• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn
    Als ze dat vraagt bijt ik de binnenkant van mijn lip kapot en proef ik de ijzere smaak van bloed in mijn mond. Ik knipper met mijn ogen en wrijf over haar rug. 'Hij haalt het wel, vertrouw me maar.' probeer ik haar te troosten. Terwijl ik daar zelf nog niet eens zeker van ben.

    Kurt
    Ik schud mijn hoofd. 'Het word anders toch te druk en er is toch niets wat ik kan doen,' zeg ik. 'En sinds mijn vaders hartaanval probeer ik ziekenhuizen zoveel mogelijk te ontwijken.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij schud zijn hoofd. 'Het word anders toch te druk en er is toch niets wat ik kan doen,' zegt hij. 'En sinds mijn vaders hartaanval probeer ik ziekenhuizen zoveel mogelijk te ontwijken.' zegt hij dan. Ik knik dan. 'oke, is goed, Kurt' zeg ik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    Ik snik nog een paar keer, maar maak me niet los uit Finn's omhelzing.
    Ik weet echt niet wat ik moet doen.


    El Diablo.

    Quinn

    Ik omhelsde Kurt vanuit het niets en vervolgens Blaine ook. "Het spijt me dat ik zo'n last ben."
    Voordat ik hen aankeek, bekeek ik mijn uniform nog eens en ik moest toegeven dat het nog steeds als gegoten zat.
    "Tot straks?" Vroeg ik zacht. "Ik zal jullie wel op de hoogte houden als ik nog meer weet."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Quinn omhelst Kurt en daarna mij. "Het spijt me dat ik zo'n last ben." zeg ze. 'Quinn, dat ben je niet' zeg ik. "Tot straks?" Vroeg ze zacht. "Ik zal jullie wel op de hoogte houden als ik nog meer weet." 'Ja, tot straks, Quinn. Hou ons zeker op de hoogte' zeg ik bezorgd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt
    'Je bent helemaal geen last, Quinn.' zeg ik terwijl ik zwak probeer te glimlachen. 'En dat zou fijn zijn, hou je sterk.' zeg ik zachtjes tegen haar.

    Finn
    'Misschien is het beter als we even naar de kantine gaan zodat ik wat te drinken kan halen voor je.' stel ik voor aan Santana. Ik denk namelijk dat als we nu nog langer bij Sebastian zouden blijven, dat we dan gek zouden worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Ik kan perfect nog zelf rijden," Zei ik tegen Kurt. "Ik ben ok, echt waar."
    Ok, dat was misschien een klein leugentje, maar ik wilde even aan iets anders denken en dat kon als ik zou rijden.
    "Maak je geen zorgen om me," Ik draaide me om naar het drietal en haalde mijn autosleutels tevoorschijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    Ik knik lichtjes, en loop met Finn mee.
    Ik kan Sebastian echt niet uitstaan, maar dit gun ik niemand.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 0:15 ]


    El Diablo.

    Kurt

    'Quinn,' zucht ik, ook al weet ik diep in mijn hart dat ik haar niet kan tegenhouden. 'We willen niet dat er ook nog eens een keer iets met jou gebeurt.' zeg ik bezorgd.

    Finn
    'Ga maar zitten, ik haal wel iets.' zeg ik tegen Santana als we aankomen in de kantine. Als een zombie haal ik een fles water en reken het af. Als ik weer terug kom geef ik het aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ga slapen! Ik reageer morgen wel op Kurt. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    'Dankje' zeg ik zachtjes, en open het flesje.
    Ik drink wat, en staar afwezig voor me uit.


    El Diablo.

    Quinn

    "Er zal niets gebeuren, beloofd." Zei ik nog en ging op een klein looppasje het gebouw uit.
    Ik snelde naar mijn auto, ontweek de plaats waar Sebastian was neergeschoten en stapte mijn auto in.
    Snel stak ik de sleutel in het contact en scheurde er niet veel later vandoor.
    In een mum van tijd, stond ik aan het ziekenhuis en snelde ik naar binnen terwijl ik snel naar Santana sms'te.
    "Ben er, waar zijn jullie?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt
    Ik laat mezelf tegen een kluisje aanzakken en ga op de grond zitten. Ik trek mijn knieën op tot hoogte van mijn kin en sla mijn armen om mijn benen heen. 'Dit is verschrikkelijk.. Hoe kan iemand nou zoiets doen?' vraag ik.

    [welterusten!]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 0:27 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Kantine sms ik terug.
    Ik leun op mijn handpalm, en kijk afwezig rond.


    El Diablo.

    Finn

    'Heb jij die Micheal gezien?' vraag ik voorzichtig aan Santana. Het is wel handig voor de politie, lijkt mij. Ik kijk even rond de kantine. Dit is al de tweede keer op een dag.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.