• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Quinn

    "Stom wicht!" Riep ik tegen haar. "Ga iemand halen die sterker is zodat er meer druk kan op worden gehouden!"
    Mijn handen hingen, net als mijn kleren, vol met bloed en het feit dat niemand me goede hulp bood, maakte me nijdig.


    [Woehoe we maken Quinn even weer bitchy :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    Ik stond er als verlamd bij, hoe kon dit gebeuren?
    Natuurlijk, Micheal zou dit op school doen.
    Opeens word ik aan de kant geduwd door de ambulanchemensen, en ze tillen Sebastian in de ambulance. Dan verdwijnt de ambulance en ik blijf er maar heen staren..


    El Diablo.

    Misery:

    Ik keek haar even belidigt aan. "Nou zeg." Ik haalde mijn sjaal af en drukte de wond bij elkaar. "Dit houd max. 10 minuten. Als de ambulances dan niet zijn gearriveerd kan ik nog weinig doen." Zei ik tegen het meisje. Kon ik er iets aan doen dat ik geen docter was. "Alles wat we nu kunnen doen is dit, andere dingen kunnen het alleen maar slechter maken." Dan komen de ambulance broeder en nemen hem mee. Ik hoopte dat alles goed kwam.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Quinn

    Als verdoofd stond ik op en keek toe hoe de ambulanciers Sebastian afvoerde.
    Ik keerde mijn rug naar Santana, het meisje en Finn en slenterde naar binnen waar ik vervolgens het glee lokaal weer inging.
    Met mijn rug leunde ik daar tegen een muur en liet me naar beneden zakken waar ik vervolgens in tranen uitbarstte.
    De geur van bloed drong mijn neusgaten binnen, waardoor ik met een betraand gezicht naar mijn handen en kleren keek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    'Moeten we niet, erachteraan?' zeg ik zacht terwijl ik met Quinn meeloop.
    Ik slik, en kijk naar de grond. Niet merkend dat er een traan langs mijn wang loopt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 22:52 ]


    El Diablo.

    Kurt

    Ik word al iets rustiger door naar Blaine's stem te luisteren en open mijn ogen weer. Waarom zit ik hier nu zielig te zijn terwijl ze ons daar buiten misschien wel nodig hebben? Net als ik alle moed bij elkaar verzameld heb, en voor wil stellen aan Blaine of we naar buiten gaan komt er ineens iemand naar binnen gelopen. 'Dit was nog een waarschuwing, ik weet wat ik wil' gromt hij waarna hij vervolgens weer weg loopt. 'Dat was hem.' zeg ik met een trillende stem waarna ik mijn gezicht verstop in zijn shirt. Het voelt een stuk veiliger bij hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn

    Het voelde net alsof ik alles vanaf een afstand zag gebeuren. Alsof het een afschuwelijke scene uit een horrorfilm was. Sebastian, die daar zo hulpeloos in een plas bloed op de grond lag. Het voelde op één of andere manier zo onrealistisch. Mijn gedachten herhalen nu continu: ''Sebastian is neergeschoten. Sebastian is neergeschoten.Sebastian is neergeschoten.''


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Opeens komt een jongen in het Glee lokaal. 'Dit was nog een waarschuwing, ik weet wat ik wil' gromt de jongen en loopt weg. Dat is vast hem! 'Dat was hem.' zegt Kurt met een trillende stem waarna hij zijn gezicht verstop in mijn shirt. Ik bal mijn handen tot vuisten en span mijn spieren aan. Ik kon toch niets doen en wrijf over Kurts rug om het tot rust te brengen.

    Later kwamen Quinn, Santana en Finn binnen. Quinn zat helemaal onder het bloed en ze zakt tegen de muur op de grond. 'Sorry, kurt. Ik kom straks naar je toe, beloofd' zeg ik tegen kurt en kijk hem doordringend aan. Ik loop snel naar Quinn. 'Quinn, gaat het?' vroeg ik aan haar en kniel bij haar neer.

    (@Leannan: Blaine praat nu met Quinn.)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 23:01 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Misery:

    "Mijn vader bood aan om ons in een limo naar het ziekenhuis te rijden." Zei ik zacht en leunde tegen de deur post. "Dan kunnen we allemaal in 1 keer daarheen." Zei ik erachteraan. Iedereen leek zo verdrietig en ookal had ik niets met de jongen te maken, ik was ook droevig. Ik keek naar mijn schoenen. Ik wist het gewoon niet. Maar in ieder geval liet ik mijn vader de jongen, Micheal, vinden en neer halen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Santana

    Ik zucht kort, en veeg ruw de tranen van mijn wang.
    'Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga naar het ziekenhuis' zeg ik.
    Ik ren naar de parkeerplaats, en zie Finn.
    'Finn, ga je mee naar het ziekenhuis?' vraag ik snel.


    El Diablo.

    Finn
    'Finn, ga je mee naar het ziekenhuis?' vraagt Santana snel. Meteen kom ik een beetje bij bezinnen en sta ik op. 'Ja, ik ga mee.' zeg ik snel. Ik knipper even met mijn ogen en loop naar haar toe.

    Kurt

    Ik knik, maar loop met knikkende knieën naar de rest toe. 'Zijn jullie oké?' vraag ik ze angstig. Zonder op antwoord te wachten omhels ik Quinn maar. Dat is wel het minste wat ik nu kan doen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Jullie kwamen niet," Snikte ik en keek op naar Blaine terwijl ik met de rug van mijn hand, waar geen bloed aan hing, een traan probeerde weg te vegen. "Ik heb om hulp geroepen, niemand kwam."
    Mijn schouders schokten een beetje terwijl ik weer in snikken uitbarstte.
    Ik was nu pas in shock en voelde me rotslecht.
    "Het was vreselijk," Fluisterde ik haast onhoorbaar. "Vreselijk..."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    Ik loop naar mijn auto, en stap in.
    Als Finn ook zit, rij ik met een rotvaart naar het ziekenhuis.
    We worden naar een wachtkamer gestuurd, en stil ga ik zitten..


    El Diablo.

    Kurt
    'Heeft er iemand een deken?' vraag ik als ik merk dat Quinn in shock is. Dit heb ik weleens in Grey's anatomy gezien, geloof ik. 'Stil maar, Quinn' sus ik haar terwijl ik uiteindelijk maar mijn blazer om haar schouwers hang.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Jullie kwamen niet," Snikte ze. Ik voelde mij vreselijk, waarom had ik haar niet geholpen. "Ik heb om hulp geroepen, niemand kwam." Ze snikt nu heel luid. "Het was vreselijk," Fluisterde ze haast onhoorbaar. "Vreselijk..." 'Quinn' zeg ik bezorgd. Ik omhels haar nu stevig en laat niet los en wrijf sussend over haar rug.


    One Who Travels A Higher Path.