• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Lars:

    "Oke, wat wil je? Want ze hebben hier werkelijk alles." Verwondert keek ik naar de kaart. Zoveel lekkere dingen, zoveel dingen die ik werklijk nog nooit had gegeten. "6 O'clock. vreselijk mooi jurke." Fluisterde ik naar Megan. Waarom fluisterde ik eigenlijk? Alsog iemad hier mij ko vertaan. "Dus ik denk dat ik kip met salade neem en ee cola. Ja, e jij?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Felicia was klaar met eten zo te zien. Ik niet hoor ! Man, ik had echt honger. Ik voelde iets tegen mijn benen en keek er dus naar. Een klein kindje keek me zielig aan. "AHW !" riep ik. Ik nam een stukje tonijn van mijn pizza en legde het op mijn hand. Meteen nam het katje het stukje en begon er vrolijk op te kauwen. "Ik heb ook nog honger hoor" lachte ik toen ik zag dat het blijkbaar nog wou.

    Megan

    Heel onsubtiel keek ik de juiste kant op. "Oh God" fluisterde ik, "Waarom hebben ze in Nederland geen leuke jongens ?!". Ik bekeek de kaart even en beet op mijn lip, "Zoveel dingen die ik wil eten" mompelde ik. Zou ik nu macaroni eten, of scampi's ? Of nog iets anders, want de salades zagen er werkelijk heerlijk uit. Mensen naast ons ... Nee nee, ik ging voor macaroni ! "Ik neem macaroni en, uhm, ik heb eigenlijk wel zin in wijn". Ja ik had wijn leren drinken, moest van mijn ouders. Ik werd nogal streng opgevoed eigenlijk. Niet dat ik me daar aan hield hoor, die opvoeding. Ik knikte en wachtte tot de ober kwam. Ik keek even opzij en stootte Lars aan onder tafel. " Links ! ".

    Felicia

    'Ahw wat lief!' riep ik toen ik het kleine katje ontdekte. Ik bukte wat naar beneden en liet mijn hand zachtjes over zijn zachte vacht gaan. Hij was mooi lichtbruin met wat witte stukken. 'Wat een schatje ben jij.' zei ik met een moederlijk stemmetje tegen het katje. Het katje wurmde zich tegen mijn benen aan en begon kopjes te geven. 'Ahww.' zei ik verrukt.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik keek vertederd naar het katje. Het was echt schattig ! Die oogjes. Ahw. Ik riep een ober toen de dichtbij was en vroeg of ik nog wat tonijn kon krijgen voor op mijn pizza. Hij keek me raar aan maar ging het toen toch halen. Klant is koning. Hij gaf het in een potje en liep weer weg. "Hier, voor iemand het ziet".

    Felicia

    Austin bestelde nog wat extra tonijn en ik keek hem wat raar aan, net als de ober die het vervolgens bracht. Toen ik hem zo naar het katje zag kijken wist ik wat zijn bedoeling was. Hij wilde het niet voor op zijn pizza, maar voor het katje. 'Ahw, dadelijk word dat beestje hartstikke ziek!' zei ik. Het beestje zag er een beetje ondervoed uit en om die dan meteen helemaal vol te stoppen met tonijn zal ook niet goed zijn.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:(Oke, mijn Spaans is niet perfect)


    "O god, we gaan straks met hem praten. De weg vragen ofzo, we moeten gewoon." Zei ik met jazz-hands. Ik keek even op toen er een ober naast ons stond.
    "buena noche Sir." Begroete de man ons vrolijk. "buena noche, me gustaría kipmenu con ensalada y una cola. Y para esta joven dama aquí macarrones." Zei ik al even vrolijk terug en lag mijn menu kaart neer. "Oke, así que te traemos. Si tienes wait."' De man draaide zich om en wou weg lopen. "Oh, tienen también salsa de barbacoa aquí?" Vroeg ik nog snel. "sí, que nos debe ricos aquí." Lachte de man en draaide zich nog even om. "me gustaría que mi pollo puede?" Vroeg ik daarom. "seguro de Sir. Estoy tan atrás." De man liep weg en ik richtte me weer op Megan. "Dus ga je straks mee of spreek ik hem alleen aan?" Lachte ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    "Tuurlijk ga ik mee !" lachte ik, "Ik doe wel alsof ik heel verlegen ben". Ik keek nog even raar naar de ober, "Wat zei je nu net allemaal ?". Het was echt raar wat hij zei, en ik verstond er NIKS van. Lang leve het niet Spaans zijn !

