• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Felicia

    Ik nam zijn handen vast en trok mezelf overeind. 'Wat gaan we doen dan?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik hield wel van verrassingen, daar niet van, maar liever niet als ik rondliep in mijn bikini. Even wierp ik nog een blik op het water maar toen richtte ik mijn blik weer op Austin en keek hem afwachtend aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Geen idee" zei ik lachend. Ik trok haar mee naar de meer straat achtig iets, maar aangezien iedereen hier in bikini en zwembroeken rondliep wist ik het niet echt. "IJSJES !" schreeuwde ik vrolijk. Ik trok haar mee naar het ijskraam, "Wacht, ik ga gratis ijsjes scoren" grijnsde ik vrolijk.

    Felicia

    Ik rende achter hem aan naar de ijskraam. 'Wacht, ik ga gratis ijsjes scoren.' grijnsde hij. 'Je gaat toch niet strippen he!' zei ik plagend terug. Ik vond het eigenlijk best iets voor hem om zoiets te doen voor gratis ijsjes. Ik keek om me heen naar de passerende mensen. Dikke mannen met roodverbrande en harige ruggen, té bruine vrouwen met mislukte borstvergrotingen en uiteraard vrouwen met heel wat vertrollen over hun bikinibroekje heen. Ik richtte mijn blik op mijn buikje en bedacht dat die nog best meeviel vergeleken met die van de andere mensen hier.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Had ik eventjes geluk zeg, het was een vrouw. Vrouwen waren begripvoller. Ik dacht even na over mijn Spaanse woorden en begon toen te praten: "Zou ik 2 ijsjes mogen ?". De vrouw knikte waardoor ik nu moeilijk begon te kijken, "Ik heb wel geen geld bij, ik ben al dagen op zoek naar een baantje maar ik vind niets". Ze keek me medelevend aan, murmelde iets en gaf me 2 extra grote ijsjes. Goed zo. Ik liep vrolijk terug naar Felicia. "Je ijsje".

    Felicia

    'Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?' vroeg ik verbaasd. Ik nam het ijsje van hem over en nam er een likje van. 'Hmm, zo lekker zijn ijsjes he!' zei ik glimlachend. Ik had het warm en een lekker ijsje was heerlijk verfrissend. 'Zullen we zo terug gaan naar de camping? Ze vragen zich vast af waar we zijn.' vroeg ik toen ik mijn ijsje verder op-at.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik begon te lachen en haalde nonchalant mijn schouders op, "Moest ik gestript hebben had ik waarschijnlijk haar huis erbij gekregen" lachte ik vrolijk. Het was echt schattig hoe ze aan het eten was. Ik kreeg een plannetje. Ik trok een vies gezicht naar mijn ijsje, "Ruik eens, volgens mij is het niet meer goed" zei ik. Ze boog zich voorover en toen ze op ruik-afstand was duwde ik mijn ijsje tegen haar neus. Ik begon te lachen en likte van mijn ijsje, "Babe, er zit iets op je neus".

    Felicia

    Daar zat ik dan, met mijn neus vol met ijs. 'En bedankt.' glimlachtte ik toen ik probeerde zoveel mogelijk ijs eraf te halen met mijn hand. 'Ieuw, het plakt.' zei ik en ik trok een vies gezicht. Ik haalde mijn vinger over mijn ijsje heen met het gevolg dat daar een dikke druppel ijs op zat. Snel en behendig smeerde ik het uit over Austin's wang. 'Ach kleine Austin, kun je nog steeds niet netjes eten?' zei ik op een ouderlijke toon.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Mijn mond viel beledigd open. Er zat nog steeds wat ijs op haar neus. Ik wist dat ik nu niets meer kon doen, want ze het sowieso aan zou zien komen. "Hee, nu heb ik een reden om dit te doen" lachte ik liefjes waarna ik mijn lippen tegen haar neus aandrukte en zo de resten van het ijs weghaalde. "En nee, ik kan nog niet netjes eten, excusé-moi".

    Felicia

    'Hmm, dat moet ik je dan nog maar eventjes leren.' zei ik plagend. Ik stond op en pakte hem bij zijn hand. 'Kom, we gaan onze spullen pakken en terug naar de camping.' zei ik toen ik aan het hoorntje van mijn ijsje begon te knagen. Ik wist dat het er heel dom uitzag, maar ik kon ijsjes echt niet netjes eten. 'Let's go cutie!'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Als ik dacht aan de camping, dacht ik aan onze tent, en als ik dacht aan onze tent moest ik gewoon heel hard lachen. "Straks is een tent ingestort, of gestolen" grinnikte ik. Ik liet haar hand los en krulde mijn armen om haar middel langs achteren. "Dan moeten we toch nog die nacht onder te sterrenhemel organiseren" fluisterde ik in haar oor.

    Felicia

    'Oh, die komt er nog wel.' giechelde ik, 'Want grote kans dat dat ding toch nog instort.' Die tent was gewoon zo mislukt en wij hadden het alleen maar meer verpest. Toen we aankwamen bij het strand griste ik snel mijn handdoek van de grond en draaide hem om mijn middel. Ik haalde even mijn hand door mijn haar en zette mijn zonnebril weer goed op. Even lachtte ik naar Austin. Deze vakantie kon nog leuk worden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Heb ik veel gemist de afgelopen 9 pagina's?]


    The truth may be orange!

    [We zijn aangekomen en iedereen is zn spullen aan het uitladen en zn tent aan het opzetten. Felicia en Austin hebben lopen kleffen op t strand maar die gaan nu ook terug naar de camping.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Zou klef waren ze nou ook weer niet hoor ;p]

    Austin

    Ik zette mijn zonnebril ook weer op en propte alles in mijn tas. Ik zette mijn pet op aangezien die altijd deel uitmaakte van mijn garderobe en grijnsde naar Felicia, "Je mag al op mijn rug" grinnikte ik. Ik zag gewoon dat ze op mijn rug wou. Nou, wie wou dat niet ?

    [Finn kan naar Jane komen als je wilt?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”