker gebeurt hoor. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb het nog nooit gehad? ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    -

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 14:27 ]

    Dat komt toch door plaatjes die mensen bij hun hoofdstukken zetten of zo?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Niks aan de hand, gewoon negeren ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Waar maak je je druk om zeg? Gewoon weg klikken en hoppa opgelost.. Sommige mensen doen echt moeilijk bij elke stomme melding.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Waar maak je je druk om zeg? Gewoon weg klikken en hoppa opgelost.. Sommige mensen doen echt moeilijk bij elke stomme melding.


    Nou, als ik niet weet wat iets precies is, omdat ik het nog nooit gezien heb, wil ik daar gewoon graag een antwoord op en dat heb ik nu, dus het probleem is opgelost (:

    Bedankt iedereen! ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Endure schreef:
    Waar maak je je druk om zeg? Gewoon weg klikken en hoppa opgelost.. Sommige mensen doen echt moeilijk bij elke stomme melding.



    Wauw, vriendelijk. Als zei het nog nooit heeft gezien kan ze toch gewoon schrikken? of is dat zo'n ramp? -.-''


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Het komt door de reclame of plaatjes die mensen gebruiken, niks ergs.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heb ik wel 's gehad, zal wel goed wezen, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Endure schreef:
    Waar maak je je druk om zeg? Gewoon weg klikken en hoppa opgelost.. Sommige mensen doen echt moeilijk bij elke stomme melding.


    Ik kan me wel voorstellen dat ze zich afvraagt waarom ze die melding krijgt als ze zoiets nog nooit heeft gehad.. (cat)

    Ik kreeg die melding ook wel eens en volgens mij komt het door de afbeeldingen die de mensen van een bepaalde site gebruiken.. gewoon teruggaan naar de vorige pagina en refreshen.


    Full of envy behind that anonymous mask