• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel
    "nee maar hij denkt dat we hem wel dood laten gaan" ik schud mijn hoofd even.
    "ahhhh straks lekker slapen" grinnikte ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Opeens neemt ze mijn arm vast en spleept mij mee naar het Glee Lokaal. "Kom," Grinnikte ze zacht. "Anders zullen ze vragen stellen." zeg ze dan. Voordat we naar binnen gingen, zag ik dat ze over haar schouder keek naar mij. Ik glimlachte lichtjes naar haar en laat me weer meeslepen naar het lokaal.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mercedes

    "Hij wilt onze hulp gewoon niet hebben," Zuchtte ik en schudde afkeurend mijn hoofd. "Ik zei ook dat we het zo maar niet laten gebeuren, maar hij wilt gewoon niet luisteren."
    Mijn ogen gleden naar de deur toen Quinn binnenkwam en Blaine aan zijn arm mee naar binnen sleurde.
    "Kijk wie we daar hebben." Lachte ik zacht tegen Rachel.



    Quinn

    Toen we net binnen kwamen, ontmoette mijn ogen die van Mercedes, waardoor ik snel Blaine weer los liet.
    "Nog eens bedankt voor je hulp," Glimlachte ik wanneer ik me weer omdraaide naar Blaine. "Kom je vanavond trouwens ook? Je weet wel...wanneer Cedes trakteerd."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik grinnik. "nieuw stel Cedes?" ik grinnikte. Ze zouden wel bij mekaar passen. ik zuchtte even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ze liet me los, toen we in het lokaal waren. Ze draait zich om naar me. "Nog eens bedankt voor je hulp," Glimlachte ze en keek naar mij. 'Graag gedaan, Quinn' zeg ik. "Kom je vanavond trouwens ook? Je weet wel...wanneer Cedes trakteerd." zeg Quinn. Ik kan wel komen, dan ga ik eerst wel met Kurt en Misery iets doen en dan gelijk naar Quinn/Cedes. 'Is goed. Lijk me leuk' zeg ik tegen haar en kijk haar aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [dood ineens]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Ik denk niet dat het een nieuw stel is", gaf ik eerlijk toe. "Maar wie misschien kan dat nog wel komen?"
    Ik wendde mijn blik af van Blaine en Quinn en keek Rachel weer aan.
    "Is alles terug goed tussen jou en Finn?" Het was niet echt een vraag, maar eerder een vaststelling.



    Quinn

    Ik knikte goedkeurend. "Fijn om te horen."
    Als Mercedes dat niet had voorgesteld, zat ik die avond waarschijnlijk alleen in mijn studio waarvan mijn moeder stiekem de huur van betaalde.
    Mijn vader wilde me nog steeds niet onder ogen komen, maar ik had er vrede mee kunnen nemen.
    Mijn verdriet voor hem, had plaatsgemaakt voor een woede.
    "Ik zie je dan vanavond wel weer," Grinnikte ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik knikte "hij blijft vanavond logeren omdat hij me nu niet alleen wilt laten" ik voelde dat ik moest blozen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ze knikte goedkeurend. "Fijn om te horen." zeg ze. "Ik zie je dan vanavond wel weer," Grinnikte ze. 'Is goed. Ik verheug me er nu al op' zeg ik glimlachend en kijk haar aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Iemand Depri Sebastian meeten? XD]


    El Diablo.

    [wie iwlt hem nou meeten]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Aww, maar hij is depri. Hij heeft iemand nodig die hem opvrolijkt ): ]


    El Diablo.

    [haah hij vrolijkt dan echt op hebeen we gemrkt:P ik ga zo lekker tv kijken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Ik wil ook een vriend," Zuchtte ik met een pruillipje en liet mijn schouders hangen. "De laatste keer dat ik iemand op het ook had, bleek het the mayor of Gay-town te zijn."
    Ik gebaarde nonchalant met mijn hand naar Kurt.
    "Ik wil ook iemand die er voor me is wanneer ik hem nodig heb, die me verteld dat ik mooi ben, ook al is dat niet altijd waar."



    Quinn

    Toen ik Mercedes achter me hoorde praten, sloeg ik lachend mijn ogen neer.
    "Misschien moet ik eens aan Santana vragen om Mercedes te koppelen met iemand," Glimlachte ik zacht. "Ik vind het best erg voor haar."
    Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar Rachel en Mercedes, waardoor de grijns op mijn gezicht groter werd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    "mercedes voor jou komt de ware nog, je moet niet zoeken hij zal jou zoeken en vinden" ik pakte haar hand en gaf haar een zacht kneepje.
    "guys het is ver tijd volgens mij" ik glimlachte naar Mercedes.
    "lekker thuis met finn voor de buis hangen alhoewel ik denk dat ik meer zal slapen dan wat anders" grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan