• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik grijns en boog naar Quinn.
    "Ik hoorde mijn naam, mag ik weer koppelaar spelen' grijns ik.


    El Diablo.

    Mercedes

    "Ik ga het klooster in," Lachte ik. "Dan weet ik dat er toch één man me graag ziet."
    Lachend schudde ik mijn hoofd bij de gedachte.
    "Ik ben blij voor je dat alles zo snel is opgelost tussen jullie twee."



    Quinn

    Geschrokken draaide ik me om naar Santana. "Je liet me schrikken."
    Lachend keek ik haar aan en vervolgde. "Ik wilde je vragen of je iemand kon vinden voor Mercedes."
    Voorzichtig wierp ik een blik op Mercedes en keek vervolgens weer naar Santana.
    "Het zal niet gemakkelijk zijn om iemand te vinden voor haar, maar je kan toch altijd proberen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    'Hmm, misschien Sebastian als hij niet zo depri zou doen' grap ik.
    Ik grijns kort, en kijk naar Mercedes.
    'Hmm, we hebben Sam, Puck, ehh. Karofsky'


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Opeens komt Santana en Quinn en zij praten over het zoeken van een relatie over cedes. Ik bemoei er maar niet mee. Ik laat mijn hand op Quinn schouder vallen, als teken dat ik haar met rust laat en dat ik ergens ga zitten. Ik zoek even een rustig plekje op en ga even zitten met mijn handen in het gezicht.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Waarom niet ineens Azimio Adams?" Lachte ik, waardoor mijn schouders even mee schokte. "Cedes heeft een..speciaal karakter, dus moeten we, ik bedoel jij, iemand vinden die haar tegenpool is. Ik heb gehoord dat tegenpolen elkaar aantrekken."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misery: (Wat heb ik allemaal gemist?)

    Vrolijk ging ik weer zitten. Ik gooide mijn benen over de stoel voor me. Ik zat wel lekker zo. Ik stuurde de foto die ik gemaakt had door naar mijn vriendin en stopte mijn teleoon weer weg. O, god. Ik wist geen eens welke les ik het volgende uur had. Nou ja, zagen we dan wel.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Yayyy ik ben er weer, was de hele dag wezen shoppen met mijn vriendinnen. Weet iemand misschien waar ik in kan springen met Finn of Kurt?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Kurt kan je weer naar Blaine sturen, als je wilt. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Oké, ik kom eraan (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Finn kan je naar hele depri Sebastian sturen buiten XD Die nu zijn longen aan het verpesten is met een sigaret..]


    El Diablo.

    Santana

    'Nee, Azimio lijkt op Cedes' grinnik ik.
    'Als het tegenpolen moeten zijn, echt Finn' grijns ik.
    'Vraag me af hoe het eigenlijk is, Sebas en Cedes' grijns ik.


    El Diablo.

    Kurt
    Ik wrijf even vermoeid in mijn ogen en kijk knipperend rond. Ik heb geen idee waarom ik moe ben. Maar waarschijnlijk komt het door alle drama op een eerste schooldag. Mijn blik blijft hangen bij Blaine en langzaam vormt er ook een glimlach rond mijn lippen. Totdat ik zie dat hij met zijn handen in zijn gezicht zit. Ik sta op en ik ga naast hem zitten. 'Hey Blaine, wat is er mis?' vraag ik met een bezorgde blik terwijl ik zijn hand troostend op zijn rug leg.

    Finn
    Ik loop een beetje sloom het lokaal uit op zoek naar Sebastian, ik heb me er nog steeds voorgehouden om hem zo veel mogelijk als ik kan in de gaten te houden. Hij is mijn beste vriend, dat zou hij toch ook voor mij doen?

    Nadat ik een tijdje rondgelopen heb, zie ik hem leunend tegen zijn auto aan staan. 'Ik wist niet dat je rookte.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik haal mijn schouders op, ´alleen als ik me rot voel, dus ja, ik rook vaak´ mompel ik. Ik neem nog een trek van mijn sigaret en kijk rond.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Hey Blaine, wat is er mis?' vraagt Kurt met een bezorgde blik terwijl hij zijn hand troostend op mijn rug legt. Ik sckrik op en kijk hem een beetje geschokken aan. Ik had hem niet zien aankomen en ik wrijf in mijn ogen. 'Er is niets met mij aan de hand, kurt. Ik ben gewoon moe, meer niet. Maak je geen zorgen om mij' zeg ik en probeer te glimlachen.


    One Who Travels A Higher Path.