    Austin

    "Geef dan de helft," zei ik terwijl ik de helft op mijn bord liet vallen en het potje teruggaf. Ik kon niet tegen verwaarloosde dieren, sorry maar dat verdienden ze niet. Wat zouden de zogezegde baasjes ervan zeggen moesten zij hun huis uitgezet worden en moesten rondzwerven en schooien voor eten ?

    [ga iets eten]

    Lars:

    "Ik heb gewoon ons eten besteld dat is alles." Zei ik rustig. Ik kon namelijk wel Spaans. "Jij kan hem geen eens aanspreken. Volges mijn is hij wel Spaans namelijk." Zei ik en wierp nog even een blik op hem. "Ach ja, we zullen zien."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    'Geef dan de helft.' zei hij terug en ik nam wat tonijn op mijn hand en het katje begon gretig te eten. Toen het op was ging ik weer rechtop zitten en liep het katje weer weg. 'Wat een schatje was dat zeg.' zei ik toen ik zag hoe het lieve beestje langzaam weg waggelde. Ik keek nog even achterom en zag hoe het beestje ergens voldaan in een hoekje ging liggen slapen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Megan

    Ik knikte en trok een pruillipje, "Ik moet Spaans leren" zei ik beslist. Ik hoorde ergens verderop muziek spelen en keek naar de plaats. "OMG EEN KARAOKE BAR !" riep ik vrolijk, "Straks gaan we hoor Larsje, ik wil gewoon zingen !". Ik kon misschien een héél klein beetje zingen.

    Austin

    Ik glimlachte mijn tanden bloot, "Ik weet wat ik ga kopen als je jarig bent" lachte ik. Ik schoof mijn bord ook weg en keek naar de zon die nu onderging. Ik zette mijn zonnebril af en haalde mijn iPhone boven. Ik stuurde een berichtje naar de beste vriendin van Abbigail.

    I found somebody special,


    Ik hield het maar kort. Ik hield er niet zo van om met haar om te gaan. Ze deed me teveel denken aan Abbigails slechte karakter.

    Lars:

    "Ik en zingen???" Vroeg ik verard. Ons eten werd geserveerd. "Klinkt goed. Ik kan alleen niet zingen, maar goed." Lachte ik en werkte de eerst ehap va mijn kip naar binnen. "Dit is lekker. En trouwens ik kan je wel Spaans leren, het is niet moeilijk." Ging ik vrolijk verder. Ik keek nog even om me heen, hoelaat was het eigenlijk?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik lachte, "Achja, een duet en een solo, klinkt goed" lachte ik. Ik nam een hapje van mijn macaroni maar sloeg direct daarna mijn hand voor mijn mond. "Warm" wist ik nog uit te brengen. Ik voelde blikken op mijn rug branden wat rode wangen opleverde. "Hebben ze nog nooit iemand gezien die te warm eten in haar mond heeft misschien ?".

    Felicia

    'Als ik jarig ben. Weet je dat dat bijna is? Ik word bijna 18.' lachtte ik. Over 4 weken was ik jarig en zou ik 18 worden. Ineens voelde ik mijn mobiel trillen en ik pakte op. 'Hey met Felicia.' zei ik toen ik zag dat het mijn moeder was. 'Ja mam, ik ben veilig aangekomen en het is heel leuk. Oh ja, er zit nu echt een hele leuke jongen tegenover mij, hij heet Austin en hij is ook met die vakantie mee. Ja, ik doe voorzichtig. Doe de groetjes aan Rosa! Doei mam.' zei ik toen ik weer ophing. 'Zo, zullen we gaan?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    "Tuurlijk wel. Alleen ze eten hier graag heet en we praten in het nederlands dus...." Zei ik en at vrolijk door. "Ik ga geen solo zingen, dat je dat maar weet." Waarschuwde ik haar en stak mijn vinger op. "Gewon niet."


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    We've lived in the shadows for far too long.