• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    [SAV XD HET IS JASPER XD, NIET VINCENT XD XD XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Die bus irriteert me hard, kunnen we eindelijk eens aankomen daar?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Copy that, het is al het freaking 5de topic xD dus laten we gewoon aankomen. MAAR, het is nu nog wel nacht. Dus dan moet er wel een tijdsprong komen x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Jaimy, het spijt me, haat me niet. En miss. een beetje laat maar facebook is goed gelukt, ook een hele leuke profiel fotoxD


    En dat voeg ik net al, zullen we er gewoon zijn??????)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Oke, ochtend. schmé)

    Jasper:
    Ik keek nog steeds door het raam. Ik vond het mooi om de zon op te zien komen. Toe nstond er een bordje. MEt spaanse letters. "Jongens we zijn er." Schreeude ik luid door de bus.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik hoorde iemand schreeuwen. Mijn ogen gingen wijd open. "WIE IS ER DOOD ?!" schreeuwde ik terug. Ik voelde iets, of beter gezegd iemand op mijn schoot liggen. "Oh, goedemorgen Felicia, leuk je te zien" glimlachte ik mijn tanden liefjes bloot naar haar.

    MyMisery schreef:
    (En nee, Lars is naast Vincent gaan zitten^^ Hij ka nwel terug naast jou zitten.....)

    [Laat hem lekker blijven zitten als 'ie dat leuk vind. :')]

    Felicia

    Ik werd wakker van het luide geschreeuw met de mededeling dat we er waren. Ik opende mijn ogen en lag nog steeds op Austin's schoot alleen had ik inmiddels mijn hand om zijn hand heen geklemd. Snel liet ik zijn hand los, in de hoop dat hij het niet zag. 'Eindelijk..' zuchtte ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik trok een pruillipje naar haar, "Was mijn hand niet goed genoeg misschien ?" vroeg ik zielig. Ik keek naar buiten en zag de zon opkomen. Vlug nam ik mijn iPhone en nam er een foto van. "FINNALY !".

    Jasper:


    "Jacky we ziojn er, we zijn er." Gilde ik vrolijk. Ik zette haar voorzichtig op de stoel en begon als een idioot door de bus te rennen en te springen. "We mogen uit deze stomme bus. We zijn er gewoon." Ik begon te dansen, met 6 jaar les moest dat wel lukken. "Lekker dan."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    FACK, WAT GEBEURT ER? Ik schrok wakker, ik was blijkbaar dus toch in slaap gevallen. 'Wat.. wat is er?' vraag ik met een halve hartverzakking aan Jasper.
    'Zijn we er eindelijk?' en ik keek in het rond en ik wrijf door mijn haar. Ik keek achterin de bus, en zag dat het daar leeg was. Jasper zette mij op de stoel naast zich en begon als een gek te dansen door het gangpad heen. Maar ik moet zeggen, hij kon wel goed dansen. Ik sprong op, liep naar mijn tas waar ik een setje kleren in had zitten en pakte ook een handdoek. Ik pakte Jasper bij zijn hand en trok hem mee naar achter.
    'Sorry dat ik je dans moet onderbreken, het spijt me echt, kan je alsjeblieft *puppyeyes* even mijn handdoek omhoog houden, zodat de rest niet ziet dat ik me kan omkleden.'

    [Ik vind het niet erg, ik vind het juist grappig als je weer eens Vincent neerzet xD. Oja, en van die 4 dingetjes, is het de derde. De geel groene :3]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 22:15 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Oke, hij had het dus wel opgemerkt. Waarom moest ik altijd zo spontaan mensen vastpakken in mijn slaap. 'Jawel, hij was goed gezelschap voor vannacht.' zei ik lachend toen ik rechtop ging zitten. De zon scheen in mijn ogen en ik zag hem nog net opkomen. 'Wauw, wat is het mooi hier.' zei ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    In de nacht zaten er een paar tegen elkaar aangekropen. Ik kon niet slapen, deze bus ligt te oncomfortabel. Als je je hele leven op de este matrassen hebt geslapen is dit toch een hele verandering. Ondanks dat ik vannacht niet niet had geslapen bleef ik vrolijk. Huppelend liep ik naar Austin en Felicia. 'Moeten we ook een bruiloft voor jullie organiseren?' grijns ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Is er iemand voor Megan, ze is echt héél eenzaam, maak haar wakker (:]

    [Ik moet gaan. Doeidoei! ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”