• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ze keek lachend naar de grond en likte over haar lippen. Ik glimlachte naar haar. "Dat bewijst dat je een gentleman bent." zegt ze. Ik knikte, ik zou altijd een meisje helpen die in prblemen zit of een jongen. Ze wandelde van mij vandaan, maar draait zich om naar mij. "Zou je het erg vinden als je de spullen eventjes mee naar mijn kluisje wilt brengen?" Ze keek mij vragend aan, maar glimlachte toch. "Dat zou redelijk handig zijn." vervolgt ze. 'Tuurlijk, breng ik het naar je kluisje, Quinn' Glimlach ik naar haar en loop achter haar aan naar haar kluisje.

    (Ik begrijp het en die gif is echt schattig hoe ze lacht! :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    'Sure, alsof een meisje in een rolstoel en 2 dudes op kunnen tegen Micheal en weet ik veel nog meer' mompel ik.


    El Diablo.

    Quinn

    Toen we bij mijn kluisje aankwamen, probeerde ik mijn sleutel uit mijn broekzak te vissen.
    Wanner het me eindelijk was gelukt, stak ik de sleutel in het slot en opende het kluisdeurtje.
    Ik propte mijn deel dat ik vast had het kluisje in en nam die van Blaine aan, waardoor ik per ongeluk zijn hand aanraakte.
    "Bedankt," Zei ik nadat ik zijn deel ook in mijn kluisje had gepropt.
    Snel sloot ik het deurtje, draaide het weer op slot en stak mijn sleutel weer in mijn broekzak.



    [Vond ik ook, haha :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Toen we aankwamen bij haar kluisje, viste ze haar sleutel en deed haar kluisje open en propte haar deel van spullen in haar kluis. Waarnaar ze naar mij toe draait en de mijne pakte, waardoor haar warme hand op de mijne terecht kwam. "Bedankt," Zei ze en propte ook die deel in het kluisje en deed het kluisje weer dicht. Ik leunde tegen een van de kluisjes aan en keek haar aan. 'Geen dank, Quinn. Ik doe het graag.' glimlach ik naar haar.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik kruiste mijn armen voor mijn borstkas en kon het niet laten om te grijnzen.
    Mijn ogen gleden naar zijn gezicht en bleven hangen bij zijn ogen.
    "Als je ooit nog hulp nodig hebt," Begon ik en stak even weer een blonde krul achter mijn oor. "Dan roep je me maar, dat is het minst dat ik kan doen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ze kruiste haar armen voor haar borstkas en kon het niet laten om te grijnzen. Haar ogen gleden naar mijn gezicht en bleven hangen bij mijn ogen.
    "Als je ooit nog hulp nodig hebt," Begon ze en stak even weer een blonde krul achter haar oor. "Dan roep je me maar, dat is het minst dat ik kan doen." Ik zuchtte, ik wist precies waar ze naar toe ging met het gesprek. 'Quinn' mompel ik zachtjes en kijk haar aan. 'Je hebt je eigen dingetjes, je hoef je geen zorgen om mij te maken' zeg ik zachtjes en kijk naar de grond.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik keek hem fronsend aan en probeerde niet te laten merken dat ik een beetje op mijn tenen was getrapt.
    "Hoe bedoel je?" Zei ik en trok mijn ogen een klein beetje samen. "Mijn eigen dingetjes?"
    Mijn kin ging een beetje de lucht in terwijl ik hem afwachtend aankeek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ze keek me fronsend aan. "Hoe bedoel je?" Zei ze en ze trok haar ogen een klein beetje samen. "Mijn eigen dingetjes?" Ze keek mij afwachtend aan. 'Ik bedoel ermee, jij hebt je sheerio training en je zei zelf dat je alles op orde wilt hebben met je liefde's leven en Beth' zeg ik rustig en kijk naar de grond.

    (Heeft ze in deze RPG beth gekregen of niet?)


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Hou Beth hier buiten," Zei ik zacht en probeerde de krop in mijn keel weg te slikken. "Ik kan veel verdragen, maar dat niet."
    Ik beet op de binnenkant van mijn wang en wendde mijn hoofd van hem af zodat hij de pijn in mijn ogen niet zag.
    Bij de geboorte had ik Beth weg gegeven en het lag na al die maanden nog erg gevoelig bij me.
    "Ik bood alleen hulp aan," Zei ik en kon mijn stem nog goed onder controle houden. "Maar als je ze dan toch niet wilt, mij goed."



    [Ja, ze heeft Beth gekregen maar ze is geadopteerd door Shelby, de biologische moeder van Rachel]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik ga even eten, ben dadelijk terug :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    "Hou Beth hier buiten," Zei ze zacht. Ik kijk haar geschrokken aan, waarom ging ik over Beth praten. Ik wist wel dat dat een gevoelige snaar zou raken. "Ik kan veel verdragen, maar dat niet." zeg ze vervolgens. Ze wendt haar hoofd van mij af, wat heb ik gedaan. "Ik bood alleen hulp aan," Zei ze. "Maar als je ze dan toch niet wilt, mij goed." Ik zucht en kijk haar verontschuldigend aan. 'Het spijt mij, Quinn. Ik moest daar niet over beginnen. Ik bedoelde gewoon...Ik wou gewoon niet dat je teveel last van mij zou hebben, met mijn problemen. Ik weet dat je wilt helpen, quinn' zeg ik spijtig en kijk haar aan. Langzaam loop ik op haar af en kuffel ik haar.

    (Oke, is goed! Ja, dat wist ik! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    RAchel
    "serieus sebastiaan denk je dat we je zomaar dood laten gaan? Is dat hoe je denkt over ons?" ik viel een beetje uit maar hij moest weten van onze liefde voor mekaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Inderdaad' mompel ik.
    Ik kijk even naar de anderen, en dan weer naar de grond.


    El Diablo.

    Rachel
    "kIjk sebastiaan, we accepteren nog steeds niet wat jij met Blaine gedaan hebt toen maar als jij zo erg in de problemen zit" ik schud even mijn hoofd. " ik snap dat je ons uit elkaar wou en dat is je aardig gelukt" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik kijk Rachel aan.
    'Met andere woorden, je wilt alleen helpen zodat jullie geen slechte naam krijgen' zucht ik.


    El Diablo.